KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 15 augustus 2011

Klein kaartje.

Klein kaartje, 10.5 x 10.5 cm.
De basis kaart heb ik met Distress stain (weathered wood) in gesmeerd en gedroogt met de heattool, (kan natuurlijk ook aan de lucht drogen).
Het oplegkaartje is 10 x 10 cm.
Ik heb het eerst ingesmeerd met Distress-stain ( antique linen).
Ik heb uit karton een bloem geponst en dit gebruikt als mal, de grote bloemen heb ik met Distress-stain (weathered wood) gesponst en de kleine bloemen met een Distress-inktkussen ( Dusty Concored en Milled Lavender).
Daarna heb ik het papier ingespoten met water gedroogd en daarna met glimmermist ingespoten en weer gedroogd.
De inkt gaat wat uitlopen en dit geeft een mooi effect (vind ik).
De stempel is van Canban.



De swirl is bewerkt met Distress-stain en de bloem is bewerkt met een Distress-inktpad.
Het satijnlint was gewoon wit en heb ik gekleurd met distress-stain.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat plakpareltjes.
Ik heb voor deze kaart alleen maar glad wit kaartkarton gebruikt, wat ik bewerkt heb met inkt.

Groetjes Jolande.


37 opmerkingen:

Patricia zei

GAAF zeg Jolande, enne leuk he die distress stain.......
Groetjes Patricia

crea-elma zei

Zo zie je maar dat je heel *simpel* een heeeel gaaf kaartje kan maken!
M.a.w. supersss

groetjes Elma

Miranda de Groot zei

wat ziet dat er gaaf uit
groetjes miranda

judith zei

Heel mooi gemaakt Jolande!
Groeten Judith

M@rjan zei

Mooi gedaan Jolande! Leuk hè, dat geklieder met die inkten en stains? je ziet iedere keer weer iets nieuws ontstaan. Je kaartje ermee is echt prachtig!

Groetjes, Marjan

miriam zei

Wat leuk gedaan ziet er heel apart en mooi uit
gr miriam

Crea Astrid zei

Wt ziet dit er mooi uit. Mooie kleuren ook die je hebt gebruikt.

Groetjes AStrid.

Yvonne zei

Ik vind je kaart erg mooi, leuk idee om de bloemetjes op deze manier te gebruiken.
Kliederen met inkt blijft leuk.
groetjes Yvonne.

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart erg mooie kleuren bij elkaar. De techniek is mij volkomen onbekend en de materialen die je noemt ook, zo zie je maar dat je helemaal achterop raakt als je een paar jaar geen kaarten hebt gemaakt. ik heb nog weer een hoop bij te leren *lol*

groetjes van Ank

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat een mooi lief kaartje! Leuk gedaan!

Gerd@ zei

Ohhhh wat heb je dat leuk gedaan Jolanda , het is een pracht kaartje zo!
Groetjes Gerda

Fieneke zei

Heel gaaf, mooi gedaan, leuk hè die distress stains! Heel stijlvol geheel geworden.
Groetjes Fieneke

Chantal zei

Erg mooooooi !!

Chantal

Neline zei

dat ziet er weer super gaaf uit! Heel eenvoudig en heel mooi.
groetjes
Neline

redscrap zei

wat een mooie kaart, leuk dat je alleen inkt heb gebruikt, ziet er erg mooi uit allemaal
groetjes mina

Renata van Miltenburg zei

Prachtig!!

Warme groet, Renata

Gwendolyn zei

Supergave kaart en een hele duidelijke uitleg! Top!

Liefs Gwendolyn

heidy zei

Het is weer een plaatje Jolande,heel mooi van kleur!
Groetjes Heidy

Rema designs zei

echt prachtig schitterende kleuren

groetjes rebecca

susie zei

Das toch weer mooi Jolande !!!

Fijne dag nog :)

José zei

Prachtig resultaat heeft het inkt- en stempelwerk zeg! De kooi vind ik ook supermooi met de takken. Mooie kaart!
Groetjes, Jose

gré zei

wat een super resultaat
gaaf kaartje

groetjes gré

Diana zei

Mooi gedaan!!!en mooie kleuren.....

groetjes Diana

Aloesaloes zei

Schitterend! Wat een gave achtergrond in deze mooie kleuren. Ik ben ook helemaal weg van de vogelkooi!

Groetjes, Loes

Aleida zei

Het is even kliederen, maar dan heb je ook wat! Ziet er heel mooi uit en helemaal zelfgemaakt.
Super
groetjes,

Tineke zei

Wat ziet dit er prachtig uit Jolande!!
Groetjes Tineke

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!
groetjes trudy

Miertje zei

Wat een prachtige kaart !!!
Groetjes, Miranda

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wat een mooie, chique kaart, erg leuk gedaan!!
groetjes, Marlies

Wendy Kamp zei

Heel mooi gedaan met de distress inkt Jolande, geeft echt een heel mooi effect!
Ik vind het een prachtig kaartje geworden.

Lieve groetjes,
Wendy

Henriëtte zei

Wat ben je weer lekker bezig geweest met je distress-stain. Je kan wel zien dat je er lol in hebt. Superleuke kaart weer.

Groetjes Jet

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi Leuk kaartje,heb er ook een paar gekocht,moet nog uitproberen.Gr.nel

hennie zei

Ziet er weer leuk uit!
Hennie

Brenda zei

Wat een mooie kaart zeg! En met de beschrijving erbij kan ik het ook maken, hartstikke bedankt!
Fijne dag!! liefs Brenda

Judith zei

Mooi, hoe de kleuren in elkaar overvloeien. (moet toch maar aan de Distress, denk ik...)