KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 1 augustus 2011

Butterfly

Vandaag een "snel" kaartje gemaakt, heerlijk buiten in het zonnetje.
Ik ben met wat grotere projecten bezig en wilde even wat anders doen.
Papier is van een blokje van Bo Bunny.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
De randen bewerkt met de distresser en distress-inkt.
De tekststempels zijn van Kaiserkraft.

Het kant komt van de markt, eigenlijk zaten de twee kantjes op elkaar genaaid op elastiek, dit heb ik los van elkaar gehaald en aan iedere kant een deel ervan gebruikt.

De vlinder heb ik uit het papier geknipt, de randen van de vlinder bewerkt met Embossing creme van Viva.
Het lijfje gemaakt met splitpennen bij de Xenos vandaan.
De voelsprietjes zijn gemaakt met ijzerdraad en parelkraaltjes.

Straks ga ik met Anouk naar de bioscoop het laatste deel van Harry Potter kijken, wij zijn echte Harry Potter fans, we hebben de boeken, de dvd's en nu genieten van het laatste deel, ik heb er zin in.

Groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow jolande, deze is prachtig gewoon !!! dat met de hand naaien, een monnikenwerkje ! heel erg geslaagd ! veel plezier straks,
grtjs en tot morgen,
martina
x

Linda zei

Veel plezier in de bioscoop gewenst. Je kaartje is prachtig geworden, ook dat lint/kant is heel erg mooi, toppie
gr linda

Ans zei

Veel plezier bij Harry Potter heb gehoord dat het echt spannend is.

Mooi kaartje, de vlinder vliegt echt weg.

Liefs Ans

Miranda de Groot zei

dat is mooi geworden
groetjes miranda

Aleida zei

Heel mooi gemaakt. En lekker in het zonnetje en daarna naar de bios. Super.
groetjes,

Brenda zei

Wauw wauw wauw, wat is dit een mooi kaartje zeg!! wat kun je netjes en recht die randen stikken, en dat nog wel met de hand hoe doe je dat toch!!
Echt een heel mooi geheel!
Fijne avond, lieve groetjes Brenda

Gretha zei

Prachtige stijlvolle kaart, heeft niet meer nodig vind ik.
Ik hoop dat je de film leuk hebt gevonden en een leuke avond hebt gehad.
Groetjes Gretha

Hélène zei

Super kaartje weer Jolanda.. heel veel plezier bij Harry!! Ik wacht nog even tot hij uit komt op dvd ;-)

Groetjes Hélène

mieke zei

Mooie kaart al is het dan een snelle...
Heb hier ook de hele dag in de tuin gezeten aan de knutseltafel, heerlijk.

Mieke

Patricia zei

Wat een super mooi kaartje weer zeg!
En je blog is ook heel mooi zo!
Fijne voorstelling....
Groet Patricia

gré zei

heel mooi gedaan
goed hoor dat met de hand stikken
veel plezier met harry

groetjes gré

Mieke'S zei

Prachtige kaart.
Heel leuk opgelost met dat kant.
Groetjes Mieke'S

heidy zei

Noem je dit een snel kaartje.....alles met de hand gestikt,dat duurd een eeuwigheid,hij is wel heel mooi,ben ook erg benieuwd naar je grotere projecten!
Heel veel plezier in bios!
Groetjes Heidy

Marijke zei

Schitterende kaart!!!
Ik ben gek op vlinders!
Veel plezier bij Harry Potter!
Groetjes,
Marijke

M@rjan zei

Snel?? Nou, er zit genoeg werk in, als ik het zo lees en zie! Maar MOOI!!!!
Ik kan voorlopig nog niet aan de scrap, blij dat ik voorgewerkt heb, haha!

Groetjes, Marjan

jaimie zei

Hallo Jolande,

Een snel !!! kaartje ?? :-)
Pracht van een kaartje met al dat fijn detailwerk erop hoor!

Groetjes, Jaimie

celia zei

Heel mooi voor een snel kaartje!!!!
Mooie kleuren ook!!!

Irene zei

Een snel kaartje noemt ze dat voor even tussen door...zullen we maar zeggen een super mooi gedetailleerd kaartje???
Ik mis Sylvia toch zo..samen alles gelezen en bekeken van Harry Potter maar weet je, ik kan nu wel weer bij boek/film 1 beginnen want ik weet niet eens meer waar het laatste deel over gaat....dus ik ben jaloers op jullie !!!

Groetjes, Irene

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Jolande!!
en veel plezier in bios!
Groetjes Trudy

José zei

Mooi zeg! Die prachtige vlinder is een echte blikvanger. Erg mooi gedaan met de splitpennen en de voelsprieten.
Veel plezier in de bios!
Gr. Jose

Henriëtte zei

Is alweer prachtig Jolande. Was de film leuk?

Groetjes Henriëtte

Marian de Maijer zei

Je kaart is prachtig,mooi dat stikwerk
Wat een werk
Groetjes

regina zei

hoi

dit is wel een heel gaaf snel kaartje!

erg mooi met die vlinder!!

gr regina

Cornelie zei

Wat een SCHITTEREND kaartje!! Wauw!!
Groetjes Cornelie

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

nou voor een "snel kaartje"is hij zegen weer geslaagd ! mooi hoor!

Kaartenkraam zei

Hallo Jolande,

ik ben blij dat ik je blog heb ontdekt want wat maak jij een mooie dingen! Ik heb mijn ogen uitgekeken en me meteen als volger aangemeld want ik wil niets missen van wat je allemaal gaat maken. Ik kan nog veel leren van jou maar misschien dat je toch wel een kijkje op mijn (nog prille) blog wilt nemen?

groetjes van Ank

Bernadet zei

wat een heerlijk aparte kaart is dit Jolande

miriam zei

Wat een mooie kaart

gr miriam

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

anneke's creaties zei

wat is dit mooi gemaakt,
noem je dit een snelle kaart?
nou ik niet hoor,
hoeveel werk zit er wel niet in om al die stiksteekjes op je kaart te naaien,
nou ik vind het geweldig.

groetjes anneke

Anoniem zei

Wat een mooie kaart, een snelle kaart noem je dat!