KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 14 september 2011

Vlinderkaart voor Jose.

Dit kaartje heb ik voor JOSE gemaakt, zij geeft een leuke candy weg, maar daarvoor moet je wel een kaartje voor haar maken.
Dat heb ik graag voor haar gedaan.

Ik heb als basis kraft gebruikt.
De vlinder is een mal van Marianne Design, op het lijf pareltjes geplakt.
Voor de voelsprietjes heb ik andere plaksteentjes gebruikt.
De onderrand is gestempeld met een stempel van Viva.
Stiksteekjes heb ik met een witte gelpen gemaakt.

Ik heb het idee van internet, maar helaas weet ik niet meer waar ik het heb gezien, uiteraard heb ik er wel mijn eigen draai aan gegeven en is het mijn eigen kaartje geworden, als ik er nog achter kom waar ik het heb gezien, zal ik alsnog de link geven.
En de link is inmiddels gevonden, dank je wel Judith, ik heb het inderdaad bij Kristina Werner gezien.

Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

Suze zei

Oohh wat is dit eenmooie kaart Jolande heel apart zo met de vlinder Prachtig.

Lieve groetjes Suze

José zei

Het is een prachtkaart Jolanda met erg mooi stempelwerk en een hele mooie vlinder. Ik ben er erg blij mee, dank je wel!
Groetjes, Jose

Thea zei

Prachtig mooi gemaakt Jolande. Ik had altijd "ruzie" met de vlinders dus heb ze weer verkocht.

Groetjes Thea

Miranda de Groot zei

Wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt.
Groetjes Miranda

Tineke zei

Schitterende kaart Jolande! Leuk gedaan zo met de vlinder.
Groetjes Tineke

Astrid zei

Een prachtige kaart Jolande, heel erg mooi.
Groetjes Astrid

crealinedance zei

Hoi hoi dat is een leuke kaart.Gr.nel

Fieneke zei

Heel mooi, apart hoor.
Groetjes Fieneke

heidy zei

Wow Jolande,wat een bijzonder mooi kaartje!
Groetjes Heidy

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart, Jolande.
Heel mooi met die vlinder.

Groetjes Ans

Marian de Maijer zei

Vind je kaart prachtig
Groetjes

Kaartenkraam zei

Die zal vast een ereplaatsje krijgen, mooi hoor!

groetjes van Ank

Judith zei

Een heel leuk kaartje! Kraft met wit vind ik heel chique. Die vlinder heb ik ook, dus, wie weet ga ik wel liften (-;
Een soortgelijk kaartje heb ik gezien bij Kristina Werner, misschien jij ook?
Groetjes, Judith

Margo zei

Wat prachtig Jolande !
Heel tof gedaan, ik ben fan !
Liefs
Margo

Esther zei

Heel leuk gedaan zo.
Ik vind hem prachtig geworden.

Groetjes esther

Patricia zei

Zo PRACHTIG zeg, als je daar niet mee gaat winnen dan weet ik het niet meer hihi
Groeten Patricia

Lia zei

Heel mooi Jolande, weer eens iets anders,

groetjes Lia

Linda zei

heel erg mooi gedaan
gr linda

Tini zei

Weer eens iets anders, maar heel leuk gedaan hoor Jolande,

Fijne dag verder.

Gr. Tini

angelique zei

Wat heb je dit schitterend gedaan zeg... zo apart... prachtig!!

celia zei

Super idee!!!! Goed gevonden!!!! Knap gedaan!

regina zei

ooo wat is dit een super mooi kaartje!

superleuk gedaan met die vlinder!

gr regina

crea-elma zei

Iets heel naders, maar wel leuk, suc6 met het winnen van de candy-))

groetjes Elma

Neline zei

ooohhh....wat een prachtige kaart, echt heel erg mooi.
groetjes
Neline

Nora zei

De aparte vorm en de uitgestansde vlinders maken er een heel speciale kaart van. En zoals altijd is jouw kaart weer piekfijn afgewerkt, heel mooi!

gré zei

wat leuk gedaan
erg leuk met het craft papier

groetjes gré

Marja's Stamp Addiction zei

Super mooi gedaan Jolande. Een prachtkaart. Dat craft doet het super mooi. En uiteraard de vlinders. beautiful
lieve groetjes Marja

Henriëtte zei

Wat is je kaart weer super geworden. Leuk idee weer. Daar moet je zeker mee kunnen winnen.

Groetjes Jet

Wendy Kamp zei

Echt een top kaart zeg! Heel sjiek en wat een mooie combi dat kraft met wit!

Lieve groetjes,
Wendy

miriam zei

schitterende aparte kaart
gr miriam

Marlies zei

Een hele mooie, chique kaart! Prachtige vlinder! Je blog ziet er ook super mooi uit!
groetjes, Marlies

hennie zei

Wat een geweldige leuke kaart!!!
Hennie

scraplouise zei

In een woord schitterend!

gr.Louise

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Jolande!

Heel erg mooi met de vlinder.

Liefs Ida

Brenda zei

Wat een leuke kaart zeg!! Vind het idee hartstikke leuk!! Jose zal ik vast en zeker heel blij mee zijn!
Fijne avond Jolande!!
Lieve groetjes Brenda

martina's kaartjes zei

deze is echt wel heel leuk ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje zo mooi met die vlinder.Heel mooi dat idee
Groetjes Tineke

Maia zei

OO dit is echt een hele speciale kaart prachtig!
Groetjes Maia