KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 16 oktober 2011

Label met vogelkooi.

De label heb ik gemaakt met dik wit kaartkarton en een Tim Holtz Alternations.
Ik heb eerst de onderste helft met een achtergrondstempel en wit collorbox-inkt gestempeld en met clear-embossingpoeder geëmbost (de stippen).
Daarna ben ik er met distress-stains (weathered wood) eroverheen gegaan.
Ik heb de bovenste helft gepoetst met disress-inkt (antique linen).
Ik heb over de gehele label gestempeld met een tekst-achtergrondstempel en bruine inkt.
De randen zijn bewerkt met de distresser en inkt.

De vogelkooi en vogel zijn gestanst met Tim Holtz Alternations.
De kooi is bewerkt met distress-stains (antique linen) en ik heb de kooi weer met de tekststempel en bruin inkt gestempeld, daarna de randen nog wat gepoetst met bruine inkt en ik heb er stickels op gebruikt, wat ik heb uitgewreven met mijn vingers.
De randen van de kooi heb ik bewerkt met embossingpasta.
Aan de onderkant heb ik brads bevestigd.
De tak is gemaakt met een Creatable, gepoetst met verschillende kleuren distress-inkt en met mijn vingers stickels aangebracht.
Het lint was wit en heb ik met distress-stains kleur gegeven.

De vogel heb ik met de teksstempel en wit collorboxinkt gestempeld en bewerkt met clear-embossingpoeder.
Daarna heb ik de vogel gepoetst met verschillende kleuren distress-inkt.

Voor een grotere versie klik op de foto.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

Ans zei

Hei Jolande,
Op jou heeft het gezegde "Morgenstond heeft goud in de mond" ook van toepassing.
Ik was ook al vroeg wakker en dus lekker tijd om even rond te neuzen op internet.
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor (denk ik) een verjaardag van een vogelliefhebber. Iedere keer weer verras je me met wat moois. Zelf ben ik niet zo van het stempelen, maar kan er wel erg van genieten.
Deze kaart is ook weer helemaal toppie. Je mag best trots zijn op jezelf.
Fijne zondag!
Groetjes van Ans

Crea Gea zei

Vind hem prachtig,heel mooi gedaan de achtergrond.

groetjes Gea

Linda zei

super, heel mooi gedaan heb je dat weer
gr linda

Lia zei

Vind hem supermooi, heel mooi gestempeld en bewerkt,

groetjes Lia

heidy zei

Wat een prachtige tag Jolande en je kaart hier onder is ook weer zo mooi!
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

hij is gewoonweg superzzzzz ! heel erg mooie kleuren en al die stempellagen, gewoon prachtig gemaakt ! helemaal mijn ding ! geslaagd dus hihihi....
nog een fijne dag,
hier komt de zon stilletjesaan piepen, het belooft weer een zonnige dag,
liefs, martina
x

Kaartenkraam zei

Schitterend zoals jij je stempels gebruikt, daar kan ik nog veel van leren! Mooie kleuren ook, een supermooi geheel!

groetejs van Ank

cristel zei

wauw ziet er weer heel speciaal uit en mooi met de tekst stemmpels die je gebruikt hebt zou gewoon denken dat het papier zo was zonder al die bewerkingen
grtjs

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wauw, wat een prachtige label !!

Groetjes, Jaimie

Miranda de Groot zei

Wauw wat ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

Yvonne zei

Prachtige tag. mooie kleuren. Leuk dat het vogeltje buiten de tag "piept".
Groetjes, Yvonne

Tini zei

Heel apart maar wel heel mooi gemaakt Jolande.

Gr. Tini

Marlies zei

Wauw wat mooi Jolande, prachtig gedaan, mooi om overal de letters te stempel en alles is zo mooi bewerkt met distress inkt en de brads zijn super leuk, net schroefjes!
groetjes, Marlies

Marian de Maijer zei

Heel wat poetswerk zeg
Maar het resultaat is prachtig
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi Wat heb je het leuk gedaan zeg.Gr.Nel

Joke zei

Hoi wat schitterend heb je dit gedaan zeg. Hij lijkt zo simpel als je er zo naar kijkt maar als je jouw beschrijving leest heb je er echt over nagedacht en er best wat werk in zitten. Ik kan zelf het distressen niet maar kijk altijd graag naar mensen die dit zo mooi kunnen. Prachtig.
groetjes Joke

Patricia zei

Super mooi Jolande, en je nieuwe lay-out vind ik ook heel mooi!
Groet Patricia
P.s hoe staat het met ons weekendeje weg? hihi

Irene zei

Schitterend Jolande! Alle technieken en materialen die je omschrijft heb ik helaas niet in huis anders zou ik het spontaan nadoen! Die schroef-brads vind ik zoooooo gaaf, heb er nu al op 2 beurzen naar gezocht en NIET gevonden...moet zeker bij "jouw winkel" zijn??

Irene

Henriëtte zei

Gaaf zeg en wat heb je er weer ene hoop werkt van gemaakt.

Groetjes Jet

Crea Astrid zei

Wat prachtig. Mooi van kleur ook.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Wowwww Jolanda.wat heb je dit schitterend gemaakt.
Mooi heb je dat gedaan dat papier.
Super die vogel en dat kooitje.

Liefs Riet.

Fieneke zei

Heel mooi! Prachtig al dat gepoets met de distress, heeft een erg mooi resultaat.
Groetjes Fieneke

Maia zei

Heel erg mooi gemaakt en zulke mooie kleuren gekozen!
Fijne zonnige zondag,
Groetjes maia

Astrid zei

Prachtig label Jolande.
Groetjes Astrid

Ans zei

Superlabel, leuke achtergrond. Heel mooi.

Liefs Ans

Nora zei

Al die verschillende technieken en producten maken van deze tag een echte pareltje! Ik had je vingers ook wel eens willen zien na dit werkje ;o)

Aleida zei

Het is leuker kaartjes poetsen dan schoenen poetsen! (resultaat is ook wat leuker)
Heel mooi gedaan.
groetjes,

regina zei

een schitterende label!

erg mooi gedaan!!

gr regina

Margo zei

Wat een fantastisch tag Jolande !
Heel knap met dat embossen en die verschillende inkten !
Liefs
Margo

Gusta zei

hij is echt schitterend Jolande

Gr Gusta

Jannie zei

Een schitterende tag heb je weer gemaaktJolande! Prachtige kleuren, schitterende details !!
Groetjes Jannie

Marja's Stamp Addiction zei

Schitterend werk Jolande. prachtige achtergrond. Super.
groetjes Marja

Tineke zei

Een schitterende tag Jolande!!
Groetjes Tineke

Adrie zei

Je hebt weer waanzinnig veel techniekjes en producten gebruikt Jolande. Jammer dat zulke dingen niet altijd goed op de foto te zien zijn , maar als je hem aanklikt gaat het beter.
Hij is TOP.
Groetjes Adrie

Elly zei

Harstikke mooi Jolande!!

Judith zei

Wat een effect met de verschillende kleurtechnieken en inkten! Mooie tag, Jolande!
Groetjes, Judith

janny zei

Mooi label geworden Jolande dat heb je echt super gedaan!
Groetjes Janny.

redscrap zei

wat een prachtige label!!
bedankt voor je reaktie

Mariëtte zei

Mooie label!