KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 20 oktober 2011

Best Wishes.

Ik heb dit kaartje van papier met linnenstructuur gemaakt.
Ik heb een embossingfolder ingesmeerd met distress-inkt en daarna door de cuttlebug gehaald.
Het lint was wit en heb ik met distressinkt kleur gegeven.
Het lint heb ik gerimpeld en er daarna smal wit lint op genaaid en daarop een parelkoord bevestigd.

Het ovaal heb ik gestanst met een mal van Joy, het geëmboste gedeelte bewerkt met distress-inkt.
Ik heb de kraaltjes van het parelkoord losgeknipt en met glossy accent vast gelijmd.

Hier kun je zien dat ik op 2 manieren heb geëmbost.

Voor een grotere versie klik op de foto..

Groetjes Jolande.

46 opmerkingen:

Linda zei

Ik ben sprakeloos hahaha en dat gebeurt niet snel hoor want ik klets normaal aan een stuk door lol.
Wat een mooie chique kaart, ik heb er echt een poosje naar zitten kijken en hem bewonderd, hij is gewoon helemaal mooi.
gr linda

Patricia zei

Wat een PLAATJE zeg, echt heel mooi gemaakt weer!!!!!
Groet Patricia

Crea Gea zei

Prachtig en de kleuren zijn perfect zo bij mekaar en dat moet ik onthouden,lint kleuren met distressinkt ,een hele stijlvolle kaart

Groetjes Gea

heidy zei

Hoi Jolande,wat leukdat je 2 verschillende embossing patronen hebt gebruikt,prachtig kaartje!
Groetjes Heidy

Tini zei

Hoi Jolande,
Wat een goed idee om je lint zo te kleuren, zo heb je nooit het probleem met kleurverschil, het resultaat is dus ook prachtig.
Gr. Tini

martina's kaartjes zei

wat een mooie, stijlvolle kaart ! dat lint met pareltjes is helemaal een toppertje ! grtjs, martina
x

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart Jolande. Mooie embossing folder heb je hiervoor gebruikt.

Groetjes Jet

Kiek zei

Wat een prachtige kaart. Mooi door zijn eenvoud.

Groetjes Kiek

José zei

Moooi! Het effect met de inkt en embossing is erg mooi. Heel stijlvolle kaart!
Groetjes, Jose

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande gaaf je twee verschillende embossings. De kaart is stijlvol en prachtig geworden. Super die pareltjes.
groetjes Marja

Astrid zei

Dit is echt heel mooi Jolande, er zitten zoveel details aan al lijkt hij eenvoudig.
Prachtig.
Groetjes Astrid

Thea zei

Schitterende kaart Jolande! Heel stijlvol.

Groetjes Thea

Kaartenkraam zei

Je hebt altijd van die originele toepassingen, geweldig hoor! Prachtige kaart is het geworden.

groetjes van Ank

Miranda de Groot zei

hij is erg leuk. mooie kleuren.
groetjes miranda

Irene zei

Jol, ik zit weer vol bewondering achter mijn schermpje....wat is dit super mooi!!!!!

Irene

redscrap zei

wat een mooie kaart, bedankt voor je reaktie, ben blij dat ik er weer ben
groetjes mina

Neline zei

Ik vind 'm prachtig! mooi van kleur.
groetjes
Neline

Wendy Kamp zei

Wat een leuk idee om de folder eerst in te smeren met inkt. Het effect is echt geweldig! Ik vind je kaart heel sjiek en stijlvol geworden, mooi gedaan hoor!

Groetjes,
Wendy

Monique Leonhart zei

Hallo Jolande,
Wat een prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt. Goed idee om het lint te kleuren .zo past alles echt mooi bij elkaar.De embossing mal die je hebt gebruikt vind ik schitterend. Kun je me vertellen van welk merk die is en waar die te koop is.
Groetjes van monique

colaatje zei

Wat een tof kaartje, heel leuk die 2 verschillende manieren van embossen !
Liefs
Margo

Miranda zei

wat een chique kaart zo, echt heel erg mooi Jolande
gr
Miranda

Marian de Maijer zei

Heel erg mooi je kaart en mooi dat embossing
Groetjes

Martha zei

Prachtig en heel chique!! Mooi gedaan zeg!
Groetjes,
Martha

Kim zei

Wat een mooi kaartje is dat geworden.
Groetjes van Kim

Fieneke zei

Mooi, wat een stijlvol geheel.
Groetjes Fieneke

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaart.Gr.Nel

* Üla * zei

Wat een mooie en zeer elegante kaart, Jolande. Geweldig hoe jij de embossingtechniek hier hebt toegepast!
groetjes Ula

miriam zei

Hele mooie stijlville kaart.
Je broer heeft dan iemand die veel op hem lijkt hoor.
gr miriam

Ans zei

Een hele mooie kaart, leuk zo het embossen. Mooi ook het lintje met de kraaltjes en de losse kraaltje op de ovaal, wat een werk.

Liefs Ans

Tineke zei

Een schitterende kaart!! Wat mooi met het embossen met distress.
Groetjes Tineke

Nora zei

Chique kaart, echt klasse!!

Marie-claire zei

Wat een mooie kaart, chique hoor!

Groetjes Marie-Claire

Aleida zei

Mooie, stijlvolle kaart!
groetjes,

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit Jolande.
heel stijlvol.
Groetjes Trudy

Fresh Delight zei

Ik kom eens even rondsnuisteren. leuke kaartjes dat jij hier hebt!

xxx
Ellen

Adrie zei

Jolande is van de techniekjes zeg ik altijd. Ook hier ben je weer lekker los gegaan. Ik vind hem prachtig.
Groetjes Adrie

Jannie zei

Wat een prachtige kaart Jolande.
Ik vind dat lint met het lintje er op en parelkoord heel mooi.

groetjes Jannie

Esther zei

Wat een goed idee zeg.
Het resultaat is ook erg leuk zo.

Groetjes Esther

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hij is erg gaaf je kaart!

enne gister was weer super leuk!!!

ben erg blij met mijn doosje

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat leuk bedacht en uitgewerkt zo!

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Wow, wat een super chique en mooie kaart!!

Groetjes, Marjan

carolscards zei

This card is so beautiful, simple but very elegant,I love it.
Carol x
www.dreamees.org.uk

Marlies zei

Wat een super mooie en hele chique kaart! Super effect met het embossen en schitterende subtiele details!
groetjes, Marlies

Yvonne zei

Mooi en heel stijlvol. Leuk hoe je het lint hebt gebruikt.
Groetjes, Yvonne.

Brenda en Astrid zei

Wat een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda en Astrid