KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 31 augustus 2011

Little elf Mim.

Laats zag ik bij Heidy deze schattige digi van Mo Manning.
Ik was op slag verliefd en heb deze samen met nog wat andere elfjes gekocht.
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt.

Materiaal:
Papier: Sei, papier met een parelmoer glans en craft.
Cirkel: Shapeabilitie.
Hoekjes: Shapeabilitie.
Sneeuw: Pons en in het hart stickers.
Rand: Stickerrandje..

Ik was vergeten de rand van het craftpapier te bewerken met witte inkt en vond het zonder wat saai, dus heb ik heel "ouderwets" een stickerrandje gebruikt.
En toen ik daar naar op zoek was, kwam ik ook nog leuke glitterrondjes tegen, deze heb ik op de sneeuwvlokjes, op de cirkel en op de hoekjes gebruikt.

Digi: Little elf Mim van Mo Manning, afgedrukt op craft en ingekleurd met Derwents.
De kerstbal heb ik bewerkt met stickels.
Ik vind het inkleuren op craft heerlijk om te doen en zo'n mooi effect geven.

Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Hij is geweldig super mooi gemaakt weer en wat is je afdrukje mooi ingekleurd zeg!!!

Henriëtte zei

Wat een lieve kerstkaart weer Jolande. Je stempeltje is weer een dotje en supermooi ingekleurd.

Groetjes Jet

Jannie zei

Hoi Jolande, wat een leuk lief kerst kaartje.
Mooi papier en een prachtige cirkel.

groetjes Jannie

Annemarie en Merit zei

Hoi Jolanda,

wat een prachtige kerstkaart .
schitterend hoe het afdrukje is ingekleurd.
Leuk op kraftpapier geeft een mooi effect.

gr annemarie en merit

M-arties zei

Het is inderdaad een schatje!

Marja's Stamp Addiction zei

Wat is hij mooi Jolande. Super gave Digi van Mo Manning. Erg mooi op craft, prachtige kleuren en compositie.
groetjes Marja

jans zei

wat een schitterende kerstkaart en wat een gave digi grt jans

janny zei

Wat een lieffie is dat zeg en weer prachtig gemaakt!
Leuk he als je gaat spitten kom je weer allerlei leuke dingen tegen, heb ik ook altijd.
Groetjes Janny.

Miranda de Groot zei

het is een schitterende kaart. mooi zo op dat kraft gekleurd.
groetjes miranda

heidy zei

Wow supers Jolande,het heeft wel wat ,dat inkleuren op craftpapier!
En als je lekker aan het spitten bent kom je nog wel eens iets tegen haha!
Groetjes Heidy

Tinie zei

Ik snap dat je er gelijk verliefd op was! Het is een prachtige kaart geworden en als je eens wat opruimt, weet je niet wat je tegen komt!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Wat een prachtige kaart en inderdaad erg leuke digi !
Liefs
Margo

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat een schattig kaartje, kan het niet anders zeggen. Ik ben zelf niet van de digi's maar vind deze wel heel leuk.

Groetjes Thea

Wendy Kamp zei

Wat een lief kaartje! En de rand om de afdruk is ook prachtig!

Groetjes,
Wendy

Kaartenkraam zei

Wat een schattige digi en de rand er omheen is ook geweldig!

groetjes van Ank

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een mooie.Gr.Nel

José zei

Jeetje wat heb je dat mooi gekleurd! Erg gaaf op Kraft. Ik vind het een superkaart. Top!
Groetjes, Jose

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Wat is de digi schattig. Vind het ook erg mooi overkomen op het craftpapier. Superssssss.

Groetjes Astrid.

Esther zei

Dit is zeker een geweldig stempeltje.
Je kaartje vind ik ook superleuk geworden.

Groetjes Esther

Marlies zei

Een prachtige kaart met een hele leuke digi! Wat heb je ook geweldig gekleurd! Ook een mooie shapeabilitie en zo zie je maar weer de 'ouderwetse' randjes komen vanzelf weer 'in'
groetjes, Marlies

Aleida zei

Die mim is een echt buitelaartje. Je komt hem in allerlei standen tegen op de diverse blogs. Super zo'n ondeugend elfje.
Op Craft komt hij ook heel mooi uit.
Stickers vind is ook erg handig voor diverse gelegenheden.
groetjes,

angelique zei

Oohh wat mooi zeg, een heerlijk schitterend ingekleurd plaatje!!

Gretha zei

Een prachtige kerstkaart en wat een goed idee van je om de stickerrandjes weer te gebruiken.
Heel mooi komt het kleuren uit op het kraftpapier, ik denk dat ik me er ook eens een keertje aan ga wagen.
Groetjes Gretha

Neline zei

De digi is inderdaad een schatje, leuk gedaan op kraft, en super mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

Suze zei

Wauw wat een plaatje Jolande heel mooi zo op het craft gekleurd.

lieve groetjes Suze

Tineke zei

Schattig kaartje met een lieve digi!
Prachtig hoe je het gekleurd hebt.
Groetjes Tineke

Astrid zei

Schitterend Kerstkaartje Jolande en wat geeft het lekker ouderwets, het staat nog heel leuk ook.
Denk dat ik ook maar weer eens in mijn sticker bak duik.
Groetjes Astrid

Judith zei

Kleuren op kraft, dat ziet er mooi uit! Wat goed dat je nog een stikker randje had (-;

Irene zei

Dat inkleuren op Kraft is echt hartstikke leuk en nodigt uit om het te gaan doen! Stickerrandjes zijn super handig en komen heus wel eens van pas zoals jij nu laat zien.
Mim is echt cute!!!

Groetjes, Irene

regina zei

wat schitterend en heel erg mooi gekleurd ik ben het ook aan het proberen!

ik vind het een hele leuke digi!

gr regina

Marijke zei

SUPER schattige kerstkaart!!!
En wat prachtig ingekleurd!!!
Groetjes,
Marijke

Aloesaloes zei

Prachtige kaart! De cirkel vind ik heel erg mooi en de leuke stempel is geweldig ingekleurd!

Groetjes, Loes

Renata van Miltenburg zei

Ohhhh...wat mooi!

Warme groet, Renata

Ans zei

Supermooi, gaat het zeker ook eens proberen. Vindt de stempel helemaal super.

Liefs Ans

Marian de Maijer zei

Ziet er heel leuk gezellig uit
Mooie stempel
Groetjes

Anneke zei

mooie kaart en prachtige details en inkleuring

Maia zei

Kei grappig schattig kaartje!
De glitter is ook zo prachtig!
Groetjes Maia

gré zei

dat heb je weer super mooi gedaan
een heel mooi schattig kaartje

groetjes gré

Fieneke zei

Een super leuk kaartje, wat een geweldig plaatje. En op craft, erg mooi hoor. Ik werk eigenlijk nooit met digi's, ik kleur altijd met distress en mijn printerinkt is niet watervast, dat is geen goede combi;)
Groetjes Fieneke

Patricia zei

Wauw wat GAAF zeg en wat kleur jij mooi zeg!!!!!!!
Lief stempelafdrukje ook!
Groet Patricia

miriam zei

Prachtige kaart en wat een schattige digi.
gr miriam

scraplouise zei

Schitterend kaartje, inderdaad een grappige digi, leuk zo op dat Kraftpapier en schitterend ingekeurd.

gr.Louise

Chantal zei

Wat een lief elfje. Je kaart is erg goed gelukt.

Chantal