KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 28 oktober 2011

Kerstkaart gepoetst met distress-inkt.

Dit kaartje is gemaakt op glad kaarten karton.
Ik heb eerst het kleinste vierkant ingesmeerd met distress-stain Antique linen.
De bomen op de achtergrond heb ik gemaakt met hulp van een mal(een creatable uitgestanst uit karton).
En de twee voorste bomen heb ik apart opgeplakt, één direkt op het papier geplakt en één met 3D blokjes.
Het hert is een alterations van Tim Holtz.
Ik heb in het bruine gedeelte met een achtergrondtekst (Viva) gestempeld.
Op de achtergrondkaart heb ik een rand gestempeld met een stempel van Viva.
Daarna heb ik de rand bewerkt met distress-stain.

Ik heb de twee bomen die ik apart heb opgeplakt, bewerkt met stickels, ik heb de stickels uitgesmeerd met mijn vingers.

Op het hert heb ik eerst met een achtergrondstempel (Viva) en blauw inkt gestempeld en het daarna met distress-inkt gepoetst.

Het hert heeft Jose nog te koop in de (web)winkel en Jose heeft nog verschillende kerstbomen (creatables) te koop en uiteraard ook de distress-inkt en distress-stains.

Fijn weekend,groetjes Jolande.

47 opmerkingen:

Linda zei

schitterend gedaan
gr linda

heidy zei

Wow wat een werk Jolande,en wat een prachtig eind resultaat!
Groetjes Heidy

Esther zei

Prachtig geheel geworden.

Groetjes Esther

Miertje zei

prachtige kaart geworden !!
Gr, Miranda

Kiek zei

Wat een mooie kaart.

Groetjes Kiek

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!
Super mooie details!!!!!
Groet Patricia

Lia zei

Prachtige kaart en heel mooi bewerkt,

groetjes Lia

Hélène zei

oh dit is echt super! Mooie stempels heb je gebruikt en de kleurencombi is erg warm en sfeervol.

Fijn weekend,
Groetjes Hélène

martina's kaartjes zei

wat is ie leuk ! heel erg mooi gedaan !
grtjs, martina
x

Crea Gea zei

Prachtig,heel mooi gemaakt

Groetjes Gea

Miranda de Groot zei

Wat een leuk tafereeltje.
Groetjes Miranda

Ans zei

Prachtie kaart met heel mooi stempelwerk. Vooral het lijstje vindt ik heel mooi.

Liefs Ans

Neltine zei

Hoi hallokidokii Jolanda,

Bedankt voor je bezoekje:-) Ik kom ook weer eens even bij jou kijken. En deze kaart is errrg leuk zeg. een echte gezellige kerstkaart. Een dikke 10 hoor;)

Een fijn weekend en groetjes,
Neltine

Neline zei

Prachtige kaart weer, leuk gedaan alles zo bewerken, het resultaat mag er zeker zijn.
Dank je wel voor je lieve berichtje op "onze toekomstige koninginfoto". Ik kan me voorstellen dat je nog wel eens verlang naar de tijd dat ze klein zijn. Het gaat allemaal zo hard, je zou de tijd wel eens vast willen houden.
Fijn weekend alvast.
groetjes
Neline

janny zei

Wat een werk zeg al dat stempelen en poetsen met inkt maar het resultaat is er wel naar, hij is heel mooi geworden!!
Fijne dag, groetjes Janny.

José zei

Wat mooi zeg! Heel mooi inktwerk. Het hert is schitterend met de stempel er op. Ook de bomen zijn super. Je hebt mooie diepte gecreeerd. Super!
Groetjes, Jose

Ans zei

Hei Jolande,
wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Ook geweldig de beschrijving van het geheel. En het hertje........zo prachtig. Compliment verdiend hoor.
Fijn weekend!
Groetjes van Ans

Gerd@ zei

Een prachtige kaart Jolanda... ik distress ook wel, maar het poetsen heb ik nog nooit gedaan, maar wie weet??? bedankt voor je uitleg!
Fijn Weekend
Groetjes Gerda

Wendy Kamp zei

Hele mooie kaart, echt wat anders he. Dat poetsen met inkt geeft een prachtig effect.
Fijn weekend!

Groetjes,
Wendy

Thea zei

Hoi Jolande,

Een heel mooi effect en een mooie kaart. Ik heb laatst op de beurs in Hardenberg een workshop gedaan met deze techniek, heel leuk om te doen.
Fijn weekend!

Groetjes Thea

M@rjan zei

Echt een SUPERkaartje, Jolande! Heel mooi gedaan die achtergrond en de bewerkte onderdelen van je kaart. Leuk is dat werken met dit spul, hè?

Groetjes, Marjan

Astrid zei

Geweldig deze kaart zeg, wow wat mooi.
Groetjes Astrid

Tineke zei

Geweldig hoe je "gespeeld" hebt met de inkt. Een schitterende kaart!
Groetjes Tineke

Fieneke zei

Wat een super gave kaart zeg! Heel mooi gedaan met de distress, stempels en stansen.Een heel mooi geheel.
Groetjes Fieneke

thea zei

Super leuke kaart

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi gestempeld kaartje.Gr.Nel

Tinie zei

Wowww wat vind ik dit super mooi!!! Hele mooie kleuren, prachtig!!!

Groetjes Tinie

ScrappyDoo zei

Mooi gedaan!

gré zei

hij is weer super mooi

groetjes gré

Trudy zei

Wat een schitterende kaart is dit weer Jolande!!
Groetjes Trudy

Marja's Stamp Addiction zei

Een schitterende kaart Jolande. Prachtig design en combi.
groetjes Marja

Yvonne Rijk zei

Hoi Jolande,

Wat een supermooie kaart. Erg leuk effect.

Groetjes van Yvonne.

Martha zei

Oh wat mooi zeg!! Super gedaan :-)
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart heel mooi die rand en de kerstbomen ook erg mooi
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Prachtige kaart Jolande !
Groetjes, Yvonne.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. De witte lijnen om de bomen komen ook mooi uit zo.

Groetjes Astrid.

regina zei

een prachtig kaartje!!

gr regina

Wilma zei

Jolande, het is een hele mooie creatie geworden met al die inkt en stempeltechnieken. Super gedaan!
Liefs
Wilma

Nora zei

Leuk hoe je de stans op verschillende manieren hebt gebruikt! En dat poetsen van jou vind ik heel properkes gedaan ;o) Een heeeeel knap kaartje!

Marlies zei

Wat heb je een mooi en heel originele kaart gemaakt! Een prachtig geheel!
groetjes, Marlies

miriam zei

wat mooi gedaan leuke kaart geworden
gr miriam

Wilma zei

Hoi Jolande,
Deze kaart vind ik prachtig! Zo wil ik met kerst wel verwend worden!
Fijn weekend, Wilma.

Adrie zei

Je bent weer flink aan de poets geweest Jolande. En heel mooi zoals je de kerstbomen bewerkt hebt.
Groetjes Adrie

jaimie zei

Hallo Jolande,

Dit is echt kunstwerk geworden ség, chapeau hoor !!

groetjes, Jaimie

Gusta zei

wat een mooie kaart Jolande.
mijn complimenten hoor

Groetjes Gusta

Ricardo Miñana zei

Hello you have an interesting space,
if you like the lyrics full of tenderness, poetry,
I invite you to my spaces,
happy weekend.
a hug.