KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 18 oktober 2011

Tilda met kerstkado'tjes

Dit kaartje is gemaakt met papier van Kruitvat.
Rondom de cirkel heb ik sneeuwvlokken (Eline's Huis) gestempeld en in het midden stickels aangebracht
De tekst is ook van Eline's Huis.
De sneeuwvlokken zijn gehaakt en de brads daarop zijn ook van het Kruitvat.

Tilda is ingekleurd met Derwents en haar jurkje heb ik gepaperpieced.
De strikjes van de kado'tjes heb ik bewerkt met de lijmpen en glitters.

Voor een grotere versie klik op de foto.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

angelique zei

schitterende kaart! erg leuk gedaan met de paperpiercing!!

Linda zei

wat is ie weer mooi, leuk dat jurkje gepaperpierced (wat een woord hè) dus een prachtig kaartje zo in het geheel
gr linda

Tini zei

Echt heel leuk, vooral dat jurkje is leuk gedaan zo.

Gr. Tini

Patricia zei

SUPER leuk Jolande!
Wat schattig zo dat jurkje!
Ik vind dit echt een TOPPERTJE!
Groet Patricia

Annemarie en Merit zei

wat een schatje Jolande, en dan zo leuk aangekleed!!!

Margo zei

Hoi Jolande wat een leuk kaartje !
Ik ben erg fan van het papier, moet dringend eens gaan kijken duidelijk !
Leuk ook dat gepaperpieced jurkje !
Liefs
Margo

regina zei

een prachtig kaartje!!!

erg leuk met dat aan geklede jurkje!!

gr regina

Henriëtte zei

t Is weer een schatje geworden Jolande.
Leuk die gehaakte sneeuwvlokken. Ik ben ook al flink aan de haak geweest hoor.....hoe bedoel je verslavend hihi...

Groetjes Jet

miriam zei

Mooie kaart weer jolanda ,leuk dat jurkje zo.
Nu zit mijn man mee te kijken en die roept ineens he die hans ken ik.
Is je broer (taxi)chauffeur bij bergerhof,school kinderen vervoer??
gr miriam

Nora zei

Ik ben hopeloos achter met mijn kerstkaarten :o( Maar als ik zo'n mooie kaart van jou zie dan begint het te kriebelen.
Groetjes,
Nora

Marja's Stamp Addiction zei

Joland dit is een schitterend kaartje. het papier doet het zo mooi. En het jurkje er bij aangepast is prachtig. Echt een heel mmoi geheel.
Ik heb nog geen kerstkaart gemaakt, nog niet eerder gebeurd. Dus dat wordt haasten geblazen.
groetjes Marja

Crea Gea zei

Wauw...supermooi gedaan en dat jurkje zo mooi.

groetjes Gea

Astrid zei

Wat een schattige kaart Jolande, erg leuk.
Groetjes Astrid

heidy zei

Schattig kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

hildedewilde zei

erug leuk jolande! Dit stempeltje krijg ik als het goed is zometeen in de bus, ik vind hem zo schattig!
gr, hilde

mieke zei

ontzettend leuk geworden zeg.

Mieke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een leukerd ! En mooie gehaakte details erop ook!

Groetjes, Jaimie

Brenda zei

Super leuke kaart!!! En hartstikke leuk het papier wat je gebruikt heb, leuk effect om het terug te laten komen in de magnolia!! Lieve groetjes Brenda

Trudy zei

Het is een mooie creatie geworden Jolande!!
Groetjes Trudy

Fieneke zei

Ooo wat leuk zeg, met dat jurkje, erg leuk gedaan. Mooie kleuren ook.
groetjes Fieneke

jans zei

wat een schitterend kaartje grt jans

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart en dt jurkje mooi bewerkt
Groetjes

Lia zei

Heel erg leuk gemaakt , het jurkje en de kaart is prachtig, leuk is dat papier he?

groetjes Lia

anita01 zei

Och heerlijk....helemaal omdat het rood zo warm is....heb weer genoten.

Warme groetjes,
Anita

Aleida zei

Schitterend jurkje! En hele mooie ijskristallen! Een superleuk kaartje!
groetjes,

martina's kaartjes zei

wat mooi ! die combinatie rood wit voor kerst blijft toch wel erg leuk ! mooi gedaan,
nog een fijne avond,
grtjs, martina
x

crea-elma zei

Helemaal leuk geworden met een *kruidvatjurk*-))
Supers dus!

groetjes Elma

Yvonne zei

Wat een leuk kaartje weer. Grappig dat het jurkje van hetzelfde papier is gemaakt, geeft een leuk effect.
Groetjes, Yvonne.

Martha zei

Oh wat mooi zeg, super leuk gedaan!!!
Groetjes,
Martha

Hélène zei

Wat een gave kerstkaart heb je weer gemaakt, en mooi papier ook! En hoe je het jurkje gemaakt heb met het papier is ook erg leuk!

Groetjes Hélène

Judith zei

Dit is leuheuuuk! Vooral de gehaakte sneeuwvlokjes zijn zo goed bedacht! Mooie kaart en bedankt voor de inspiratie. Dit papier heb ik namelijk ook (-:
groetjes, Judith

Gretha zei

Gave kaart Jolande en dat paperpiercing is geweldig gelukt.
Groetjes Gretha

Crea Astrid zei

Wat ean prachtige kerstkaart. Leuk ook, de gehaakte sneeuwvlok.

Groetjes Astrid.

Ans zei

Schitterend, het papier, de gehaakte sneeuwvlokken een compleet plaatje.

Liefs Ans

Riet zei

Schitterende kaart,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een prachtige kaart en heel leuk gedaan met het papierpiecing! Je gehaakte ijssterren vind ik ook helemaal geweldig, wat een leuk idee!
groetjes, Marlies

Tineke zei

Een schattige kerstkaart! Leuk zo met Tilda's jurkje en gaaf de gehaakte ijssterren.
Groetjes Tineke

Wendy Kamp zei

Wat een mooi kaartje! Dat paperpiercing zie ik steeds meer en vind het erg leuk! Zo past je afdrukje nog beter bij het papier, leuk!

Groetjes,
Wendy

Margriet zei

Wat een leuke kaart en Tilda heeft zo'n mooi jurkje aan. Erg leuk.

Groetjes,
Margriet