KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 18 september 2011

Hallo allemaal, allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve felicitaties.
Vandaag kan de verrassing voor mijn man niet doorgaan, vanwege het slechte weer.
We hadden geregeld dat hij mocht gaan parachutespringen, we hebben het nu aan hem verteld en we gaan een nieuwe asfpraak maken.
Hij is er hartstikke blij mee en baalt natuurlijk dat het niet door kan gaan.
Wel gaan we straks nog lekker uit eten.

Verder ben ik ook nog heel erg verwend.
Er kwam nog een prachtige kaart van Sylvia.

dank je wel Sylvia, ik vind hem prachtig.

En Nel heeft deze prachtige toffifee verpakking gemaakt.
Dank je wel Nel, heel mooi en lekkerrrrrrr.


Van mijn man en de kids heb ik een pandora armband gehad,met 2 bedeltjes eraan, 1 met het sterrenbeeld Waterman (van mijn zoon) en 1 met het sterrenbeeld weegschaal (van mijn dochter).
En ik ben nog veel meer verwend, cadeaubon van Hobbystunter, een ketting met glazen hanger, een sportbal om buikspieroefeningen te doen, geld en een prachtige chrysant in een rietenmand.
Het was gisteren heel gezellig, ik ben eerst naar de workshopdag van Hobbystunter gegaan, wat echt super was, ik kon er helaas alleen s'ochtends bij zijn.
En s'middags dus de verjaardagen gevierd, we hadden een heerlijke Indische en Chinese rijsttafel besteld en we hebben er samen met onze gasten van genoten.

Ik zit nog helemaal na te genieten.

Groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

je bent lekker verwend en zo te lezen hebben jullie genoten.
groetjes miranda

Tinie zei

Nog van harte gefeliciteerd, mooie kado's zeg!!! En zonde van de verrassing van je ban, ik kan me voorstellen dat hij baalt, dan zo maar lekker uit eten, veel plezier!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Nog van harte gefeliciteerd en wat een mooie kado´s heb je gekregen zeg. Nog een fijne dag.
Groetjes Astrid

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig creatie.

Liefs Ida

Henriëtte zei

jammer zeg dat het parachutespringen niet door kon gaan. Het weer leek toch redelijk.
leuke kado's heb je verder nog gehad zeg. de armband is gaaf.

Groetjes Jet

Aloesaloes zei

Superleuk om dit te lezen en wat heb je veel prachtige cadeau's gekregen. Veel plezier vanavond!
Gaaf cadeau ook voor je man en knap dat hij dat durft!!

Groetjes, Loes

sylvia zei

Hoi
Wat een gaaf cadeau voor je man en je bent ook heerlijk verwent!
Fijn dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben
Groetjes sylvia

hennie zei

Jolande mijn verlate felicitatie met je 49e verjaardag. Wat een leuk cadeau krijg je van je man. Wat in het vat zit verzuurd vast niet.
Lieve groetjes en heerlijk nagenieten hoor, hennie.

Marian de Maijer zei

Wat een verwennery allemaal
En wat een leuke cado,s allemaal
Geniet er maar van
EN fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad
Groetjes

regina zei

ooo je bent lekker verwend!

nog van harte gefeliciteerd en ook met je man!

gr regina

Kaartenkraam zei

Wat leuk dat je zo verwend bent en dat het een gezellige dag was!

groetjes van Ank

miriam zei

Nog van harte gefeliciteerd en je bent goed verwend
r miriam

Scrap Girl Online zei

Nog gefeliciteerd, als ik het had geweten had ik je zaterdag persoonlijk gefeliciteerd;)
Groet Helga

José zei

Mooie armband zeg en de gekregen kaart is prachtig! Nou je man kan vast binnenkort gaan springen. Brrr ik moet er niet aan denken!
Groetjes, Jose

angelique zei

Nog van harte gefeliciteerd! Wat een schitterende armband eb je gekregen. Ik heb die zelf ook en vind dat een heel waardevol iets. Ik wil ook alleen maar bedels met een betekenis;) jammer hoor dat het niet door kon gaan!

Riet zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Jolanda.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Jolande van harte gefeliciteerd ook voor je man, wat een schitterende kado's heb je gehad.

gr.Louise

gré zei

je bent lekker verwent
en nog gefeliciteerd
groetjes gré

Maia zei

Wat jammer dat het niet door kon gaan, dus dan is het geen verrassing meer!
Wat een super leuke cadeautjes heb je gekregen, mooie armband hoor lief van je kinderen!
Geniet nog lekker na van je feestweekend!
Groetjes Maia

Annemarie en Merit zei

Nog van Harte Gefeliciteerd, en heerlijk dat je zo bent verwend en dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad.
Gaaf kado voor je husband, nou die heeft het nog lekker tegoed.

gr annemarie en merit

Patricia zei

Oh jammer zeg dat het niet door kon gaan, maar ja nu heeft hij het nog tegoed!
Leuke dingen heb je gekregen hoor!
Groetjes Patricia

Thea zei

Hoi Jolande,

Voor beiden nog mijn felicitaties met jullie verjaardagen! Wij waren afgelopen weekend in Limburg en las net je blogpost. Je bent lekker verwend, geniet er van.

Groetjes Thea

Marja's Stamp Addiction zei

Prachtige kaarten heb je ontvangen Jolande. En jammer dat het springen niet door kon gaan, toch een beetje een teleurstelling. Maar hij heeft het nog te goed. Je armband is prachtig. En zo gaaf dat je hem kunt uitbreiden.
Al met al toch een fantastische zondag voor jullie geworden. Fijn.
Lieve groetjes
marja

M@rjan zei

Je hebt heel mooie dingen gekregen!
Leuk cadeau voor je man, ik zou niet durven zelf...!

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Ze hebben je goed verwend!!!
Gaaf om te gaan parachute springen maar zou het zelf nooit doen... Nu wachten op beter weer.
Groetjes Tineke