KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 1 september 2011

Sterrenkaart.

Hallo allemaal, mag ik aan jullie voorstellen: Little elf Pipa, zij is het zusje van Mim, is het geen schatje?

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Dubbelzijdig tape.
Glitters.
Craft.
Cardstock.
Embossingfolder.
Voor de sterren: Xcut, snijmal.
Vellum.
Tekststempel: Kruidvat.

Ik heb eerst een wit vel kaartkarton beplakt met dubbelzijdig tape, dit bestrooid met glitters.
Craft geëmbost met de cuttlebug en bewerkt met witte inkt (Colorbox), daarna heb ik dit in vierkantjes gesneden (3x3 cm) en op het witte glittervel geplakt.
De sterren zijn gemaakt met een mal van Xcut, daarachter heb ik vellum geplakt en in de middelste ster heb ik de tekst gestempeld.
De sketch is van Dutch card lovers.

Digi: Little elf Pipa van Mo Manning, ingekleurd met Derwents.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Dutch card lovers.

Nu ga ik nog even in de tuin van het zonnetje genieten

Groetjes Jolande.

45 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een ontzettend leuke stempels zijn dit, ondeugende elfjes vind ik het! Leuke kaart geworden met bijzondere kleuren (voor Kerst)!

groetjes van Ank

Trudy zei

Het is weer een prachtige kaart Jolande!!!
leuke stempel ook zeg!!!
Groetjes Trudy

gré zei

hij is weer heel mooi

geniet van de zon

groetjes gré

Judith Slegers zei

wauw die heb je mooi ingekleurd zeg! super en dat met derwent potloden pfff.
Groeten Judith

Marja's Stamp Addiction zei

het is zeker een schatje Jolande. En een erg mooie uitvoering van de kaart.
groetjes Marja

Astrid zei

Het is een plaatje Jolande, wat een mooie kaart. En ze zijn zo leuk die elven.
Groetjes Astrid

Wilma zei

Die Pipa is echt een schatje! Wat een mooie creatie is het geworden! Super die sterren!
Liefs Wilma

freubeltjes kaarten zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.

Groetjes Ageeth.

rosalien zei

Wat ontzettend leuk vooral die digi. :) Ik wou net vragen van wie die is maar lees dat die van Mo Manning zijn. Straks eens kijken wat voor leuke digi's er nu weer uit zijn. Ik vindt je kaartje helemaal super!!
Die XCut mallen ken ik niet, weer iets nieuws denk ik. ;) Ze zijn leuk. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

heidy zei

Wat een waanzinnige leuke kaart Jolande!
Mooi met al die sterren!
En sorry voor mijn geklaag haha!
Groetjes Heidy

Tineke zei

Wat een ontzettende leuke kaart met de vakjes en de leuke digi!!
Groetjes Tineke

Fieneke zei

Super!!! Wat een gaaf kaartje en wat een super lieve plaatjes, om verliefd op te worden.
Groetjes Fieneke

Henriëtte zei

Net zoals Mim is Pipa een schatje. Leuk ook weer zoals je de kaart hebt gemaakt.

Groetjes Jet

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wederom weer een top kaartje!

Tinie zei

Wat heb je er weer een super kaart van gemaakt, leuke details!!! En ja die digi is helemaal geweldig!!

Groetjes Tinie

Thea zei

Ook Pipa is geweldig leuk, prachtig kaartje.

Groetjes Thea

José zei

IK vind het een geweldige kaart zeg! Weer die onwijs leuke digi. Het mutsje en mouwtje en onderkant jasje lijken wel van bont. Erg gaaf gekleurd!

Yvonne zei

Wat een schatje en een prachtige kaart.
Leuk met al die sterren en sterretjes, de kleuren vind ik erg mooi.
Groetjes, Yvonne.

Crea Astrid zei

Vind deze kerstkaart ook een schatje hoor. Lief digi stempeltje. Mooi gedaan zo met het vellum achter de sterren.

Groetjes Astrid.

Nadine zei

Een heel leuk kaartje, mooi stempeltje, leuk uitgewerkt!

miriam zei

Hij is ontzetten leuk en prachtig je kaart .
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Jannie zei

Wow wat een super gave kaart is dit.
Ik vind de geemboste achtergrond heel mooi en dan die sterren er nog op echt schitterend.

Groetjes Jannie

Esther zei

Ohh deze is ook leuk geworden zeg.
Verschrikkelijk leuk die kleine elfjes.

Groetjes esther

Ans zei

Hei Jolande,
Wat twee mooie schitterende kaarten heb je gemaakt. Ontzettend mooi die elfjes.
Groetjes Ans

Marian de Maijer zei

Je kaart is weer super
Groetjes

Patricia zei

ohhhh alweer zo'n lieffie!
Wat een schattige serie is dat zeg!
En je kleurwerk vind ik ook GENIAAL!
Groet Patricia

Margo zei

Geweldig die stempeltjes zeg !
Je hebt haar ook echt prachtig ingekleurd !
Liefs
Margo

Miranda zei

helemaal super Jolande, prachtige kaarten heb je van de week gemaakt, deze elfjes zijn erg snoezig (moet ook even gauw bij Mo kijken) maar die silhouetten zijn ook eerrrrrrrrrrrrrrrg mooooooooooooooooi
knuf
Miranda

scraplouise zei

Hij is weer Super Jolande en dit is ook al zo'n leuke Digi.

gr.Louise

Irene zei

Pipa en Mim zijn echt super leuke en ondeugende buitelaartjes en voelen zich helemaal thuis op jouw mooie creaties!

Groetjes, Irene

cristel zei

wauw jolande hij is gewoon weer super vindt je sterren prachtig passen
grtjs

Judith zei

I love stars! En je kaartje is weer tip top!

Nu lees ik dat de sterren met een Xcut mal is gesneden. Onlangs heb ik van dat merk een alfabet snijmal gekocht, maar het lukt me niet om de letters uit het papier te drukken. Ze worden niet goed gesneden. Mag ik vragen met welk apparaat jij werkt? Ik heb de Double Do XL en van alles geprobeerd, de letters willen er niet uit. Ligt het misschien aan de machine of zou de mal niet scherp genoeg zijn?

Zo, een lange vraag. Misschien heb je een tip (diverse soorten en diktes papier, verschillende platen, onderste boven gelegd heb ik al gedaan)
Dank je wel,
groetjes Judith

Aleida zei

Ook zo'n acrobaatje. Het is een heel mooi kaartje geworden.
groetjes,

Annemarie zei

Super leuk gemaakt.

regina zei

alweer een super mooi kaartje!

heel erg leuk gemaakt!

gr regina

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig leuke kaart.
Jij hebt zo'n diversiteit aan soorten kaarten ik vind het zo knap.
Telkens kom je weer met iets HEEEEL anders echt top.

gr annemarie en merit

angelique zei

Prachtig is je kaart en die stempel.... ozo mooi!!

Miranda de Groot zei

het is een schitterende kaart
groetjes miranda

Anja (scrappie) zei

Gaaf hoor heel erg mooi met al die sterren. bedankt voor je deelname aan DCL.

Brenda zei

Wauw wauw wauw wat een leuke en mooie kaart zeg!! Waar haal jij toch al die inspiratie vandaan!! Zo leuk weer!
Liefs en een heel fijn weekend, Brenda

thea zei

Super gaaf zeg!

Wendy Kamp zei

Een schitterende kaart met een heel lief stempeltje! Je hebt de achtergrond ook zo mooi gedaan...

Liefs,
Wendy

Marlies zei

Wauw een super mooie kaart, heel leuk gedaan met alle hokjes en de sterren erop en de afbeelding is echt super lief!
groetjes, marlies

martina's kaartjes zei

wat knap gemaakt jolande !!! ik heb me die sterren ook op de beurs aangeschaft, maar nog geen tijd gehad ze uit te proberen. een hele leuke kaart en een leuk idee.
nog een fijn weekend,
grtjs, martina
x

M@rjan zei

Mooi zoals de embossing ook de grote sterren spiegelt. Erg gaaf gedaan, Jolande! Heel sfeervolle kaart is het ook.

Groetjes, Marjan