KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 5 september 2011

Roos.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het schitterende papier van Fabscraps.
Verder heb ik nog gebruikt:
Koperkleurige hoekjes.
Parelmoer knoopjes, daar doorheen een draadje geknoopt.
Nestabilities.
Kant: van de markt.
Langs de randen heb ik nog gestempeld met een kanban stempel.

De roos is ook van een vel van Fabscraps.

Gisteren hebben we ons prima vermaakt bij Kars.
Inspiratie op gedaan, een paar workshops gevolgd en het nodige gekocht.
Hier zien jullie mij op de foto samen met Miranda, Heléne en Jose.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

Henriëtte zei

Je kaart is weer super Jolande. Erg mooi papier.
Ik kan zo zien dat het gisteren erg leuk is geweest. Jammer dat ik niet mee kon. Misschien een volgende keer.

Groetjes Jet

Mieke'S zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Mieke'S

Marja's Stamp Addiction zei

Super gaaf en schitterend papier. Msar je hebt er ook een prachtige combinatie van gemaakt met de mooie roos in het midden. Super.
Groetjes Marja

Astrid zei

Het ziet er weer geweldig uit je kaart, en leuke foto hoo.
Groetjes Astrid

scraplouise zei

Prachtige kaart en wat een schitterend papier.

Kan me voorstellen dat jullie je prima vermaakt hebbeen tussen al die Scrapspullen.

gr.Louise

jans zei

die is mooi en bij kars rondsnuffellen lijk mij ook wel wat grt jans

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kleuren heb je bij elkaar gebruikt! Prachtig ook die metalen hoekjes!

Fijne avond!
groetjes van Ank

Linda zei

schitterende kaart is dat geworden
gr linda

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Jolande en wat een mooie kleuren.

Groetjes van Ineke

gré zei

heel heel mooi
wat een schitterende kleur

groetjes gré

Tineke zei

Schitterende kaart met het mooie rozenpapier! Het is vorige week ook in mijn mandje gevallen -;)
Groetjes Tineke

Hélène zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt.. en wat een schitterend papier!

Het was zeker erg gezellig! ;-)

Groetjes Hélène

Scrap Girl Online zei

Leuke en mooie kaart!
En op de foto te zien hebben jullie het zeker naar je zin gehad+'
Groet Helga

Miranda de Groot zei

een hele leuke kaart
jullie hebben je wel vermaakt bij kars volgens mij
groetjes miranda

Irene zei

Prachtig papier en je hebt er weer een schitterende kaart mee gemaakt Jolanda! Een dag bij Kars.....dat is toch net zoiets als midden in een doos met lekkere chocolade vallen..ik ben jaloers!!!!
Heel veel dank voor je enige reactie op mijn kaart, zo'n pluim van jou vind ik echt super fijn!

Groetjes, Irene

Thea zei

Hoi Jolande,

Mooie kaart, die randjesstempel van kanban vind ik helemaal top! Ik ga ervan uit dat het de bloemetjes/takjes zijn op het oudroze papier. Gezellige foto bij Kars ;-)

Groetjes Thea

Miranda zei

Hoi Jolanda, mooie kaart en kleuren! Enne jullie hebben een heerlijk dagje gehad zo te zien, leuk! groetjes Miranda

Fieneke zei

Hoi Jolande, wat een mooi stijlvol kaartje!
groetjes Fieneke

Neline zei

prachtige, sjieke kaart, enne....wat ziet het er gezellig uit zo met z'n viertjes! super leuk zo'n dag,
groetjes
Neline

Aleida zei

Een heel mooi kaartje met mooi papier.
Leuke foto!
groetjes,

Elly zei

Wat een bjoetie Jolanda!!

janny zei

Mooie kaart Jolande heel stijlvol!!
Groetjes Janny.

cristel zei

hele mooie combinatie van stempel en papier
grtjs

Patricia zei

Je kaart is PRACHTIG weer!
En vandaag was ook SUPER bij Kars....
maar dat wist je al haha
Groetjes Patricia

heidy zei

Prachtige kaart Jolande,en de gezelligheid straalt van de foto af,heerlijk!
Groetjes Heidy

Maia zei

Schitterend rozenpapier en een super kaart!
Ziet er gezellig uit die workshop bij Kars.
Groetjes Maia

hennie zei

Hele mooi kaart.....
Hennie

Lia zei

Schitterende kaart Jolande, dat heb je mooi gedaan,

groetjes Lia

M@rjan zei

Prachtige kaart, Jolande! Die stempel erbij vind ik heel mooi, dacht eerst dat het bij het papier hoorde. Leuke foto daar bij Kars!

Groetjes, Marjan

Ans zei

Schitterend papier, mooie kaart. Heb je gisteren niet gezien bij kars, maar het was wel gezellig.

Liefs Ans

miriam zei

Mooie kaart jolanda
gr miriam

Tinie zei

Ziet er echt gezellig uit!!! Hele mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

José zei

Erg mooi Jolanda! Die stempels er bij staan supergoed. Heel mooi gedaan.
Gezellige foto!
Groetjes, Jose

Marlies zei

Een hele mooie kaart met prachtig papier!
groetjes, Marlies

Wendy Kamp zei

Een prachtig kaartje zo met die roos, heel romantisch. En wat een leuke foto van jullie vieren!

Liefs,
Wendy