KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 19 september 2011

Special edition Magnolia.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de lieve felicitaties.
We zijn gisteren heerlijk uit eten geweest, in Rotterdam bij Mastika, heerlijk Turks eten, echt een aanrader.

Dan nu voor de Magnolia fans, Jose van Hobbystunter heeft een special edition Tilda, dus ze is alleen bij Hobbystunter te koop.
En is het geen schatje.
Je kunt haar HIER bestellen.

Ik heb Tilda met potloden ingekleurd en ik heb Tilda nog een keer ingekleurd om te laten zien dat je haar ook op een kerstkaart kunt gebruiken.


En ik heb Tilda weer met potloden ingekleurd, haar bloesje en schoentjes zijn bewerkt met stickels en de strik op de cadeautjes heb ik bewerkt met een lijmpen en glitters.

Groetjes Jolande

23 opmerkingen:

Miertje zei

wat een schatje !!!
en weer zo mooi ingekleurd !
gr, miranda

Marja's Stamp Addiction zei

Zijn zo schattig en prachtig ingekleurd Jolande.
Super in één woord.
groetjes Marja

gré zei

wat een scheetjes
mooi ingekleurd

groetjes gré

Margo zei

Wat een schatje Jolande en ik ben even niet aan het bloggen geweest dus nog van harte proficiat !
Liefs
Margo

Linda zei

Wat een schatjes en wat heb je ze weer mooi ingekleurd
gr linda

Miranda de Groot zei

wat een schatjes
groetjes miranda

Thea zei

Prachtig Jolande, mooi ingekleurd. Soms kun je de stempeltjes inderdaad heel goed voor kerst gebruiken.

Groetjes Thea

Gretha zei

Prachtige Tilda`s Jolande en idd voor kerst en gewoon te gebruiken.
Nog van harte Gefeliciteerd met z`n allen.
Groetjes Gretha

Tinie zei

Nog bedankt voor de tip! Ze ziet er echt prachtig uit!!!

Groetjes Tinie

Suze zei

Het is wel een liefje Jolande en ook zo mooi in gekleurd prachtig.

lieve groetjes Suze

Miranda zei

Hoi Jolande, het is wel een leukerdje met die kadootjes. Klinkt goed, het restaurant en je hebt leuke dagen gehad begreep ik. groetjes Miranda

Lia zei

Het is een lieverd en je hebt haar mooi ingekleurd,

groetjes Lia

Aleida zei

Mooi gekleurd! Ben benieuwd naar de kaartjes.
groetjes,

Tineke zei

Een lieve Tilda en beide zo prachtig ingekleurd!
Groetjes Tineke

Patricia zei

Mooi gekleurd weer Jolande!
Ik ben er ook 1 voor een kerstkaart aan het maken.
leukleukleuk!
Groet Patricia

José zei

Erg mooi ingekleurd Jolanda! Super.
Groetjes, Jose

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit en leuk 2 maal ingekleurd
en zo anders
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi ingekleurd, ga ik ook wat verzinnen.Groetjes Nel

Maia zei

Heerlijk Turks eten, wij deden dat voor het eerst in Gent in het voorjaar.
Wat mooi kun jij kleuren met potloden zo leuk ook in deze twee stijlen!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Jannie zei

Wat een schattig lief stempeltje en wat jeb je het mooi ingekleurd !!
En nog van Harte Gefeliciteerd hoor.

Groetjes Jannie

heidy zei

Prachtig gekleurd Jolande!
En fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad!
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Wat heb je de schatjes mooi ingekleurd zeg! Ik ben alleen nog maar aan het stempelen geweest, het kleuren moet nog beginnen.

Groetjes Jet

scraplouise zei

Het is zeker een schatje en je hebt ze prachtig ingekleurd.

gr.Louise