KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 13 augustus 2011

Kerstkaartje met hulst.

De basiskaart is van karton met parelmoerglans.
Daarop een kaart van cardstock.
De randen zijn geponst met een Martha Stewart randpons.
Daarop heb ik lint geplakt.
Hulstblaadjes zijn Creatables Van Marianne Design, ook van parelmoer-karton.
Ik heb eerst een tak (creatable) gestanst, de blaadjes eraf geknipt en toen de hulstblaadjes erop geplakt.
Voor de besjes heb ik plakpareltjes gebruikt.
De kaart afgewerkt met een mooie strik.
Ik vind het zelf wel een chique kaartje.

Ik wens jullie een mooi weekend, groetjes Jolande

38 opmerkingen:

heidy zei

Wat een mooi kaartje Jolande en dit is kerstkaart NR .. hihi geweldig hoor,wat een schattig lint heb je gebruikt
Groetjes Heidy

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart hoe verzin je het .
Bij jou is alles creativiteit wat er borrelt !!
Zo Chique.....

Hélène zei

oh deze kaart komt enorm sjiek over, de kleurstelling is geweldig, de rode besjes springen eruit!

Fijn weekend,
Groetjes Hélène

Kaartenkraam zei

Weer eens heel anders, creatief bedacht hoor! mooi zoals je de hulsttak hebt gemaakt!

groetjes van Ank

Lena zei

Hallo Jolande.

Hartelijk dank voor je trouwe bezoekjes aan mijn blog en je complimentjes.
Deze geef ik nu aan je terug.
Schitterende kaarten heb je gemaakt.

Groetjes en nog een fijn weekend, Lena

Esther zei

Zeker een chique kaartje.
Erg mooi lint ook dat je hebt gebruikt.

Groetjes Esther

Neline zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Mooi lint.
groetjes
Neline

M@rjan zei

Wat een leuk idee! Die witte hulst geeft er een prachtig effect op! Mooi!

Groetjes, Marjan

Elly zei

Ik vind het ook heel chique!! Mooi!!

groetjes, Elly

gré zei

een hele mooie hoor jolande
hoe kom je toch weer op dat idee

groetjes gré

Yvonne zei

Inderdaad, het is een heel sjiek kaartje geworden.
Erg mooi, die witte hulstblaadjes.
Groetjes Yvonne.

regina zei

wat een leuk idee!

het is een prachtig kaartje!

gr regina

Patricia zei

Wauw wat leuk gemaakt zeg!
Groet Patricia

Astrid zei

Jemig leuk kaartje zeg, hoe krijg je het toch altijd voor elkaar.
Supers.
Groetjes Astrid

Marian de Maijer zei

Wat goed verzonnen zeg
EN je kaart is echt prachtig
Groetjes

Tineke zei

Schitterende kerstkaart Jolande! Leuk met het lint.
Groetjes Tineke

Tinie zei

Wat een leuk idee zeg!!! Ik vind hem helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

janny zei

Leuke kaart Jolande en die hulst is ook leuk!
Groetjes Janny.

Brenda zei

Dit is echt een heel mooie kerst kaart zeg! Prachtig hoor!
Lieve groetjes brenda

José zei

Ik vind het een hele mooie en aparte kerstkaart. Mooi de achtergrondponsen en het lint. De hulstblaadjes zijn ook erg mooi.
Groetjes, Jose

Marlies zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, heel leuke idee! Ik heb ook net je andere mooie creaties bewonderd die ik heb gemist ivm mijn vakantie, allemaal super mooi!! Het cadeautje hieronder is een idee om te onthouden!
groetjes, Marlies

redscrap zei

wat een super mooie kerstkaart!
groetjes mina

Kim zei

Leuk dat je blauw hebt gebruikt voor de blaadjes. Ik zou daar niet zo snel op komen, maar op jouw kaart kleurt het mooi. Het is inderdaad een chique kaartje geworden.

Groetjes van Kim

chantal zei

superleuk idee. Mooie kerstkaart
liefs Chantal

Henriëtte zei

Mooie kerstkaart weer en heel leuk bedacht.

Groetjes Henriëtte

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Lijkt heel simpel, maar uiterst decoratief! Super.
groetjes,

Jannie zei

Een hele mooi kerstkaart Jolande en wat een prachtig lint is dit!!!

Groetjes Jannie.

Rema designs zei

wat een schitterde kaart met die randpons leuk idee

groetjes rebecca

Miranda de Groot zei

wat een leuke kaart
groetjes miranda

susie zei

O das mooi Jolande !
Idd een chic kaartje !

Fijne zondag nog :)

marian zei

Wat een leuk idee zeg. Hij is mooi en subtiel.
Groetjes marian

cristel zei

ik vindt hem gewoon super sjiek hoor
grtjs

miriam zei

Ben even een paar dagen heel druk geweest en dan kom ik kijken bij je ,en zie ik weer 2 schitterende creaties voorbij komen .
liefs miriam

Ans zei

Jolande, wat een inspiratie heb jij toch. Soms denk ik wel eens, waarom kom ik niet op zo'n idee. Hartstikke mooi weer hoor. Heb ervan genoten.
Groetjes Ans

Ans zei

Dit is zeker "sjiek", prachtig dat parelmoer karton.

Liefs Ans

Trudy zei

Wat een mooie kaart Jolande!
mooie kleuren en details ook.
Groetjes van Trudy

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat is dit een schitterende kaart.
Heel stijlvol gemaakt.

Liefs Riet.

Judith zei

Hallo Jolande,
Wat heb je in mijn vakantie toch weer super leuke dingen op je blog gezet. De kerstkaart van 3 augustus - wat een schatje! De Edwin (magnolia) kaart vind ik ook zo goed bedacht met het gehaakte tennisnet!!
Groetjes, Judith