KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 16 september 2011

Cadeautjes.

Vandaag ben ik jarig, vanochtend 08.00 uur ben ik 49 jaar geleden geboren, gisteren was Fons jarig en morgen vieren we zijn 50ste verjaardag en zondag hebben de kids en ik een verrassingsdag voor hem georganiseerd.

Ik ben vandaag verwend door mijn DT maatjes, kijk maar.


Een prachtig gepimpt zakje met inhoud gekregen van Patricia, ik mag het niet in de zon of boven de verwarming zetten (wat zou daar nou toch inzitten? 3x raden ha ha ha).
Prachtig met de vlinders, ik ben gek op vlinders.



Een heerlijke doos bonbon gehad van Jose, eigenares van Hobbystunter, ik heb er al één van gesnoept en ik kan zeggen: HEERLIJK.

Dit prachtige doosje heeft Hanny (Moeder van José) voor mij gemaakt.
Hanny freubelt nog maar een aantal weken en heeft de smaak te pakken, zoals jullie zien, het doosje is gevuld met heerlijke snoepjes. Hanny heeft helaas geen blog.




En dit mooie doosje, met vogelkooitje erop heb ik van Henriëtte gekregen, is het geen beauty?
In het laatje zitten twee mooie bloemen van zeep.

Klik met je linkermuisknop op de foto, en jullie kunnen dit moois vergroot bekijken. .
Meiden, dank jullie wel voor al dit moois en lekkers, ik ben er heel blij mee en de doosjes krijgen een mooi plekje en de bonbons, daar ga ik lekker van genieten, dikke kus van mij, voor jullie Xxx.

Een fijn weekend allemaal, morgen ochtend ben ik nog te vinden bij de workshopdag (zie bovenaan mijn sidebar), groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hey jolande !!!! ik heb de zon voor jou besteld, is dat ook goed ? hahahaha !!! ik wens je een superleuke verjaardag toe en geniet er maar lekker van hoor ! een dikke proficiat !
liefs, martina
x

Crea Astrid zei

Van harte gefeliciteerd Jolande. Wat heb je een mooie dingen gehad. Veel plezeier het weekend.

Groetjes Astrid.

Lia zei

Heel hartelijk gefeliciteerd. Geniet lekker van alle aandacht en cadeautjes. Het belooft een mooie septemberdag te worden dus dat is al een cadeautje op zich! Een heel fijn weekend met alle feestelijkheden.

liefs Lia

gré zei

jolande van harte gefeliciteerd met je zelf en je mannetje
een heel fijn weekend

groetjes gré

Joke zei

Van hart gefeliciteerd hoor Jolanda. En wat ben je al verwend met veel mooie spulletjes. Prachtig hoor.
Een hele fijn dag gewenst.
groetjes Joke

José zei

Van HARTE gefeliciteerd jolande! Je bent zeker verwend. Het ziet er super uit. Daar word je toch blij van he! Ik wens je een hele fijne verjaardag toe.
groetjes, jose

Suze zei

Van Harte Gefeliciteerd Jolanda en ik wens jou en je man en iedereen die je lief is een hele fijne dag.

Lieve groetjes Suze

Wendy Kamp zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jolande, ik wens je een hele fijne en gezellige dag!

En wat een schitterende creaties heb je gekregen zeg, kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.

Groetjes,
Wendy

Eveliene zei

Van harte gefeliciteerd
Wat een prachtige kadoos heb je al gehad
Geniet er maar lekker van

gr eveliene

freubeltjes kaarten zei

Jolanda,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
En wat heb je al mooie cadeau's gekregen!

Fijn weekend en veel plezier zondag!

Groetjes Ageeth.

Tineke zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat ben je al verwend zeg... en het zijn stuk voor stuk allemaal mooie creaties en lekkers.
Een fijne (dubbele) verjaardag morgen!
Groetjes Tineke

Marian de Maijer zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook alvast de feicitaties voor je man
Een heel fijn weekend toegewenst
En wat een leuke cadeau,s
Geniet ervan
Groetjes Marian

Linda zei

Gefeliciteerd en ik wens je een fijne dag toe, mooi creaties heb je gehad
gr linda

Marja's Stamp Addiction zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met die van je man. En wat een prachtige en heerlijke kadootjes heb je gekregen. Geweldig. Een heel fijn weekend met je gezinnetje.
Groetjes
Marja

Annemarie en Merit zei

Hoi Jolande,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Jullie gaan dit weekend dus heerlijk feesten.
Geniet ervan.
En wat een moois heb je gekregen, zijn stuk voor stuk pracht creatie's.

Nog bedankt namens Merit voor de prachtige kaart die ze voor haar verjaardag heeft gekregen.

fijn weekend annemarie en merit

crealinedance zei

Hoi hoi Gefeliciteerd met je verjaardag,van mij krijgt het morgen.Gr.Nel

Lia zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en alvast met je man natuurlijk, je bent al lekker verwend zeg, en ik wens je een heel feestelijk weekend toe,

groetjes Lia

Miranda zei

Hoi Jolanda, gefeliciteerd he en nog vele gezonde en creatieve jaren! Ntuurlijk ook voor je man en een heel fijn weekend met je gezin! Wat heb je al een mooie cadeautjes gekregen, je boft maar met z'on team! groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je lekker verwend met mooie cadeautjes!

groetjes van Ank

M@rjan zei

Ohhh.... nou jij bent zeker verwend!! Geweldig! En van harte gefeliciteerd, meid!! Fijne verjaardag!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Van Harte Gefeliciteerd Jolande!!een fijne verjaardag.
en wat een mooie creaties zijn dat zeg!!!
je bent echt verwend.
Groetjes van Trudy

heidy zei

Hoi Jolande van harte met je verjaardag en met die van je man!
Je bent aardig verwend hoor en ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben een zondag!
Groetjes Heidy

Kim zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooi weekend van.

Groetjes van Kim

Marlies zei

Gefeliciteerd met je verjaardag van jou en met die van je man. Veel plezier met feesten.
groetjes, Marlies

janny zei

Allereerst jij en je man beide gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
Ik hoop dat je morgen een fijn feest heb en je hebt al hele gave kado's ontvangen zeg!!
Groetjes Janny.

Aleida zei

Handig, twee verjaardagen achter elkaar!
Gefeliciteerd en geniet van deze super kadootjes!
groetjes,

Annemarie zei

Jolande van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
En bedankt dat je altijd zulke leuke berichtjes bij mij achter laat!!!
Groeten Annemarie

Fieneke zei

Hoi Jolande, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat hebben ze een gave cadeautjes voor je gemaakt! Een leuke workshop dag morgen en een leuk feest zondag.
Groetjes Fieneke

Maia zei

Allereerst proficiat met jullie verjaardagen!
Goed verwend zeg! Hele mooie cadeautjes waar veel zorg aan besteed is gaaf hoor!
Geniet van de surprise zondag!
Groetjes Maia

Aloesaloes zei

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!! Je bent heerlijk verwend met al deze prachtige creaties. Veel plezier vandaag!

Groetjes, Loes

Anneke zei

wat een prachtige creaties en nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen

cristel zei

van harte gefeliciteerd en ook met je man en wat ben jij verwend zeg prachtige dingen heb je gekregen
grtjs

Tineke's hobby zei

Ik wil je nog van harte feliciteren met je verjaardag je bent wel heel erg verwend mat zoveel mooi's en lekkers echt schitterende creatie's.
Ook gefeliciteerd met je man
een heel fijn weekend
Groetjes Tineke

wilga zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jolande!
Gezellig en feestelijk weekend toegewenst.
Wilga

Miranda de Groot zei

nog gefeliciteerd met je verjaardag.
je bent lekker verwend.
groetjes miranda

hennie zei

Nog van harte en een fijne dag vandaag met je man en kids...
Heel leuk de cadeautjes van de meiden...
Hennie

Yvonne zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel gezellige dag vandaag.
Je bent goed verwend met al dat moois en lekkers.
Groetjes Yvonne.

Chantal zei

Alsnog van harte gefeliciteerd.

Chantal