KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 30 oktober 2011

Nostalgie in zwart/wit.

Dit keer een zwart/wit kaartje.
Ik heb wit linnenstructuur karton als basiskaart gebruikt.
Het papier is van Making Memories (Wedding).
Ik heb een shapeabilitie gebruikt voor het vierkant en de rand onder aan de kaart.
In de hoeken van het vierkant heb ik de Franse Lelie in 3D opgeplakt.
Plakpareltjes gebruikt voor de afwerking en een mooie strik.

De afbeelding is van The Graphicsfairy.

Het is een enkele kaart en ik heb er een standaard achter geplakt.

Groetjes Jolande

44 opmerkingen:

gré zei

jij bent ook al zo n vroege vogel
maar je kaartje is heel mooi
een hele mooie stans heb je gebruikt

groetjes gré

Linda zei

Prachtige kaart, heel mooi gedaan
gr linda

heidy zei

Schitterend Jolande!
Groetjes Heidy

Crea Gea zei

prachtig kaartje en leuk de lelie in 3d

groetjes Gea

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Schitterende kaart heb je gemaakt.

Groetjes Ageeth.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Die is knap geworden ség en leuk zo met een standaard achter geplakt !

groetjes, Jaimie

Tini zei

Hoi Jolande
Heel sjiek, zo zwart wit, en een heel leuk idee om het zo te doen.
Gr. Tini

regina zei

een prachtig kaartje!!

gr regina

Brenda en Astrid zei

Wat een prachtige kaart is het geworden. Zo elagant.
Groetjes Brenda.

Esther zei

Prachtig kaartje geworden.

Groetjes Esther

Kim zei

Wat heb je een ontzettend leuk kaartje gemaakt. Het is weer even heel wat anders.
Groetjes van Kim

Irene zei

Prachtig en zo leuk wat je met de Franse Lelie hebt gedaan! Ook het "enkele met standaard" vind ik een super idee Jol!

Liefs, Irene

Lia zei

Schitterend, en wat een leuk idee om er een stamdaard achter te plakken,

groetjes Lia

crealinedance zei

Hoi Leuk gedaan.Gr.Nel

Wilma zei

Jolande, wat een leuke kaart! Ik weet nooit zo goed wat ik met zo'n silhouette stempel moet doen, maar dit vind ik heel erg mooi!
Groetjes Wilma.

Kaartenkraam zei

Hier houd ik erg van, heel mooi kaartje geworden!

groetjes van Ank

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Jolande. Groetjes Trudy

Miranda de Groot zei

een heel chic kaartje.
groetjes miranda

Marja's Stamp Addiction zei

Dit is nostalgie en prachtig Jolande.
groetjes en fijne zondag
Marja

Thea zei

Prachtige kaart Jolande, dit frame heb ik al een hele tijd maar eigenlijk nog ongebruikt. Je brengt me zeker op een idee. Heel mooi voor mensen die niet van "stempels" houden. Dankjewel!

Fijne zondag,
groetjes Thea

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart Jolande.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Astrid zei

Dit is een prachtige kaart.
Groetjes Astrid

Marlies zei

Wat een mooie chique kaart! Prachtige mal heb je gebruikt en een mooie nostalgisch plaatje! Ook een heel leuk idee om het als enkel kaart te maken met de standaard erachter.
groetjes, Marlies

Yvonne zei

Wat een mooie kaart Jolande, mooie shapeabilitie.
Groetjes, Yvonne.

M@rjan zei

Wat mooi!! En zo mooi strak gemaakt, ook die standaard erachter, heel professioneel!

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Heel erg mooi en leuk met een standaard
Groetjes

hennie zei

Mooi is het weer Jolande!
Altijd verrassend bij jou.
Lieve groetjes hennie.

Tinie zei

Wat gaaf!!!! Ziet er prachtig uit!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

ZOoo he, wat een aparte kaart, maar ERUG MOOI!!!
Groetjes,
Marijke

Marja zei

Wat een mooie stans is dat en wat een leuk printje in het midden.

Patricia zei

Echt weer SUPER mooi!!!
Groet Patricia

Hannie St zei

Heel mooi Jolande,

groetjes, Hannie

Aleida zei

Wat een sjieke kaart! Heel mooi gedaan.
groetjes,

Brenda zei

Wat een prachtig kaartje, sjiek de friemel hoor!:-)
Lieve groetjes Brenda

Martha zei

Wow, dit is weer een prachtige kaart!
Inderdaad mooi sjiek!
Groetjes,
Martha

Ans zei

Prachtig zo in het zwart/wit. Leuk idee van de standaard achter de kaart.

Liefs Ans

José zei

Supermooi in zwart/wit. Prachtige omlijsting van een prachtig silhouette.
Groetjes, JOse

Wendy Koorevaar zei

Een prachtig kaartje zo in het zwart-wit en het frame staat er ook heel mooi bij.

Groetjes,
Wendy

Hélène zei

Schitterend... dat frame is mooi zeg!!

Groetjes Hélène

janny zei

Prachtige kaart zo in dat zwart/wit!
Chique geworden vind ik!
Groetjes Janny.

Tineke zei

Supermooie kaart!
Groetjes Tineke

thea zei

Hallo Jolanda,

Ik zou graag willen weten hoe jij die standaard hebt gemaakt, ik maak ook regelmatig enkele kaarten maar nooit met een standaard, ik vind dat een super idee.

groetjes,
Thea

miriam zei

wat een prachtige kaart ,houdt hier wel zwart ,wit
gr miriam