KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 20 september 2011

Sugar Plum Fairy.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Merit, zij geeft een leuke verjaardagscandy weg (zie mijn sidebar).
Het kaartje heb ik gemaakt met papier van Yvonne Creations.
Het hart is gemaakt met een stans van Cheery Lynn.
Ik heb een "doorkijkje" gemaakt en ik heb in het doorkijkje een plastick sheet geplakt.
De vlindertjes heb ik uit het papier geknipt en in 3D opgeplakt.

De digi is van Mo Manning en ingekleurd met potloden, de vleugels zijn bewerkt met stickels en ik heb strasseentjes op het jurkje en in het haar gebruikt.



Groetjes Jolande.

33 opmerkingen:

hennie zei

Wauw wat een leuke kaart....
Hennie

gré zei

wat een leuk kaartje
en je digi is ook heel leuk

groetjes gré

Hannie St zei

Een prachtige kaart Jolande,

groetjes, Hannie

heidy zei

Wat een plaatje Jolande!
Groetjes Heidy

Marja's Stamp Addiction zei

Dit is echt een plaatje, zo schattig, lief en mooi. Supoer combinatie Jolande. Echt schitterend ook van kleur.
groetjes Marja

Neline zei

Prachtig, lief kaartje heb je gemaakt!
De digi is super.
Jammer dat het parachutespringen niet door is gegaan!
groetjes
Neline

Kaartenkraam zei

Dat 'sugar' zie ik er zeker in terug *lol*, leuke kaart geworden zo met dat doorkijkje!

groetjes van Ank

Linda zei

Wat een s chitterende kaart, heel leuk met dat doorkijkje erin.
gr linda

Trudy zei

wat een schitterende kaart Jolande!
Groetjes Trudy

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wowwwww! tis een sprookjes kaart mooi gemaakt!

M@rjan zei

Schattig!! Dat doorkijkje en het elfje... zoo lief!! Heel mooi, Jolande. Marit zal het prachtig vinden!

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Een schattig kaartje Jolande!! En leuk dat doorkijkje.
Groetjes Tineke

Riet zei

Wowwww Jolanda,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een leuk kaartje.Gr.Nel

Astrid zei

Ik vind het een schitterende kaart en Merit zal blij zijn met zoveel roze.
Groetjes Astrid

Tinie zei

Wat een plaatje!!! De digi is helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Miranda de Groot zei

Het is een plaatje
groetjes miranda

Margo zei

Wat een prachtige kaart Jolande !
Heel leuk dat doorkijkje, dat ga ik ook eens proberen te onthouden !
Bedankt dat je meedoet met mijn candy !
Liefs
Margo

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi papier ook en wat een schattige digi.

Groetjes Astrid.

Berlinde zei

Schitterende kaart, heel leuk met dat doorkijkje en die fladderende vlindertjes.
Groetjes, Berlinde

Kim zei

Wat een schatje en wat heb je hem mooi ingekleurd.

Groetjes van Kim

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor mijn verjaardag, ben er heel erg blij mee!!
heel erg bedankt ervoor!

liefs, merit en annemarie

martina's kaartjes zei

hoi jolande, heel erg geslaagd ! mooi dat doorkijkgat !
grtjs, martina
x

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart en mooi bewerkt en gekleurd
Groetjes

Ans zei

Heerlijk als je net terug bent van vakantie en dan al de schitterende creaties bekijken. Ze zijn weer prachtig vooral die van de school vindt ik mooi.

Liefs Ans

cristel zei

o hij is zo super schattig
grtjs

Marlies zei

Een hele leuke kaart, mooi papier en schattige afbeelding!
groetjes, Marlies

Maia zei

Schitterend voor Merit daar zal ze blij mee zijn!

José zei

Erg mooi. Prachtig elfje, mooie doorkijk en eeerg mooi papier. Super gedaan!
Groetjes, Jose

Wendy Kamp zei

Wauw dit is echt een sprookjesachtig kaartje! Wat mooi ook met het doorkijkje en dan de vlindertjes erbij, top!

Lieve groetjes,
Wendy

Durvina zei

Wat een prachtige kaart!

groetjes, durvina

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart zo mooi dat hart en dat doorkijkje en het papier is erg mooi
Groetjes Tineke

Aleida zei

Heel mooi gemaakt! Mooie kleuren, mooi papier, heel mooi stempeltje.
groetjes,