KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 29 september 2011

Kerst doosje.

Dit doosje heb ik gemaakt om met de kerst te geven in plaats van een kerstkaart, voor mijn broer en schoonzus.
Het papier is van Maja Design.
Vier hoekjes gemaakt met Creatables maken de cirkel.
Op de hoekjes heb ik pareltjes geplakt.

Hier één keer opengeslagen.
De hoeken zijn gestempeld met stempels van Viva.
Het prentje heb ik geloof ik bij Tineke van haar blog gehaald.

Hier nog een keer opengeslagen.
De hoekjes zijn weer gestempeld met Viva stempels.
De cirkel rechts is een stempel van Magnolia.
Het doosje is 12 x 12 en er passen 9 waxinelichtjes in.

De achterkant: de hoekjes zijn gemaakt met Creatables.
Het doosje sluit met een klittenband rondje en met een grote strik.
Klik met je linkermuisknop op de foto's en je ziet ze vergroot.

Ik ben vanaf morgen even niet aan het bloggen, want ik ga een weekendje samen met mijn dochter naar Maastricht, dus een fijn weekend alvast.

Groetjes Jolande

36 opmerkingen:

Aleida zei

Weer zo'n schitterend doosje! Dat wordt gezellig met kerst als je ze uitdeelt!
groetjes,

Tini zei

Hoi Jolande
Ik heb het al eerder langs zien komen, maar deze is echt heel mooi, leuk om zo weg te geven met de Kerst.
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt met je dochter in Maastricht.

Groetjes Tini

Fieneke zei

Wat een leuk doosje! Een leuk kadootje. Heel veel plezier dit weekend met je dochter in Maastricht...gezellig en volgens mij werkt het weer super goed mee!
Groetjes Fieneke

Margo zei

Wat een prachtig doosje, dat is een fijn geschenkje zeg !
Geniet van jullie moeder-dochter-weekend !
Liefs
Margo

gré zei

een heel erg mooi doosje

groetjes gré

Mieke'S zei

Schitterende creatie.
Zit toch meer werk in dan een kaart!
Het zijn eigenlijk meerdere kaarten.
Knap hoor!
Groetjes Mieke'S

Miranda de Groot zei

wauw wat moooooooi
groetjes miranda

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een pracht stuk werk jolande. Schitterend doosje en eens iets totaal anders voor de Kerst.
groetjes Marja

Aloesaloes zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt! Het model is heel leuk en het geheel is erg mooi bewerkt met de stempels en de hoekjes.
Een heel fijn weekend met je dochter!

Groetjes, Loes

M@rjan zei

Mooi!! Zo'n heerlijk nostalgische uitstraling die zo mooi is bij Kerst! Enne... geniet van jullie weekendje weg!

Groetjes, Marjan

Linda zei

wat is ie mooi geworden, en veel plezier het weekend
gr linda

Miranda zei

mooi doosje zo Jolande, daar zullen je schoonzus en broer vast erg blij mee zijn en die bestempelde hoekjes zien er super uit
geniet van je weekendje in Maastricht
knuf
Miranda

Astrid zei

Dit is een prachtig doosje Jolande daar zullen ze blij mee zijn, dat weet ik zeker.
Veel plezier in Maastricht.
Groetjes Astrid

Jannie zei

Wat een schitterend kado doosje heb je gemaakt.
Heel mooi papier en dat plaatje is ook zo lief hé.
Fijn weekend Groetjes Jannie.

Tineke zei

Een prachtig doosje met de waxinelichtjes erin! Het plaatje komt idd van mijn blog.
Een fijn weekend!
Groetjes Tineke

Thea zei

Een schitterend doosje! Zo had ik de hoekjes nog niet gezien wat een leuk idee. Dat ga ik onthouden.
Heel veel plezier met je dochter, Maastricht is mooi!

Fijn weekend,
groetjes Thea

Liefs Ineke zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt Jolande. Geweldig mooi. Heel veel liefs van Ineke

Ans zei

Een prachtig kadootje vor de kerst, de ontvangers zullen er heel blij mee zijn.

Fijn weekend met je dochter in Maastricht.

Liefs Ans

Marian de Maijer zei

Wat een geweldig doosje
Heel mooi
Groetjes

janny zei

Mooi doosje Jolande daar zullen ze zeker blij mee zijn.
Fijn weekend met je dochter, geniet ervan.
Groetjes Janny.

Suze zei

Schitterend doosje Jolande daar zullen ze vast heel blij mee zijn.
Veel plezier gewenst met je dochter.

lieve groetjes Suze

Ans S. zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt.
Veel plezier in Maastricht.

Groetjes Ans

Henriëtte zei

Wat een prachtig doosje weer Jolande.
Een heel fijn weekend toegewenst samen met je dochter. Geniet er van.

groetjes Jet

Ans zei

Een schitterend doosje heb je weer gemaakt. Compliment hoor.
Wens je een ontzettend fijn weekend. Het wordt in NL prachtig weer, dus dat is samen met je dochter genieten.
Groetjes Ans

Patricia zei

Super mooi Jolande, leuke ws?
Ik vind hem GEWELDIG!!!!
Groet Patricia

Frouwkje zei

Prachtig doosje Jolande!!
Ik wens je een fijn weekend met je dochter!
Liefs, Frouwkje

scraplouise zei

Schitterend geheel weer Jolande, leuk idee trouwens.
Fijn weekend met je dochter, jullie hebben er in ieder geval prachtig weer bij.

gr.Louise

miriam zei

wat schitterend ,leuk gedaan zo .dat is nog eens een mooie cadeautje om weg te geven
gr miriam

Wendy Kamp zei

Dit is echt weer een top creatie! Super knap gemaakt en het eindresultaat is schitterend!

Lieve groetjes,
Wendy

Trudy zei

Oh Jolande,
wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!
Groetjes Trudy

crealinedance zei

Hoi hoi Deze is heel leuk.Een fijn weekend.gr.Nel

Yvonne zei

Wat een prachtig doosje Jolande, heel mooi gemaakt.
Groetjes, Yvonne.

Adrie van Rooten zei

Wat een schitterende creatie Jolande , en wat veel mooie details. De moeite om eens goed te bekijken.Veel plezier met je dochter.
groetjes Adrie

Marlies zei

Een schitterende doosje, prachtig gemaakt en een heel leuk cadeautje! De viva stempels en creatables zijn allebei heel mooi, komen ook op mijn lange verlanglijst voor!
Vel plezier in Maastricht, groetjes, Marlies

hennie zei

Hij is helemaal geweldig....
Nog een fijn weekend hennie

Durvina zei

Wat een leuk doosje.
Erg leuk cadeautje.

groetjes, Durvina