KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 13 september 2011

Back to school.

Ik heb een schoolbord gemaakt, voor in de etalage van Hobbystunter, wat in het teken SCHOOL staat.
De houder van het bord heb ik van dubbele cardstock gemaakt, zodat het wat steviger is.
Het bord zelf is van canvas en heb ik zwart geverfd met acrylverf.
De letters zijn gemaakt met stempels van Eline Pellinkhof en papier van Marianne Design.
De swirl is van Joy en de roos is van Marianne Design.



Tilda is ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Op dinsdag al een zonnig weekend wensen, daar ben je dan vlot bij hoor!
Leuk idee dat schoolbord zal vast een eyecatcher in de etalage zijn!
Nou, jij dan ook alvast maar een fijn weekend *lol*

groetjes van Ank

heidy zei

Hoi Jolande,wat een super idee,heel leuk zeg,ik hoop ook op een zonnig weekend want dan ben ik jaarig,maar mocht het toch slecht worden,maakt niet uit hoor want ik ben zelf het zonnetje hahaha
Groetjes Heidy
Ik hoop zaterdag nog even langs tekomen

Miranda de Groot zei

Wat is ie leuk zeg.
Groetjes Miranda

Thea zei

Die is leuk Jolande, ik vind dit stempeltje er ook super bij passen. Net zo'n studentje met dat brilletje.

Groetjes Thea

Gretha zei

Wat zal ie pronken in de etalage, prachtig gemaakt Jolande.
Veel plezier zaterdag met de workshops.
Groetjes Gretha

M@rjan zei

Oh wat leuk!! Hihi, maar wel een ouderwets zwart krijtbordje, hoor! Heel veel scholen hebben nu een digitaal bord. Enig nadeel, je schrijft er minder prettig op en je kunt er niet meer van die leuke bordtekeningen op maken.
Maar... jouw etalagebord is super! Mooi ezeltje heb je erbij gemaakt!

Groetjes, Marjan

redscrap zei

wat gaaf zeg, erg leuk geworden, groetjes mina

Margo zei

Wat knap zeg !
Heel leuk gedaan !
Liefs
Margo

Marian de Maijer zei

Vind je schoolbord super mooi
Groetjes

crealinedance zei

hoi hoi Dat een leuke schoolbord had deze al in het echt gezien.Gr.Nel

Trudy zei

Wat is dit gaaf Jolande!!
Groetjes Trudy

Tineke zei

Wat een leuk schoolbord heb je gemaakt!!! Een blikvanger voor de etalage.
Groetjes Tineke

Brenda zei

Wat een super leuk idee zeg!! Je afdrukjes is weer helemaal super in gekleurd, prachtig!!
Lieve groetjes Brenda

Astrid zei

Wat een leuk idee Jolande zo ontzetten lief ook en het zal goed staan in de etalage.
Groetjes Astrid

José zei

Wat ontzettend leuk gedaan zeg. Heel origineel. Het stempelje vind ik onwijs mooi ingekleurd. Top!
groetjes, Jose
PS ik heb je kaart vandaag ontvangen. ERG mooi, dank je wel.

miriam zei

wat een leuke kaart erg origineel
gr miriam

Wendy Kamp zei

Wat een originele creatie! En ik vind het stempeltje er zo leuk bij passen, prachtig!

Groetjes,
Wendy

Nora zei

Je hebt er echt werk van gemaakt om het schildersezeltje zelf te maken, petje af hoor! Heel knap gedaan!

Marlies zei

Een super leuk idee en geweldig gemaakt! Tilda met brilletje zit er ook schattig bij!
groetjes, Marlies

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een super idee en heel mooit uitgevoerd Jolande. Hij zal zeker staan te pronken in de etalgae.
groetjes Marja

Marijke zei

Super schattig gemaakt!!!
Groetjes,
Marijke

cristel zei

een heel leuk idee dat schoolbord
grtjs

Maia zei

Schitterend want inderdaad zo'n digibord is ook niet alles hoor, de zon moet niet te fel schijnen anders zie je niets, de stroom moet niet uitvallen, alles moet oke werken geef mij maar zo'n mooi schoolbord hoor!
Groetjes Maia

Patricia zei

Hij is echt GEWELDIG Jolande, uiteraard heb ik hem al echt gezien!!!!
Groet Patricia

hennie zei

Hij is leuk.... Heb hem in de etalage zien staan.....
Hennie