KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 17 november 2011

Birthday Wishes.

Voor dit kaartje heb ik papier uit een blokje van de Action gebruikt.
Het ovaal is gemaakt met een Craftable.
De tekstlabel heb ik met een Nestebilitie gemaakt, de tekst bewerkt met zwart embossingpoeder.

De stempel is van Sheena Douglas en heb ik met zwart embossingpoeder bewerkt, en met Distress-inkt ingekleurd.
Daarna bestempeld met een achtergrond-tekst.

Vanavond ga ik met mijn dochter naar de musical Wicked, ik heb er zin in.

Groetjes Jolande.

48 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,wat is dit een schitterende kaart,dat papier is zo mooi.

Liefs Riet.

Patricia zei

Hoi Jolande,
Je kaart is weer PRACHTIG!!!!
En heel veel plezier vanavond (met Jim whaha)
Groet Patricia

Miranda de Groot zei

Wat is ie mooi zeg.
Groetjes Miranda

Frouwkje zei

Prachtige kaart Jolande!!
Veel plezier vanavond!
Liefs, Frouwkje

Miertje zei

Prachtig !!!!
Gr, Miranda

gré zei

mooie kaart
veel plezier vanavond

groetjes gré

Fieneke zei

Mooi kaartje, heel stijlvol! Veel plezier vanavond!
Groetjes Fieneke

Kaartenkraam zei

Ik herken het papier ;0) Mooie kaart geworden!
Veel plezier vanavond!

groetjes van Ank

Thea zei

Prachtige kaart Jolande. Heel veel plezier vanavond lijkt me een hele leuke musical!

Groetjes Thea

Linda zei

Schitterende kaart, super mooi. Veel plezier vanavond
gr linda

celia zei

Mooi mooi mooi!

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart weer. Mooie stempel ook.
Veel plezier vanavond.

Groetjes Jet

O ja, ik heb ook al heel veel keer met die craftables-mal in mijn handen gestaan hihi Is ook zooooo leuk

Yvonne zei

Wat een leuke kaart. Het papier is ook leuk. Je kan bij de Action soms leuke papierblokjes vinden, inderdaad. De craftable vind ik ook erg leuk, ik denk dat ik die op mijn verlanglijstje zet :). Groetjes Yvonne

Wendy Koorevaar zei

Super mooie kaart en wat een gave mal heb je gebruikt! Ook de achtergrond van de stempel heb je weer zo mooi gedaan.
Veel plezier vanavond!

Groetjes,
Wendy

Mieke'S zei

Een heel mooi kaartje!
Groetjes Mieke'S

Marja's Stamp Addiction zei

Waanzinnig mooi Jolande. De kleuren prachtig.
groetjes Marja

Yvonne zei

Ontzettend mooi Jolande.
Groetjes Yvonne.

heidy zei

Schitterend Jolande en veel plezier vanavond!
Groetjes heidy

Irene zei

Prachtige kaart en dat papier is toch ook super mooi? Gezellige avond met je dochter!!

Groetjes, Irene

anita01 zei

Eindeloos van genoten,....ben er gewoon stil van,....hi,hi,

Warme groetjes,
Anita

Tinie zei

Wat bijzonder, ik vind het een super idee wat je allemaal hebt gebruikt en verwerkt, prachtig en zeer stijlvol!!!

Groetjes Tinie

Marian de Maijer zei

Stijlvolle kaart heel mooi
Groetjes

Tineke zei

Wat een mooie verjaardagskaart Jolande!
Groetjes Tineke

Jannie zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Jolande.
Wens je een hele gezellig en mooie avond

groetjes Jannie

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart. Wat is dat action papier toch mooi. Ook een hele mooie stempel.
Veel plezier vanavond! groetjes, Marlies

Suze zei

Wauw wat mooi zeg Jolande , en veel plezier gewenst vanavond.

Lieve groetjes Suze

martina's kaartjes zei

mooie, stijlvolle kaart ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

M@rjan zei

Prachtig is je mooie en sfeervolle kaart! Vind jouw kleurtechniek echt knap!!

Groetjes, Marjan

crealinedance zei

Hoi hoi Deze is gaaf zeg.Gr.Nel

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!
Groetjes Trudy

Marian de Maijer zei

Je kaart is prachtig
Groetjes

Margo zei

Wat knap gemaakt !
Liefs
Margo

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi dat papier en die achtergrond met bloem erop erg mooi zo samen
Ook je kaartje hieronder met huksttak super mooi
Groetjes Tineke

Annemarie zei

Een mooie stijlvolle kaart Jolande!
Groeten Annemarie

Astrid zei

WOW Jolande wat een prachtige kaart zeg, heel erg mooi en stijlvol.
Groetjes Astrid

janny zei

Wauw dit is een hele mooi kaart geworden!!
Groetjes Janny.

Aleida zei

Zo komt dat papier mooi uit! Heel leuk gedaan ook met die stempels!
groetjes,

Martha zei

Wat een schitterende en elegante kaart!!
Ben benieuwd hoe je de musical vond!
Groetjes,
Martha

regina zei

een hele mooie kaart!!

erg mooi gekleurd!

gr regina

Ans zei

Wow wat een schitterend kaartje, papier alles eigenlijk. HEEL MOOI.

Hoe was de musical?

Liefs Ans

Crea Gea zei

Wauw...een prachtig kaartje

Groetjes Gea

marian zei

Wat een mooie deftige kaart.
Het papier doet het heel mooi.
Groetjes Marian

Nicole zei

Simpel, maar een elegante kaart, Jol.
Liefs, Nicole

Brenda zei

Schitterend zeg!!
Heel fijn weekend en lieve groetjes brenda

Miranda zei

Mooie kaart Yolande, hoop dat de musical leuk is geweest!groetjes Miranda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Geweldige kaart !

Viel de musical mee ?

Groetjes, Jaimie

Elly zei

Bedankt Jolande!! Vind het ook erg leuk dat ik erin mocht staan.

Je kaartje is prachtig!

groetjes, Elly

thea zei

Wat een mooie klassieke kaart zeg, prachig met dat papier