KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 7 augustus 2011

Twee kaartjes.

Ik heb twee kaartjes gemaakt met dezelfde sketch, stempel en papier uit hetzelfde papier blok, toch zijn ze heel verschillend.

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Papier: Basic Grey (Euphoria).
Creatable Marianne Design.
Kant van de markt.
Plakpareltjes.
De randen van het papier heb ik bewerkt met distress-inkt.


De stempel van is Marianne Design, ingekleurd met distress-inkt.
In het hart van de bloemen heb ik een strass-steentje geplakt.

Deze kaart heb ik in het vierkant gemaakt.
Ook dit kant komt van de markt, ik heb het bewerkt met distress-inkt.
Ik heb een papieren doily gebruikt.
De swirl is een creatable van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met de retropons en heb ik gekleurd met aquarel-potloden, in het hart heb ik pareltjes geplakt.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen en ook gekleurd met aquarel-potloden.
Het hoekje heb ik wit gemaakt met acrylverf.
De vlinder is een pons van Martha Stewart en heb ik bewerkt met embossingcréme en een beetje kleur met inkt gegeven.

Hier heb ik de stempel ingekleurd met aquarel-potloden, maar ik heb er geen water bij gebruitk.
Ik heb gestempeld op glad papier en de kleuren geblenderd met wit potlood.

JE KUNT DE KAARTEN BETER BEKIJKEN ALS JE MET DE LINKERMUISKNOP OP DE FOTO KLIKT.
Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

cristel zei

ik vindt ze alle 2 super en ook al heb je het zelfde plaatje toch zijn ze weer heel anders
grtjs

Irene zei

Allereerst heel hartelijk dank voor de link voor het inkleuren Jolande. Ik heb het aandachtig bekeken en het vanmiddag geprobeerd............pfffffffffffff....
verre van eenvoudig maar de aanhouder wint nietwaar!
Juist nu laat je weer zulk mooi inkleurwerk zien maar dus niet met Derwent.....en ook weer op je eigen manier met aquarel zonder water, lol!
De kaarten zijn plaatjes en op jouw markt ligt wel heel mooi kant!!!

Groetjes, Irene

Linda zei

Wat mooi en ook zo super dat ze toch alle twee net even anders zijn. Prachtig gedaan
gr linda

Henriëtte zei

Ze zijn mooi Jolande. Wat een lief papier is dat zeg!

Groetjes Jet

Marijke zei

Prachtige kaarten zeg en wat een mooie kleurtechniek heb je gebruikt, wauw!!!
Groetjes,
Marijke

hennie zei

Erg mooie kaartjes hoor Jolande.
Dezelfde ingrediënten en toch zo anders!
Lieve groetjes hennie.

Kaartenkraam zei

Leuk hoor zo verschillend als ze zijn, persoonlijk vind ik de eerste de mooiste. Al die steekjes, doe je dat op de hand?

groetjes van Ank

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaarten. Mooi papier ook zeg. Leuk dezelfde stempel mooi toch zo verschillend de kaarten.
Groetjes Astrid & larissa

martina's kaartjes zei

wow jolande, dat heb je heel mooi voor elkaar ! erg knap ingekleurd !
superzzz !
grtjs, martina
x

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Jolande. Het zijn weer bijzonder mooie creaties.

Groetjes van Ineke

heidy zei

Wat zien ze er prachtig Jolande!
Groetjes Heidy

marian zei

Hele leuke kaarten.
Groetjes Marian

Brenda zei

Wat een mooie kaartjes zeg! De eerste is toch wel mijn favoriet hoor!! Geweldig mooi!
Lieve groetjes Brenda

regina zei

hele mooie kaarten!
leuke afdrukjes en mooi gekleurd!

gr regina

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wauw en mooi ingekleurd hoor!! ze zijn beide erg geslaagd hoor!!

Groetjes, Jaimie

Patricia zei

Ze zijn weer PRACHTIG, maar ja mijn commentaar wordt wel saai nu. haha
Mooi gekleurd weer hoor.
Groeten Patricia

Ans zei

Totaal verschillend en allebei heel mooi, de stempel is super.

Liefs Ans

Miranda de Groot zei

wat een leuke kaartjes
groetjes miranda

Hannie St zei

Ze zijn allebei prachtig Jolande,

groetjes, Hannie

hennie zei

Ik vind ze allebei geweldig.....
Hennie

José zei

Prachtige kaarten Jolande! Wat een ontzettend mooi kleurwerk zeg. Heel knap gedaan!
Gr. Jose

M@rjan zei

Mooie kaarten zeg en zoals José zegt: prachtig kleurwerk!! Jij hebt veel van die technieken onder de knie!

Groetjes, Marjan

Crea Astrid zei

Ze zijn allebei weer prachtig gemaakt.
Heb die stempel ook nog liggen, maar nog steeds niets mee gedaan. Erg hé.

Groetjes Astrid.

susie zei

Jolande wat heb je ze weer prachtig gemaakt !!
Properkes gestikt :) En wat heb jij de bloemen mooi ingekleurd !!
Je tenniskaart met is Edwin is fantastisch !!
Het zijn weer op en top prachtige creaties !

Nog een aangename dag !

Tinie zei

Wauwww wat zijn ze weer mooi!!! Prachtige kleuren gebruikt en het papier vind ik helemaal geweldig!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Ze zijn beide schitterend mooi en zo verschillend allebei. Mooi is dit papier ;)
Groetjes Tineke

gré zei

het zijn allebei hele mooie kaartjes
en je kleur techniek vind ik ook supers

groetjes gré

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jolanda.
Leuk die stempels,mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke kaartjes en de bloemen heb je echt schitterend ingekleurd! En de kaart hieronder is ook echt geweldig gedaan met dat tennisnet. Super!!!

liefs, merit en annemarie

Mandy's Magnolia cards zei

wauw ze zijn beide echt prachtig zeg!
groetjes, Mandy

Astrid zei

Mooi hoor deze twee kaarten zo heel verschillend dat ze zijn.
Groetjes Astrid

miriam zei

Ze zijn allebei prachtig en toch verschillend
gr mriiam

Miranda zei

mooie kaarten jolande, wat grappig dat ondanks dat ze allebei dezelfde ingrediënten hebben het effect zo verschillend is
knuf
miranda

Wendy Kamp zei

Geweldig wat mooi gedaan Jolande! Het zijn inderdaad 2 hele andere kaarten geworden. Ze zijn allebei wel heel romantisch, mooi hoor!

Liefs,
Wendy

Elly zei

Twee hele mooie kaarten Jolande!!

groetjes, Elly

Wilma zei

Prachtige bloemenkaartjes! Mooie kleurencombi's!
Liefs Wilma

Ans zei

Mirande, ik kan maar een ding zeggen: Kei leuk.
Groetjes Ans