KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 23 september 2011

Kerst presentje in traditionele sfeer.

Ik heb weer een kerst presentje gemaakt, dit keer in de traditionele kerststijl.
Bij het doosje van gisteren was de vraag wat de maat is van het doosje, het is een klein doosje, ongeveer 8,5 cm breed en 11 cm hoog.
Het papier is van Bo Bunny.
De randen zijn bewerkt met distress-inkt.
Ik heb een nestiblitie gebruikt,eerst heb ik cardstock gestanst, toen dessin-papier en daarop het prentje geplakt.
Het prentje is een sticker.
De bloem is gemaakt met een Nellie Snellen pons en ingespoten met glimmermist.
De takjes zijn ook gemaakt met een Nellie Snellen pons.
Het kantje komt van de markt.
De tekst is een stempel van Marianne Design.
Verder heb ik nog plaksteentjes gebruikt.

Ik wens iedereen een mooie dag en een zonnig weekend, groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

janny zei

Nou, nou weer zo'n prachtige box met kaarsen meid hij ziet er weer heel erg mooi uit hoor de vorige vond ik ook al zo mooi!!
Jij ook een fijn weekend toegewenst.
Groetjes Janny.

Riet zei

Wowww Jolanda,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Deze is ook weer zo mooi!!!
Het engeltje van je vorige doosje vond ik zo leuk. Nu blijk ik zelf ook dat papier te hebben (pas gekocht). Erg he...........soms weet je zelf niet meer wat je hebt......zoveel.
Fijne dag.
Liefs, Frouwkje

José zei

Jee wat mooi gemaakt Jolande! Erg mooi afbeelding en helemaal mooi wat betreft kleuren en aankleding!
groetjes, Jose

Marja's Stamp Addiction zei

Deae is ook weer zo mooi. Super Jolande. En gaaf je mooie uitleg. Maar deze is schitterend.
groetjes Marja

Wendy Kamp zei

Ik vind deze ook schitterend! Jammer dat je nog even moet wachten om ze te geven he...haha..

Groetjes,
Wendy

Mandy & Jaimy zei

deze is ook heel erg mooi!
super gedaan.

Groetjes, Jaimy

miriam zei

deze is ook alweer zo mooi
gr miriam

Esther zei

Ohh deze is ook weer zo leuk!!

Groetjes Esther

Linda zei

Alweer zo'n mooie creatie, echt super
gr linda

Henriëtte zei

Deze is ook alweer zo mooi!!

Groetjes en een fijn weekend,
Jet

Margo zei

Wat een beeldig plaatje en wat een leuke bloem heb je gemaakt, hij is echt net een kerstroos, heel knap !
Liefs
Margo

Miranda de Groot zei

deze is ook weer prachtig
groetjes miranda

Kaartenkraam zei

Wow deze is ook erg mooi! En dankjewel voor de maten zo krijg je een beter beeld ;0)

groetjes van Ank

Astrid zei

Jeetje Jolande nog zo'n mooie zeg, wow.
Groetjes Astrid

Neline zei

Deze is ook weer super mooi geworden!
groetjes
Neline

Fieneke zei

Mooi!!!
groetjes en een fijn weekend, Fieneke

jans zei

heel mooi super gedaan grt jans

Tineke zei

Ook dit boxje met kaarsen is weer prachtig Jolande!
Groetjes Tineke

heidy zei

Ook dit is weer een plaatje Jolande!
Groetjes Heidy

gré zei

deze is ook super mooi
en bedankt voor de maten

groetjes gré

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Trudy zei

Wow Jolande!! wat een prachtige creatie is dit!!
Groetjes Trudy

Adrie van Rooten zei

Wat geweldig mooi gemaakt Jolande , en de vorige is ook al zo mooi. Ga ik op mijn to-do list zetten. (Maar ja die is al zo lang)
Groetjes Adrie

Marlies zei

Deze is ook prachtig!! Heel mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

M@rjan zei

Traditioneel past goed bij Kerst en zeker ook bij zo'n cadeautje Ik vind het erg mooi, Jolande!!

Groetjes, Marjan

Thea zei

Ook deze is weer heel mooi!

Groetjes Thea

Crea Astrid zei

Ook deze is weer prachtige geworden.

Groetjes AStrid.

Tineke's hobby zei

Wow wat een schitterende kerst kadootje zo met die kaarsen en de mooie kleuren prachtig gemaakt
Groetjes Tineke

Ans zei

Iedere keer als ik bij je kom kijken, word ik weer verrast door zoveel moois. Ook nu weer. Een bezoekje aan jou is gewoon geweldig!
Groetjes Ans

Anoniem zei

Wat een leuk idee! Ik zal ook es proberen om zoiets voor mijn collega's te maken met kerst.

groetjes,
Marja (brendie42)