KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 26 oktober 2011

Doosje met merci chocolade.

Een soort gelijk doosje heb ik al eens gemaakt, maar ze zijn zo leuk om te maken en cadeau te geven, ik heb het gevuld met merci chocolade.
Het papier is van Tilda.
aan de onderkant heb ik een randje geplakt, gemaakt de randpons.

De cirkel is met een nestabilitie gestanst.
De cirkel stempel is van Inkadikado, ook de vlinder is hier van.
Ik heb een cirkel geëmbost en bewerkt met inkt en dit op de gestempelde cirkel geplakt.
Ik heb op het lijfje van de vlinder nog parelkraaltjes geplakt en de voelsprietjes zijn gemaak met dun ijzerdraad en parelkraaltjes.
Het lint van het strikje heb ik uit een blouse geknipt.

Voor een grotere versie klik op de foto.

Groetjes Jolande

42 opmerkingen:

Linda zei

Schitterend gedaan weer Jolande, dat is een heel leuk cadeautje om te krijgen
gr linda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Hihi, ik knip ook steeds die lintjes af de kledij hier :-)

Je hebt er wéér een prachtcreatie van weten maken en dat is zo een tof en lekker cadeau om te krijgen !!

Groetjes, Jaimie

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig doosje, en zo mooi die geemboste klep!!

groetjes annemarie en merit

Miertje zei

Prachtig. zo elegant erg mooi !!
Gr, Miranda

Gusta zei

wat een mooi doosje

Gr Gusta

hennie zei

Heel mooi doosje....
Hennie

Patricia zei

Super mooi doosje weer Jolande!!!
Groet Patricia

Martha zei

Wat ziet dit er mooi uit zeg, mooi papier ook!
Groetjes,
Martha

Crea Gea zei

Wow prachtig en zeker leuk om kado te geven

Groetjes Gea

Miranda de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een schitterend doosje Jolande en het embossen op de klep past er zo prachtig bij. Super.
groetjes Marja

hennie zei

Schitterend Jolande!!!
Maar hoe moet je blouse nog dicht geknoopt worden?
Mijn moeder gaat verhuizen, ik ben voor haar aan het opruimen, ik vond een oude onderjurk met prachtig kant, jij snapt wel wat ik daar in zie.
Lieve groetjes hennie.

Neline zei

Hij is weer supers! De klep vind ik ook heel mooi bewerkt.
groetjes
Neline

José zei

Wat een prachtig doosje Jolanda. Ziet er heel erg mooi uit. Altijd leuk om te maken en zeker om te geven!
Groetjes, José

Fieneke zei

Mooi stijlvol geheel, erg leuk gedaan met die cirkel vormige klep.
Groetjes Fieneke

Crea Astrid zei

Wat een prachtig doosje. vind de bovenkant ook erg mooi gedaan.

Groetjes Astrid.

Astrid zei

Prachtig doosje Jolande, ik vind hem super.
Groetjes Astrid

Irene zei

Weer zo mooi en enig te lezen dat jij ook echt van alles kunt gebruiken op je creaties!!

Irene

Ans zei

Jolande, wat een prachtig doosje en dan de inhoud.................mmmmmmmmm zo lekker!
Groetjes van Ans

M@rjan zei

Geweldig mooi cadeautje, wat een mooie cirkel is dat trouwens! Haha, die lintjes knip ik er ook wel eens uit, soms is het de juiste kleur :)

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Prachtig doosje heel mooi om cado te geven
Groetjes

Adrie zei

Hardstikke mooi weer Jolande , vooral de klep vind ik supermooi , leuk bedacht weer.
Ja wij hobbyisten kunnen alles gebruiken he , ik denk ook bij van alles , kan ik dat op een kaart gebruiken.
Groetjes Adrie

jans zei

mmmmmm dat ziet er mooi en lekker uit grt jans

Frouwkje zei

Prachtig Jolande. Wat een leuk idee om het zo met een nestabilitie te doen!!
Liefs, Frouwkje

Tineke zei

Schitterend doosje Jolande!
Hihihi...niks weggooien hoor, we kunnen echt alles gebruiken ;-)
Groetjes Tineke

Hannie St zei

Supermooi Jolande,

groetjes, Hannie

heidy zei

Wow dat ziet er weer prachtig uit Jolande,en bedankt voor je lieve reactie!
Groetjes Heidy

gré zei

heel leuk doosje
de klep is leuk gedaan

groetjes gré

Wendy Kamp zei

Heel mooi Jolande! Je hebt weer een hoop tijd gestoken in de afwerking zo te zien. Ik vind de voelsprietjes van de vlinder ook zo leuk! Prachtig geheel.

Groetjes,
Wendy

Trudy zei

Een heel mooi doosje Jolande! Groetjes Trudy

miriam zei

prachtig doosje jolanda
gr miriam

Riet zei

Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een prachtige doosje, heel mooi papier en een leuke cadeautje!
groetjes, Marlies

Thea zei

Ontzettend leuk doosje Jolande, de klep is mooi met embossing en inkten.

Groetjes Thea

Aleida zei

Dat ziet er weer oogstrelend uit! En tongverwennend de inhoud.
groetjes,

Geertje zei

Wat een lief en mooi merci doosje is dit gworden.
Mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Geertje,

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande wat heb je dit weer schitterend gedaan. geweldig mooi meid.

groetjes en liefs van Ineke

Suze zei

Schattig doosje Jolande dat is nog eens leuk om te ontvangen.

Lieve groetjes Suze

Miranda zei

preachtig Jolande, ziet er erg mooi uit
gr
Miranda

marian zei

Hoi Jolande,
(nog) Bedankt voor je lieve berichtje.
Het kadootje is heel erg leuk, en die lintje zijn soms wel de juiste kleuren.
Groetjes Marian

cristel zei

weer super en heel mooi de geemboste klep
grtjs

mandy zei

hoi wat ziet je doosje er mooi uit leuk gedaan met embossing.
bedankt voor je reactie op mijn magnolia kaartje.
mandy