KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 22 september 2011

Kerstpresentje.

Ik heb een kerstpresentje gemaakt en dit geef ik aan familie inplaats van een kerstkaart.
Ik heb papier papier van Bo Bunny gebruikt.
De engel is van hetzelfde papier, ik heb dit gestanst met een nestibilitie.
Het cardstock achter de engel heb ik door een ribbelmaker gehaald, randen zijn bewerkt met distress-inkt en crackle-paint.
Kant komt van de markt.
De swirls zijn van Joy en hierop heb ik pareltjes gemaakt met een perlé-pen, daar ben ik nog niet zo goed in, maar ik blijf oefenen.
De roosjes zijn gemaakt met Creatables, in het hart van de bloem heb ik een parel geplakt.
Het idee komt HIER vandaan.

Ik heb gisteren bij Heidy een gave digi gewonnen van Just Inklined, ben ik heel blij mee.

Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

Judith zei

Heel romantisch, zou ik haast zeggen. Leuk om je familie met dit cadeau goede Kerstdagen toe te wensen. Ik had vorig jaar voor iedereen een klein doosje met een waxinelichtje erin. Maar jouw creatie is veel leuker!
Groetjes, Judith

Miranda de Groot zei

dat is nog eens leuk om te krijgen ipv een kerstkaart.
groetjes miranda

Kaartenkraam zei

Daar zullen ze blij mee zijn om dat te krijgen i.p.v. een kaart. Wat ik me afvraag is hoe groot ik me e.e.a. moet voorstellen?

groetjes van Ank

hennie zei

Het is weer bijzonder wat je ons laat zien Jolande!!!
Fijne dag en lieve groetjes hennie.

Mieke'S zei

Heel mooi gemaakt.
Het plaatje is ook erg mooi!
Ik had ze ook al gezien op die site.
Ze maakt hele mooie dingen.
Groetjes Mieke'S

Marja's Stamp Addiction zei

een zeer apart en mooi idee om dit te geven in plaats van kaarten Jolande. Ziet er fantastisch uit.
groetjes Marja

Gerd@ zei

Geweldig leuk Jolande..... ik heb er toevallig ook 2 gemaakt, en ze zijn heel leuk om cadeau te geven!! maar deze is echt super leuk geworden.
Groertjes Gerda

Annemarie en Merit zei

Schitterend Jolande,
Waren we nu heeeel in de verte geen familie??

groetjes Annemarie en Merit

Maia zei

Goh dat is echt heel mooi om te krijgen met kerst ben er fff helemaal stil van!
Dit zou je zo in de winkel kunnen kopen zo mooi 1 geheel!
Proficiat met je prijs leuk hé, ik heb gisteren ook een gaaf pakket gewonnen bij Guida van Love Scrapping...net sinterklaas.
Geniet er van dat doe ik ook haha
Groetjes Maia

Scraplijn zei

Oh wat mooi, ik heb gisteravond zelf een halloweenversie gemaakt. Ook erg leuk moet ik zeggen.
Mooi gebaar ipv een kaartje!
groetjes,
Marjolijn.

Hélène zei

Wat een leuk idee ipv een kerstkaart en wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt. Mooi papier en je rozen zijn prachtig!

Groetjes Hélène

Frouwkje zei

Hé Jolande,
Wat is dit leuk!!! Dat is gaaf om te krijgen met kerst ipv een kaartje! Ik ga de link opslaan, leuk om te maken. Het plaatje met het engeltje vind ik super (ik ben 'gek' op engeltjes).
Enne.....gefeliciteerd met je prijs, altijd leuk!!
Liefs, Frouwkje

Wendy Kamp zei

Ohh wat mooi zeg! Echt leuk om te geven voor kerst inderdaad! Ik ga deze creatie zeker onthouden, bedankt voor de inspiratie!

Lieve groetjes,
Wendy

Brenda zei

Wat is dit mooi zeg!! Vind de blommetjes helemaal super, prachtig geheel zo!
Lieve groetjes Brenda

Yvonne zei

Ontzettend mooi zeg en wat zal je familie blij zijn met deze kerst"kaart".
Ik vind het engeltje een schatje en je swirls en bloemetjes super !
Groetjes Yvonne.

Mandy & Jaimy zei

Het ziet er heel erg leuk uit!
altijd leuk om zulke dingetjes te maken he!

Groetjes, Jaimy

Neline zei

Heel leuk kerstpresentje! Super gezellig om te geven.
groetjes
Neline

Ans zei

Wwow, dit is leuk. Een heel mooi geschenk daar zal de ontvanger blij mee zijn.

Liefs Ans

Marian de Maijer zei

Super leuk zo mooi geschenk daar zal je fam. blij mee zijn
Groetjes

Linda zei

wauw schitterend gemaakt
gr linda

Fieneke zei

Wat een leuk idee en wat prachtig uitgewerkt. Ga ik onthouden, vind ik een erg leuk cadeautje om ook aan de juffen te geven met kerst.
Groetjes Fieneke

Tini zei

Hoi Jolande,
Heel mooi is het, ik had het ook al gezien, ik gar ook nog wat maken, is echt heel leuk om weg te geven.

gr. Tini

Astrid zei

Dat is een leuk idee Jolande, heel mooi gedaan ook en de kleuren vind ik altijd super mooi zo voor de kerst.
Groetjes Astrid

miriam zei

Heb even je creaties bekeken die ik gemist heb zien er weer allemaal even mooi uit . Deze steekt er wel bovenuit prachtig gemaakt
gr miriam

Tineke zei

Heel erg mooi is je kerstkadootje Jolande! Leuk om te geven i.p.v. een kaart.
Groetjes Tineke

Marlies zei

Een prachtige kerstcadeautje, super mooi gemaakt!
Ik had ze ook al gezien en vind het ook een erg leuk idee!
groetjes, Marlies

Miranda zei

mooi kerstpresentje, ziet er prachtig uit
gr
Miranda

chantal zei

die is origineel zeg! een prachtig werkstuk
liefs Chantal

mieke zei

Wat een leuk idee zeg, zeker een aanrader !!
Mooi gemaakt.

Mieke

heidy zei

Ziet er prachtig uit Jolande!
Groetjes Heidy

Margo zei

Wat prachtig Jolande en wat een leuk idee !
Proficiat met je gewonnen digi !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

wat lief en mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

gré zei

hallo jolande
dat heb je weer super mooi gemaakt
heel erg mooi

groetjes gré

celia zei

Mooooi!

Henriëtte zei

Wat een schitterend kadootje geef je dan met kerst aan je familie. Mooi papier heb je er voor gebruikt.
Gefeliciteerd met het winnen van je stempel.

Groetjes Jet

Lia zei

Gezellig cadeautje om te geven i.p.v. een kerstkaart en nog heel mooi ook,

groetjes Lia

Elly zei

Prachtig Jolande!!

groetjes, Elly

Aleida zei

Een heel mooi kadootje. Daar zullen ze blij mee zijn.
Gefeliciteerd met je prijs!
groetjes,

Hannie St zei

Ziet er heel mooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

Ans zei

Zou best familie van je willen zijn, want zo'n cadeau lijkt me helemaal geweldig. Ben natuurlijk ook even gaan kijken waar je het idee vandaan had en zag dat het op een Noose site stond. Geweldig.
Groetjes Ans

cristel zei

mag ik dan even met kerst bij de familie horen (lol) heel mooi en een leuk idee ook
grtjs

Gerrina zei

Heel erg mooi! Wat een fijne mix van kleuren! Ik denk dat ze dit allemaal wel kunnen waarderen. Groetjes, Gerrina

Patricia zei

WAUWIE Jolande!!!!
Wat super GAAFFFFFFFFFF
Groet Patricia