KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 10 augustus 2011

Cadeautje.

Ik had een cadeautje nodig en wist eigenlijk niet wat ik zou maken, toen zag ik dit bij ELLY en ik wist gelijk wat ik wou maken, ik heb het in vintagestijl gemaakt.
Het papier is van Marianne Design (songbook).
Het prentje komt ook van dit blok.
De roos en blaadjes zijn Creatables van Marianne Design.
Het kant komt van de markt.
De swirl is een stans van Crealies.
Verder afgewekt met pareltjes.

Een luciferdoosje gepimpt.

Ook de waxinelichtjes heb ik voorzien van een strook papier.

De bovenkant van het zakje.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Linda zei

Heel erg mooi Jolande, ik had het ook gezien en meteen opgeslagen want het is een leuk kadootje zo.
gr linda

crea-elma zei

Helemaal leuk geworden zo ook in vintagestijl, supers!

groetjes Elma

Hélène zei

Wat een leuk idee! Prachtig papier van MD.. zeker niet verkeerd om kadoo te krijgen ;-)

Groetjes Hélène

Tineke zei

Een schitterend kadootje Jolande!! Leuk in de vintagestijl.
Groetjes Tineke

Fieneke zei

Hoi Jolande, Wat een super leuk idee. Mooi uitgevoerd! Een prachtig geheel, erg leuk om te krijgen zeg.
Groetjes Fieneke

heidy zei

Wat een pracht kadootje Jolande,degene die dit mag ontvangen is een echte bofkont!
Groetjes Heidy

Manuela zei

This is a fantastic gift! Thanks for sharing.
Hugs, Manuela

Astrid zei

Echt geweldig zeg, wat een leuk idee, ik vind het super gaaf.
Groetjes Astrid

Marian de Maijer zei

Wat ziet dat er gaaf,super mooi uit
Groetjes

Gretha zei

Wat een fantastisch kadootje, je zou een grote bofferd zijn als je dit kadootje mocht ontvangen.
Groetjes Gretha

Inge zei

Wat een leuk idee! Super hoe je dit gemaakt hebt, met ook een leuk randje om de waxinelichtjes :-)

Elly zei

Super gaaf Jolande. Weer heel anders dan de mijne, maar wel prachtig!!

groetjes, Elly

gré zei

hoi jolande
ik had het ook gezien bij elly
was er ook gelijk aan begonnen heel leuk vind ik dit
maar de jouwe in vintage stijl is ook heel erg leuk

groetjes gré

Diana zei

Wat een mooi en vooral bruikbaar kadootje heb je gemaakt Jolande die ga ik even onthouden!!

groetjes Diana

crealinedance zei

Hoi hoi dit is een leuk kadootje.Gr.nel

Kaartenkraam zei

Ik deed dit altijd al met de servettentechniek maar vind dit ook prachtig!

groetjes van Ank

regina zei

schitterend!

erg leuk om cadeau te geven!

gr regina

Jannie zei

Wow wat een schitterend cadeautje heb je gemaakt Jolande.
heel mooi zo met dit papier.

groetjes Jannie.

Patricia zei

ZOOOOOOOO gaaf zeg, nou voor mij dan maar haha.
Ruilen voor een pennen bakje whoehoehaha.
Groetjes Patricia

Annemarie en Merit zei

Hoi Jolande,
Wat ontzettend leuk gedaan je hebt me wel op een ideetje gebracht.
Heb een tante die binnenkort jarig is en die vind dit FANTASTISCH!!! ga ook zoiets voor haar maken, bedankt voor je inspiratie.

groetjes Annemarie en merit

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat heb je dat mooi gemaakt en wel heeeeel moooi papier.
Oooooooooooooooooo dit is toch wel een heel gaaf kadootje om te krijgen.

Groetjes hilda

Miranda zei

Hoi Jolande, wat een prachtig kado, heel leuk om te krijgen! En je vorige kaarten met de bloemen zijn ook mooi geworden met de tere kleuren, groetjes Miranda

marian zei

Wat een schitterend kado, heb er ook 1tje nodig en vindt dit wel super dus ik "pik" het ook mee.....
Groetjes Marian

Yvonne zei

Superleuk kadootje en erg mooi gemaakt.
Ik zet dit idee bij mijn favorieten, komt vast nog eens van pas.

plendesign zei

Wat een mooie dingen maak jij toch altijd, dat is echt een superleuk cadeautje om te krijgen!

Anette zei

Wat een mooi cadeautje!!

Esther zei

Ik had deze ook gezien bij Elly en vond het erg leuk om te zien.
Jouw cadeautje is ook prachtig.
Zal de ontvanger erg blij mee zijn.

Groetjes Esther

M@rjan zei

Ohh, geweldig zeg! Heel mooi cadeau in die vintage stijl!

Groetjes, Marjan

hennie zei

Hallo jolande
Heel leuk zeg het cadeautje....
Hennie

Riet zei

Wowwwww Jolanda,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Wat GAAAAFFFFFF. Superleuk kadootje weer hoor.

Groetjes Jet

Annemiek zei

Wat een leuk idee! Ook gaaf om voor de kerst te gebruiken.

Groetjes, Annemiek

Marijke zei

Ohhh WAUW wat een geweldig cadeau en zo prachtig in vintage stijl, SUPER!!!
Groetjes,
Marijke

Aloesaloes zei

Schitterend!! Heel sfeervol en erg mooi gemaakt!

Groetjes, Loes

susie zei

Wat maak jij toch steeds speciale dingen !
SCHITTEREND cadeautje Jolande !

en ja hoor van mijn vierkantjes ga ik een plaid maken :)

Geniet nog van jullie weekend !

Wendy Kamp zei

Prachtig gemaakt Jolande, heel mooi zo in de vintage-stijl!

Groetjes,
Wendy

Adrie van Rooten zei

Ik had hem ook bij Elly gezien , en hem gelijk op mijn to do list geplaatst. Nu nog tijd , want die lijst is zo lang. Maar jouw cadeautje is ook helemaal geweldig geworden Jolande , prachtig in vintage.
Groetjes Adrie

Crea Astrid zei

Wat een prachtig cadeautje heb je gemaakt. Leuk zo met dat gehaakte randje eronder.

Groetjes Astrid.

thea zei

Wat een leuk idee zeg, ongelooflijk mooi gemaakt!

Miranda de Groot zei

wat een leuk idee. het ziet er prachtig uit.
groetjes miranda