KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 24 september 2011

Papieren tasje gepimpt.

Een tijdje geleden had ik een boekje voor Britt gemaakt, ik heb er nu een tasje bij gemaakt, waar ik het boekje in heb gedaan, om het geheel zo cadeau te geven.

.Het tasje had ik bewaard ( is van Ici Paris) en heb ik nu gepimpt.
Papier is van Making Memories.
De labels zijn Creatables.
De tekst op de kleine labels heb ik met Word gemaakt en uitgeprint, daarna bewerkt met distress-inkt.
Op de grote label heb ik met een achtergrond stempel tekst gestempeld, daarna een paar keer hartelijk gefeliciteerd gestempeld, daarna gepoetst met distress-inkt.
De randen zijn geponst met een pons van Martha Stewart.
De vlinders zijn ook geponst met een pons van Martha Stewart en op het lijfje heb ik stras-steentjes geplakt.
Kant kom van de markt.
Verder heb ik nog lint gebruikt.
Tilda is ingekleurd met potlood, aan het eind van haar lange vlechtjes heb ik stras-steentjes geplakt.

Britt heeft het vandaag gekregen en is er heel blij mee.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Tineke zei

Wat heb je het tasje leuk gemaakt Jolande!! Is een mooi geheel samen met het boek.
Groetjes Tineke

Tini zei

Heel leuk gedaan Jolabde!
Dat paars is ook zo mooi, vooral de combinatie va alles.

Groetjes Tini

gré zei

het is een heel erg leuk geheel
je boekje was zo ook al mooi
en nu dit tasje erbij
helemaal af

groetjes gré

José zei

Wat een prachtig gepimpt tasje zeg. Wat een leuke tags zitten er op zeg! En uiteraard was ze blij met dit moois en het boekje was al fantastisch!
Groetjes, Jose

Aleida zei

Dat is een hele mooie verpakking geworden. Een heel feestelijk stel bij elkaar!
groetjes,

martina's kaartjes zei

hoi jolande, dat is weeral scoren denk ik !!!! heel erg mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Kaartenkraam zei

Die Britt heeft zo wel een heel bijzonder kadootje gekregen!

groetjes van Ank

Linda zei

Heel leuk gedaan
gr linda

Mandy & Jaimy zei

Leuk he zo'n papieren tasje!
Je boekje ziet er ook heel mooi uit.

Groetjes, Jaimy

Margo zei

Wat prachtig Jolande !
Erg leuk zo'n assorti setje !
Liefs
Margo

Astrid zei

Een prachtig gepimpt tasje Jolande, erg leuk.
Groetjes Astrid

Geertje zei

Weer super mooi gemaakt Jolande.

Groetjes Geertje,

Marja's Stamp Addiction zei

jolande wat is dit weer mooi. Echt schitterend gedaan. Ok de kleuren vind ik prachtig. En gaaf hoor so'n setje.
Fijn weekend
Marja

Marian de Maijer zei

Prachtig geheel zo
Tasje mooi gepimpt
Groetjes

Thea zei

Wat een prachtig kadootje voor een klein meisje!

Groetjes Thea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Kan ik mij voorstellen dat ze er erg blij mee is! het is namelijk ook echt een prachtig cadeuatje!

Liefs Ida

Henriëtte zei

Prachtig en een erg leuk idee weer. Kan me voorstellen dat Britt er blij mee is.

Groetjes Jet

scraplouise zei

Dat maakt het helemaal af, schitterend hoor!.

gr.Louise

jans zei

wauw dat is een mooie tas gewroden super grt jans

Lia zei

Prachtig gescrapt tasje, is heel leuk om te doen, en samen met je boekje een prachtig geheel,

groetjes Lia

Frouwkje zei

Wat een leuk cadeau zo Jolande.
Het tasje is prachtig geworden!
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Wat een mooi tasje Jolande, prachtige details !!
Groetjes Trudy

Ans zei

Een heel mooi tasje en samen met het boekje is het een heel mooi kadootje voor Britt geworden.

Liefs Ans

miriam zei

Mooi tasje en een prachtig geheel zo bij elkaar
gr miriam

Patricia zei

Zo dat ziet er weer GELIKT uit zeg!
Heel leuk gepimpt.
P.S. de metal ws was echt FANTASTICH!
Groet Patricia

Neline zei

geweldig, dat heb je weer prachtig gemaakt als setje!!! Heel mooi.
groetjes
Neline

Kim zei

Wat leuk zeg, het past goed bij elkaar.
Groetjes van Kim

Crea Astrid zei

Wat heb je het tasje mooi opgepimpt. Prachtige kleuren ook.

Groetjes Astrid.

Wendy Kamp zei

Wauw wat een mooi tasje, leuk ook dat je nu een heel setje hebt!

Groetjes,
Wendy

Riet zei

Wat een prachtige creaties Jolanda.

Liefs Riet.

Jannie zei

Wat een prachtig tasje Jolande.

Groetjes Jannie

cristel zei

dat gaat gewoon een super mooie combinatie zijn en britt super blij
grtjs

Marlies zei

Wat heb je dit mooie gemaakt, super leuk met geweldige details en heel leuk dat je dit bij het boekje hebt gemaakt, een super leuk geheel samen.
groetjes, Marlies

hennie zei

Wat een geweldig leuk tasje...
Hennie

M@rjan zei

Nu is het een prachtig geheel, helemaal af, Jolande! Erg mooi!

Groetjes, Marjan

Yvonne zei

Wat een super leuk en lief tasje,past erg goed bij het biekje. Het is toch geweldig om zoiets kado te krijgen, Britt is vast door het dolle heen.
Groetjes, Yvonne.

Mieke'S zei

Schitterend tasje!
Mooie kleuren ook!
Welke afmeting moet ik me daar bij voorstellen?
Groetjes Mieke'S