KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 6 augustus 2011

Edwin speelt Tennis.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de etalage van HOBBYSTUNTER.
Jose heeft de Magnoliaserie " The Winner takes It all " en ze zijn zo leuk.
De kaart is met Magnoliapapier gemaakt en de randen heb ik bewerkt met distress-inkt (Frayed Burlap).
Het tennisnet heb ik gehaakt en aan sateprikkers vastgemaakt.
De swirl is gemaakt met een stans van Tim Holtz en bewerkt met crackle-paint.
De jeansknopen had ik nog op voorraad en in het midden daarvan heb ik een cirkel (gemaakt met een pons) geplakt.
In de onderste hoeken heb ik fotocorners gebruikt, deze heb ik wit geverfd en daarna bewerkt met Distress-inkt (Frayed Burlap).

Ook de achterkant heb ik netjes afgewerkt, met hetzelfde papier, ik heb een vakje gemaakt waar een tag in zit.
De tekst is van Marianne Design.

Ook op de tag zit een vakje waar je geld in kan doen, om cadeau te geven.
Edwin heb ik ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

Linda zei

Wat een prachtige mooie kaart met zoveel leuke details eraan. En dan dat netje, echt heel erg leuk en origineel gedaan zo.
gr Linda

Annemiek zei

Wat een leuke en stoeren kaart! Dat tennisnet is zo origineel gemaakt!

Groetjes, Annemiek

heidy zei

Geweldig Jolande,wat een leuk idee om je kaartje zo te maken!
Groetjes Heidy

hennie zei

Wat een enige kaart Jolande!
Groetjes hennie.

Kim zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met die leuke nieuwe Magnolia stempel. Ik vind de vorm van het kaartje ook helemaal geweldig.

Groetjes van Kim

jaimie zei

Hallo Jolande,

Schitterende creatie gewoon !!

Groetjes, Jaimie

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig origineel idee. Ik vind het zo leuk dat de toch wel 'ouderwetse' techniek haken weer helemaal terugkomt in de kaarten van tegenwoordig. Erg leuke toepassing.

groetjes van Ank

Fieneke zei

Wat een geweldig leuke kaart! Wat een leuke details, super gedaan zeg.
Groetjes Fieneke

Irene zei

Super leuke kaart Jol!!!!!!
Enig met dat gehaakte net en dat Edwin zo verdipet ligt en ook de achterkant is een plaatje!! Wat is hij mooi ingekleurd!!! Dat zie ik ook steeds bij Wybrich dat de kleuren zo intens zijn...ik krijg dat gewoon NIET voor elkaar .......heb laatst wel 4x opnieuw de kleur aangebracht en gedoezeld maar toch bereik ik dit effect niet......hellup!!!

Goed weekend, Irene

Miranda de Groot zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt
groetjes miranda

Yvonne zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.
Gaaf om een net te haken en die hoekjes wit schilderen : super idee.
Groetjes Yvonne.

regina zei

hoi

wat een leuke creatie heb je ervan gemaakt!

erg leuk met dat netje!!

gr regina

Astrid zei

Wat leuk heb je dat gedaan zeg, heel lief.
Groetjes Astrid

Crea Astrid zei

Erg leuk gedaan, zo met het net ervoor te haken.

Groetjes Astrid.

Wendy Kamp zei

Wat een originele kaart joh, heel gaaf! Ik vind dat tennisnet ook zo leuk gedaan.

Liefs,
Wendy

Rema designs zei

wat een superleuke kaart geworden helemaal geweldig

groetjes rebecca

martina's kaartjes zei

wow jolande, hij is gewoonweg superzzzz !!!! heel erg mooi gemaakt, gewoon toppie!
grtjs, martina
x

gré zei

wat een leuke kaart
helemaal geweldig met dat net
hij is super mooi

groetjes gré

M@rjan zei

Geweldige kaart! Zo leuk ook dat netje! en de knopen vind ik een superleuk detail!

Patricia zei

Hoi Jolande,
Ik heb deze mooie creatie van jou in de etalage gezet en ik vind hem echt SUPER!!!!
Leuk ook dat net.
Groetjes Patricia

redscrap zei

gaaf deze kaart
groetjes mina

Marijke zei

Deze is echt weer SUPER gemaakt!!!
Leuk dat tennisnet!
Groetjes,
Marijke

Esther zei

Erg leuk idee zo met het net.
Je kaartje is weer geweldig geworden.

Groetjes Esther

Miranda zei

Leuk Jolande, echt origineel zo en lekker vrolijk! groetjes Miranda

Ans zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je weer gemaakt. En dan dat net...ik had het kunnen weten dat je de haaknaalden tevoorschijn zou halen. Geweldig!
Groetjes Ans

Tineke zei

Supergaaf is deze stoere kaart!!! Geweldig zeg met het tennisnet. Je moet er maar op komen... origineel.
Groetjes Tineke

janny zei

In een woord "schattig" wat een leuke ideeën heb je toch steeds zeg nu weer dat net echt gaaf!
Leuk voor een tennisfan!

Groetjes Janny.

Lia zei

Heel leuk gedaan zo met dat net,

groetjes Lia

miriam zei

Wat een leuk idee zo ,mooie kaart
gr miriam

Rebecca zei

een hele mooie creatie Jolande.

groetjes Rebecca

cristel zei

nou ik kan niet meer zeggen dat hij heel mooi is en al de details heel leuk zijn en hij gewoon tot in de puntjes is afgewerkt
grtjs

Mandy's Magnolia cards zei

wat een leuk idee!
echt schitterend!
groetjes, Mandy