KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 24 oktober 2011

Rood/witte kerstkaart.

Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties, Anouk vind haar canvas heel mooi en is er blij mee.
Voor dit kaartje heb ik wit linnenstructuur papier gebruikt, ik heb het basiskaartje bewerkt met rode inkt.
Ik heb het achtergrondpapier eerst gerild met de scorpal en er daarna de sneeuwvlok op gestempeld, de stempel is van Eline's Winterhuis.
Op de rechthoek heb ik horizontale lijnen gerild met de scorpal en tussen de lijnen een rand gestempeld, stempel is van Eline's Winterhuis.
De stempel met muzieknoten is ook van Eline's Winterhuis.
De rand is gemaakt met een randpons en bewerkt met rode inkt, hierop heb ik pareltjes geplakt.
Het lint was wit en heb ik kleur gegeven met inkt.

De kerstman is een stempel van het Kruitvat.

Voor een grotere versie klik op de foto.


Groetjes Jolande.

42 opmerkingen:

Linda zei

Het is weer een supermooie kaart (zoals altijd hihi)
gr linda

Ans zei

Goedemorgen Jolande,
Wat een schitterende kaart heb je alweer gemaakt.
Groetjes Ans

Lia zei

Hij is prachtig, lijkt eenvoudig, maar je hebt er toch nog veel werk van gemaakt,

Groetjes Lia

Kiek zei

Mooie kaart. Leuk die lijntjes met de scorpal.

Groetjes Kiek

Patricia zei

Hele gave kaart weer Jolande!!!!!
Leuk he de stempels van t Kruitvat, ik heb ze uiteraard ook gekocht haha.
Groetjes Patricia

heidy zei

Wat een schitterende kaart Jolande!
Groetjes Heidy

Judith zei

Super goed bedacht, Jolande. Wat een mooi effect met de schuine embossinglijnen en er dan in gestempeld. TOP kaart!
groetjes, Judith

martina's kaartjes zei

dat rillen komt mooi uit met je stempelen, mooi gedaan ! leuke kaart,
nog een fijne dag
grtjes, martina
x

Tini zei

Hoi Jolande,
Wat een leuk idee om dat zo te doen, heel mooi hoor.
Gr. Tini

Miertje zei

Prachtig !!
Gr, Miranda

Crea Gea zei

Supermooi,weer een idee erbij

Groetjes Gea

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jolanda.

Liefs Riet.

Irene zei

Wat een gaf idee om zo te rillen en het met inkt te bewerken.........de stempel heb ik ook dus dit vind ik een super inspiratie Jol!

Irene

M@rjan zei

Wat een mooi subtiel effect met die rillijnen! ik vind het alles in een kleur houden ook mooi op deze kaart!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Het is een mooie kaart geworden Jolande!!
Groetjes Trudy

Marja's Stamp Addiction zei

het is een prachtige kaart Jolande. Mooi de ene kleur
groetjes Marja

Fieneke zei

Wat leuk zo je eigen design papier gemaakt!
Groetjes Fieneke

Martha zei

Prachtig, zoals altijd!
Groetjes,
Martha

Miranda de Groot zei

Echt schitterend.
Groetjes Miranda

Astrid zei

Schitterend Jolande.
Groetjes Astrid

Thea zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt Jolande.

Groetjes Thea

Marian de Maijer zei

Je kaart is weer prachtig
Groetjes

Aloesaloes zei

Wat een prachtige kaart heb je maakt! Het effect van de rillijnen en het stempelwerk is heel mooi. Deze kaart doet me denken aan zo'n schitterende antieke merklap!
Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Groetjes, Loes

Aloesaloes zei

maakt = gemaakt :-)

cristel zei

prachtige kaart weer en ik kon de stempels ook niet laten liggen bij het kruidvat
grtjs

Tineke zei

Wauw, wat heb deze kaart supermooi gemaakt!!
Groetjes Tineke

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een leuke.Gr.Nel

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel leuk zo met embossing en stempel randjes en de kerstman is ook erg leuk
Groetjes Tineke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw wat een mooie creatie!

Liefs Ida

Wendy Kamp zei

Prachtig kaartje, mooi effect op het linnenpapier! En rood-wit is natuurlijk perfect voor de kerst,mooi hoor!

Groetjes,
Wendy

Ans S. zei

Heel eenvoudig, maar het ziet er schitterend uit.

Groetjes Ans

Henri√ętte zei

zoals gewoonlijk weer helemaal SUPERRRRR

Groetjes Jet

Marlies zei

Een super mooie en originele kaart! Ik dacht eerst wat een mooi papier maar las verder dat je dat zelf zo gemaakt hebt, Super idee en geweldig gemaakt!!
groetjes, Marlies

Margo zei

toffe kerstkaart !
Liefs
Margo

Aleida zei

O, wat leuk! Verschillende technieken gecombineerd tot iets heel nieuws!
Heel leuk gedaan.
groetjes,

Hannie St zei

Ziet er supermooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

Suze zei

Heel mooi Jolande.

Lieve groetjes Suze

José zei

Die Santa is erg populair. Ik zie em heel veel! Erg mooi gedaan Jolande. Heel mooi stempelwerk!
Groetjes, Jose

hennie zei

Wat een mooie kaart....
Hennie

miriam zei

prachtige stijlvolle kerstkaart
gr miriam

Adrie zei

Wat ben jij creatief aan het stempelen geweest zeg. Heel erg mooi , en een goeie tip.
Groetjes Adrie

Ans zei

Heel mooi een echte kerstkaart, leuk al die rillijnen en daar tussen stempelen.

Liefs Ans