KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 3 augustus 2011

Have a holly-jolly christmas.

Ik heb maar weer eens een kerstkaartje gemaakt.
Het papier is van Marianne Design (scandinavian christmas).
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
De ovalen gestanst met een nestebilitie en geëmbost.
De sneeuwvlokken zijn gemaakt met verschillende ponsen en in het midden daarvan heb ik strassteentjes geplakt.

De stempels zijn van Penny Black en ingekleurd met de Derwents.
Het bontrandje en de sneeuw heb ik bewerkt met flower-soft.



Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

Jannie zei

Wat een prachtig kaartje Jolande.Heel leuk zo met die 3 ovaaltjes en de Penny Blacks blijven lief hé.

Groetjes Jannie.

Linda zei

Wat een lief schattig kaartje, heel mooi heb je die gemaakt
gr linda

Ageeth Holster zei

Wat een schattige kaart Jolande!
Groetjes van Ageeth

heidy zei

Wat een schatje Jolande!
Groetjes Heidy

Kim zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met die mooie Penny Black stempeltjes.

Groetjes van Kim

Annemiek zei

Wat een schattige kaart! En ook je vlinderkaart van de post hieronder is super hoor!

Groetjes, Annemiek

Lia zei

Hij is echt schattig hoor, leuk zo met de flowersoft,telepathie zeker, heb net toevallig ook een kaartje klaar met dit papier, alleen nog even op de foto, wacht op een zonnetje, voor een heldere foto hoop ik,

groetjes Lia

Miranda de Groot zei

ooooow wat schattig
groetjes miranda

hennie zei

Enig Jolande, de stiksteekjes bevallen jou goed. Ze maken de kaart helemaal af hoor.
Lieve groetjes hennie.

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart weer Jolande.
Groetjes Henriëtte

jaimie zei

Hallo Jolande,

Dat heb je weer knap gedaan hé ség!!

Groetjes, Jaimie

Kaartenkraam zei

Ik zag dit kaartje gisteravond al in de thumbnail maar als ik hem aanklikte was de pagina niet te vinden. Nu zie ik hem dus groot en ik vind hem hartstikke leuk! Die Penny Blacktekeningen zijn zo leuk, ik heb er massa's, geen stempels maar scans van tekeningen van haar.

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

hey jolande, een prachtige kaart ! leuk ! ik vind de stempels van penny black altijd geweldig, maar moeilijk uit te knippen, jij doet het weer helemaal toppie
grtjs, martina
x

cristel zei

ik vind hem ook gewoon prachtig heel leuk gedaan zo met de ovaaltjes en heel mooi ingekleurd
grtjs

Gretha zei

Ik vind je kaart erg mooi.
Die PB stempels blijven het altijd leuk doen.
Groetjes Gretha

M@rjan zei

Wat een schatje met die ovaaltjes, de sterretjes, maar vooral de stempeltjes! Heel erg mooi en lief kaartje, Jolande!

Groetjes, Marjan

Miranda zei

Hoi Jolanda, mooie en lieve kaart! Heel leuk met al die stiksteekjes! groetjes Miranda

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda,super die stempels.

Liefs Riet.

janny zei

Wat een leuke kaart zeg, schattig zijn die penny black daarvoor hihi moet ze ook maar weer uit de kast halen!!
Het papier heb ik ook gekocht mooie kleuren he!
Groetjes Janny.

Irene zei

Zo fijn dat je weer terug bent van vakantie en de leukste dingen (ovaaltjes en flowersoft!) laat zien, enig kaartje!!

Irene

Wilma zei

Prachtige kerstkaart Jolande! Ik zou ook met de kerstkaarten moeten beginnen, want ik heb meestal te weinig tijd om alle kaarten zelf te maken. Nu heb ik nog zoveel andere kaarten die nog gemaakt moeten worden voor verjaardagen enz. Ik heb nog 2 weekjes vakantie in september, misschien gaat het dan lukken.
Liefs Wilma

Trudy zei

Wat een gaaf kerstkaartje Jolande!!
Groetjes Trudy

Hannie St zei

Een prachtige kaart Jolande,
Penny Black blijft het goed doen....

groetjes, Hannie

Astrid zei

Ontzettend leuk kaartje Jolande helemaal kerst.
Groetjes Astrid

Marja's Stamp Addiction zei

jolande een erg leuke en mooi kaart. Bewonder je stiksteekjes met de hand gemaakt.
groetjes Marja

Suze zei

Prachtige kaart Jolande, leuk zijn ze toch he die PB stempels.

Lieve groetjes Suze

José zei

Wat hartstikke leuk gedaan zeg met de diertjes! Dat touwtje tussen de sneeuwpop en egel vind ik een erg leuk detail! Mooie kaart.
Gr. Jose

Marijke zei

Ohh wat een schattig kerstkaartje!!!
Groetjes,
Marijke

Wendy Kamp zei

Een prachtig kaartje! Super lieve stempels en mooi afgewerkt met de stiksteekjes.

Lieve groetjes,
Wendy

Brenda zei

Dit is LEUK!! Wat een mooie kaart!!
Liefs en fijne avond Brenda

Marian de Maijer zei

Wat een gezellige kerstkaart
Prachtig
Groetjes

Judith zei

Hoi Jolande
Dit vind ik dus echt een super mooi kaartje!! Jij weet wat je van penny black moet maken, mijn complimenten zeg!
Ik hoop dat ik er nog meer te zien krijg, krijg ik inspiratie door....

Groeten Judith

Miranda zei

wat een dotje van een kerstkaart, erg leuk jolande, prachtig en je vlinderkaart van hiervoor ook, ook erg mooi
bij papercreationsink hebben deze week de challenge stiksteekjes, daar passen ze mooi bij
http://papercreationsink.blogspot.com/
knuf
miranda

Yvonne zei

Wat een schattig kaartje.

Patricia zei

Wat een SUPERLEUK kaartje zeg lief zo met de egeltjes!
Mooi ingekleurd weer zeg!
Groeten Patricia

Jeannette zei

Wat een heerlijk kaartje, Jolande! Ze blijven ook zo schattig, die egeltjes.
Groetjes, Jeannette

Aleida zei

Wat een cutie! Super leuk.
groetjes,

stempelfreaks zei

Zo schattig en zo mooi. Heel leuk gedaan.
Groetjes Astrid & Larissa

susie zei

Plezante kaart Jolande ! Knap stikwerk !
Een echt schoon kaartjes met die leuke stempels !

Nog veel plezier !

Fieneke zei

Wat een super leuk kaartje, echt erg lieve stempeltjes. Een heel mooi geheel. Ik ben door de vakantietijd niet zo bloggerig, maar ook nog mijn complimenten voor de super mooie vlinderkaart. Die vind ik ook helemaal top!
Groetjes Fieneke

Margreet zei

Hoi hoi,
Wat n geweldig lief kaartje heb je gemaakt zeg, echt super. Leuk ook dat randje flowersoft als bont dat doe ik zelf ook vaak geeft n leuk effect zo. T blijven ook van die schatjes he deze penny blacks.
Groetjes Margreet

marian zei

Wat een snoeppie, je hebt er wel een echte WINTERkerst van gemaakt heel leuk.
Groetjes Marian

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Volgens mij ben je al aardig op dreef met je kerstkaarten. Leuk gedaan met de flowersoft.
We moeten inderdaad binnenkort eens afspreken.

Groetjes Astrid.

Karen Hasheck zei

Very very cute card! Great use of stitching and great job of coloring! Thanks for joining us this week at PCI!

Miranda zei

he Joalande, leuk dat je hem hebt ingediend bij PCI
veel succes
knuf
Miranda
DT PCI

Paper Creations Ink zei

Beautiful Creation Love your work

Thanks for Joining us at Paper Creations Ink