KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 26 september 2011

Bennie.

Deze lieverd is Bennie, onze Maltezer die we helaas 2 jaar geleden hebben moeten laten inslapen.
Bennie was bijna, op een paar maanden na 15 jaar en het was zo'n lieverd, ik mis hem nog steeds.
Ik heb een mooie lijstje gemaakt met deze foto en dit komt bij ons in de kamer te hangen.

Het lijstje heb ik gemaakt met een Creatable van Marianne Design, eerst gestanst van dik karton en daarna van kraft.
Ik heb het kraft bewerkt met witte inkt en de randen met de distresser en witte inkt.
De swirls, het hart en de vlinder zijn creatables van Marianne Design en ook gestanst van dik karton.
Verder heb ik brads en parel-kraaltjes gebruikt, de kraaltjes heb ik met glossy accent vastgeplakt.

Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Neline zei

Prachtig schilderijtje, en wat een lieve foto van Bennie. Ik kan me voorstellen dat je hem nog iedere dag mis.
groetjes
Neline

janny zei

Heel erg mooi en een mooie gedachte aan hem.
Ik begrijp het heel goed want van ons is 10j geleden en nog mis ik hem, soms hoor ik hem ook nog de trap afkomen of in zijn mand omdraaien heel typisch is dat!!
Meid koester de fijne gedachte aan hem!
Groetjes Janny.

Miranda de Groot zei

Wat een prachtig schilderij heb je gemaakt.
Kan me voorstellen dat je hem nog steeds mist. Groetjes Miranda

Marja's Stamp Addiction zei

Een prachtige kaart met een ontzettend mooie foto van je Bennie er in. Dat is een waardevol schilderijtje geworden en erg mooi. Ik heb onze siamese poes Tikous ook op mijn nachtkastje staan hoor. We hadden haar 22 jaar en is een deel van je leven en gezin.
groetjes marja

Wendy Kamp zei

Erg mooi gedaan en zo heb je Bennie toch een speciaal plaatsje gegeven in deze mooie lijst.

Groetjes,
Wendy

Henriëtte zei

Wat een lief schilderijtje heb je gemaakt met de foto van Bennie. Leuk om m straks, als ie uit de etalage is, in je slaapkamer neer te zetten.

Groetjes Jet

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

mooi lijstje heb je gemaakt voor bennie!
zal vast mooi staan in je huiskamer.....
het blijft inderdaad een gemis het is ook een deel van je gezin geweest maar gelukkig heeft hij een heel mooi leven bij jullie gehad! en zit hij voor altijd in je hart

Linda zei

wat een schitterende creatie, dat heb je heel mooi gemaakt en zo krijgt hij een mooi plekje in je huis
gr linda

Patricia zei

Wat een super mooi lijstje zeg en de schattige Bennie past daar heel goed in.
Ik geloof het zeker dat je zo'n VRIEND heel erg mist!
Groet Patricia

Esther zei

Wat een schatje zeg.
Een supermooie blijvende herrinnering aan de muur.

Groetjes esther

Thea zei

Prachtig gemaakt Jolande, elk huisdier is een deel van je gezin. Dat is hier net zo met onze poes Pino. Wij hebben geen kinderen en dan ga je denk ik nog anders om met je huisdier. Die van ons is maar een heeeel klein beetje verwend.
Bennie was een leuk hondje, ik vind Maltezers zo wie zo al aandoenlijk.
Geniet van je herinnering!

Liefs Thea

M@rjan zei

Wat een leuke hond, snap dat je hem mist! Wij hebben ook een hond gehad, die ik nog steeds mis. Je hebt voor de foto een prachtige omlijsting gemaakt!! Geef het maar een ereplekje!

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

een heel mooi aandenken, jolande... tja, het zijn net onze kindjes he ?
liefs, martina
x

Judith zei

Een prachtige lijst voor de foto van jullie Bennie. Zo krijgt hij niet alleen in jullie hart maar ook in de kamer een ereplekje.
groetjes, Judith

Aloesaloes zei

Awwww wat een lievie! Ik kan me voorstellen dat je hem nog steeds mist. Je hebt een schitterend lijstje voor Bennie gemaakt!

Groetjes, Loes

Tineke zei

Wat heb je door deze lijst met foto een mooie herinnering aan Bennie!
Groetjes Tineke

gré zei

wat een leuk lijstje heb je gemaakt

groetjes gré

Marlies zei

Een prachtige lijstje heb je gemaakt en een heel leuk idee. Hele mooi details en natuurlijk een hele mooi foto!
groetjes, Marlies

Margo zei

Da's een prachtig lijstje en een heel mooi aandenken Jolande !
Liefs
Margo

Frouwkje zei

Ach, wat een lieverd Jolande.
Ik kan me voorstellen dat je hem mist.
Het lijstje is heel mooi geworden!!
Liefs, Frouwkje

Anette zei

Wat een snoepie! Jammer dat jullie hem moeten missen, maar zo in het mooie lijstje is hij er weer een beetje bij.

Trudy zei

Wat een mooie creatie Jol;ande , met prachtige details !!
wat een mooi aandenken is dit
Groetjes Trudy

Adrie van Rooten zei

Wat een snoepie Jolande , ja je wilt ze nooit missen he onze huisdieren. Maar hij is niet voor niets zo oud geworden , teken dat hij een goed leven bij jullie heeft gehad. Geef je lijstje maar een mooi plaatsje.
Groetjes Adrie

Anoniem zei

Wat een leuke foto en uitwerking heb je ervan gemaakt. Zoiets staat ook nog op mijn to-do lijst voor mijn hond.

Sorry dat ik anoniem doe, maar ik kan op geen andere manier meer blogberichtjes plaatsen en ik word er een beetje moe van.

groetjes,
Marja (Brendie42)

Aleida zei

Mooi gemaakt, zal zeker mooi staan in de kamer.
groetjes,

cristel zei

heel mooi om Bennie zo een plaatsje te geven ik heb zelf ook een hond en nog wat meer huisdieren en eigenlijk zijn het gewoon je kindjes eneen deel van je gezin
grtjs

Judith Slegers zei

Hoi Jolande
Je hebt er een heel mooi lijstje van gemaakt, past precies bij Bennie. Je zult hem zeker nog missen, maar zo is hij nog een beetje bij je..
Groeten Judith

stempelfreaks zei

Wat een prachtig lijstje heb je gemaakt. ik kan me voorstellen dat je hem mist.
Groetjes Astrid & Larissa

Scrap Girl Online zei

Mooi gemaakt, ere plaats in de huiskamer!
Ik snap je gevoel.
Gr. Helga

José zei

Ik kan me voorstellen dat je hem nog steeds mist!
Erg mooi gemaakt. Prachtig al die pareltjes!
Groetjes, Jose

Kaartenkraam zei

Wat heb je een mooie herinnering aan Bennie gemaakt. Ik weet dat het een heel gemis is als je huisdier er niet meer is, ik heb de afgelopen maand twee van mijn dierbare beestjes verloren.

groetjes van Ank

Ans zei

Kan me heel goed voorstellen dat je deze schat nog steeds mist. Maar met dit prachtige fotolijstje doe je hem alle eer aan.
Toch een fijne dag vandaag.
Groetjes van Ans

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Ans zei

Wat een lieverdje, kan me voorstellen dat je hem nog steeds mist. Maar dit lijstje is een mooie herinnering.

Liefs Ans

Margreet zei

wat prachtig zeg, zo staat jullie lieverd mooi te pronken in de kamer. Ik zou mezelf ook geen raad weten zonder onze maltezer. Het zijn vooral ook die kleine dingetjes wat je zo mist he.
Groetjes Margreet