KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 3 september 2011

Kerst met Kin.

Hallo allemaal, ik hoop dat ik jullie niet verveel, maar hier ben ik met een kaartje met little elf Kin, het broertje van Mim en Pippa.
Hierna stop ik er weer even mee.

Gebruikte materialen:
Papier: Basic Grey en craft.
Creatables voor de swirls, bloem en hulstblaadjes.(bewerkt met distress-inkt).
Lint: gekocht bij het tuincentrum.
Plakparel: in het hart van de bloem.
Hoekjes: bewerkt met acrylverf.

Kin is een digi van Mo Manning en ingekleurd met Derwents.

Morgen ga ik gezellig met Jose en de dames van het design-team van Hobbystunter naar Kars, daar heb ik heel veel zin in.

Groetjes Jolande.

44 opmerkingen:

Irene zei

Van verveling is absoluut geen sprake Jolande, daarvoor zijn je kaarten en de elfjes veel te leuk!!!

Groetjes, Irene

Mandy's Magnolia cards zei

wat een geweldig mooi kaartje!
leuk he zo op dat craft
groetjes, Mandy

gré zei

het is weer een heel erg mooi kaartje
heel veel plezier bij kars

groetjes gré

Diana zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt!!

groetjes Diana

celia zei

Wat een superlief kaartje heb je weer gemaakt! Zo schitterend ingekleurd!!!!Geniet van de Karsdag!
Veel liefs, Celia.

José zei

Nou Kin is super. Je kleurwerk is ongelooflijk mooi gedaan! Erg leuke kaart.
Groetjes, jose

Miranda de Groot zei

een hele mooie kaart
veel plezier morgen bij kars
groetjes miranda

Astrid zei

Hi Jolande, nou deze elfen vervelen nooit hoor, ga jij maar lekker door.
Deze is ook weer zo schattig.
Groetjes Astrid

heidy zei

Hoi Jolande,deze is ook weer geweldig en een hele fijne dag morgen!
Groetjes Heidy

Marja's Stamp Addiction zei

Hij blijft zo leuk Jolande. Prachtige papier en heel mooi laten doorlopen met de takje op je kaart. Schitterend.
groetjes Marja

Judith Slegers zei

Hoi
Ik vind écht dat je mooi kan inkleuren met die potloden! petje af!
Groeten Judith

Henriëtte zei

Wat een liefie weer Jolande.
Veel plezier morgen, jammer dat ik niet kan.

Groetjes Jet

scraplouise zei

Wat een leukerdje weer, veel plezier morgen.

gr.Louise

Neline zei

Het verveelt absoluut niet! Ook deze is weer super. prachtig gekleurd.
veel plezier morgen.
groetjes
Neline

Patricia zei

Deze is ook zeker weer SCHATTIG, en jou werk verveelt me nooit hoor!
Heel veel plezier morgen, en laten jullie nog wel wat voor mij over maandag?
Zeg Tim maar dat ik er aan kom whahaha.
Groetjes Patricia

Suze zei

Wauw deze is ook al zo mooi Jolande en vervelen doet het echt niet hoor Prachtig gekleurd.

Lieve groetjes Suze

Ans zei

Je verveelt me niet hoor, want ik vind deze stempeltjes geweldig lief. Compliment dat je er zo'n mooie kaart mee hebt gemaakt.
Groetjes Ans

Ans S. zei

Mooie kaart heb je gemaakt, deze digistempeltjes blijven leuk.

Groetjes Ans

Aleida zei

Wat jammer dat je stopt met die ondeugende elfen. Ik vind ze juist zo schattig. Je kaartje trouwens ook!
groetjes,

Miranda zei

Hoi Jolande, prachtig geworden en vwb. het kleuren heb je ook de smaak te pakken he? Enne heeel veel plezier morge met de meiden, groetjes Miranda

Tineke zei

Ook deze digi is weer een schatje. Mooie kaart!
Groetjes Tineke

Thea zei

Deze is ook leuk, voor morgen een hele gezellige dag!

Groetjes Thea

Crea Astrid zei

Voor mij hoef je niet te stoppen met deze prachtige digi stempels hoor. Vind ze erg schattig. Je hebt er weer een pracht kaart van gemaakt en heel er mooi ingekleurd.
Veel plezier morgen. Niet teveel uitgeven hé.

Groetjes Astrid.

janny zei

Hij is weer ontzettend leuk!!
Groetjes Janny.

Yvonne zei

Dit is ook weer een schatje, erg mooi ingekleurd.

crealinedance zei

Hoi hoi Je hebt de smaak te pakken,deze ook leuk.Gr.nel

hennie zei

Hele fijne dag bij kars en je verveeld ons niet hoor met je kerstkaartjes zien er geweldig uit.....
Hennie

martina's kaartjes zei

hoi jolanda, misschien kan je naar de website surfen ... ik stop met Mo Manning als ik wil.com... hihihihii ! jij ons vervelen ? die moet nog geboren worden he ?! Heeeeeel erg mooi gemaakt, je inkleuren met de potloden is helemaaaaaaal superzzzz, ik heb geen Derwents, maar ik ga proberen met andere potloden aan de slag te gaan op kraft. het is een heel erg mooi resultaat !
knap, grtjs, martina
x

Adrie van Rooten zei

Vooral niet stoppen Jolande , ze zijn veel te gaaf. En vooral schitterend ingekleurd.
Groetjes Adrie

Trudy zei

Het is weer een prachtige kerstkaart Jolande!!
Groetjes Trudy

Brenda zei

Wauw wauw zeg wat een mooi kaartje!! zo ontzettend mooi ingekleurd, prachtig gewoon!
Vooral doorgaan zou ik zeggen ;-)
Fijne dag vandaag en lieve groetjes Brenda

Marlies zei

Een super mooie kaart en het verveelt echt niet hoor!
groetjes, Marlies

miriam zei

deze is ook weer erg leuk en mooi
gr miriam

Tinie zei

Prachtige kaart met een super leuke digi!!!

Groetjes Tinie

Aloesaloes zei

Dit verveelt niet hoor! Hele mooie kaart en schittterend kleurwerk! Hoe was het bij Kars?

Groetjes, Loes

Annemiek zei

Wat een lieve kerstkaartjes heb je gemaakt met die digi's! En die mannenkaart is ook super!

groetjes, Annemiek

regina zei

alweer een super gaaf kaartje!

heel erg mooi gekleurd!

gr regina

cristel zei

neeeee laat ze maar komen hoor weer een schitterende kaart en prachtig ingekleurd
grtjs

Janny zei

Wat een lieve elfen zijn dit zeg, en ook zo mooi ingekleurd.
groetjes Janny

Wendy Kamp zei

Nou je verveelt me er absoluut niet mee hoor, die elfjes blijven super schattig! En je hebt er weer een prachtkaart mee gemaakt.

Groetjes,
Wendy

Fieneke zei

Wat zijn dit toch geweldige plaatjes, zo'n lieve ondeugende elfjes. Blijft leuk om te zien hoor! En een leuke dag gehad bij Kars?
Groetjes Fieneke

Maia zei

O, die is prachtig van kleur zo op dat kraft!
Niet te geloven zo mooi van kleur1
Ben benieuwd hoe je dagje bij Kars was, lijkt me erg leuk!
Fijne week,
Groetjes maia

M@rjan zei

Wat een snoesje!! Schattig stempeltje en zo mooi gekleurd! de omlijsting heb je weer perfect voor elkaar!

Groetjes, Marjan

anita01 zei

Verveel ons maar lekker met je mooi's, ik geniet hier behoorlijk van hi,hi,
Veel lol bij Kars, ook mijn kaarten zijn er te bewonderen.....;o)

Warme groetjes,
Anita