KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 27 november 2011

Cadeau voor 40 jarig huwelijk.

Ik heb een pot met een heerlijk ruikende kaars gepimpt.

Op de deksel heb ik een doily geplakt, gemaakt met een creatable van Marianne Design.
Daarop een rolroos ook een creatable en de bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons.
In de roos heb ik een parelkraal geplakt.
Verder nog met plakpareltjes afgewerkt.

Het prentje komt van internet en heb ik afgedrukt op vellum.
De swirl en de roos zijn gemaakt met creatables van Marianne Design.
In de roos heb ik weer een parelkraal geplakt en op de swirl heb ik plakpareltjes geplakt.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons.

Langs de hals van de pot heb ik een elastisch kantje bevestigd.
Ik heb alles geplakt met Glossy Accents, ging prima op het glas.
De kaars ruikt zo lekker, de pot heb ik bij het Kruidvat gekocht.

Groetjes Jolande.

55 opmerkingen:

Linda zei

Super gedaan hoor, wat een schitterende pot is dat geworden, zo geef je een heel mooi cadeau
gr linda

Kiek zei

MOOI!!! Wat kan iets er prachtig uitzien met een paar extra decoraties.

Groetjes Kiek

Ans zei

Hei Jolande,
Ben ik even een paar dagen minder op internet en dus ook op de blogs, valt er bij jou weer heel wat moois te bewonderen. Schitterende kerstkaarten en een ontzettend mooie opgepimpte pot. Het middel waar je meegelijmd heb, ken ik niet. Zou je dat ook kunnen gebruiken op aluminium. Ik heb een paar van die leuke blikjes (waar van die lekkere snoepjes in zitten) en die kunnen ook best wel bewerkt worden.
Fijne zondag!
Groetjes van Ans

Miranda de Groot zei

Wat een prachtig cadeau is dit.
Groetjes Miranda

Esther zei

Dat ziet er weer geweldig uit.
Erg leuk cadeau voor deze tijd van het jaar ook.

Groetjes Esther

Crea Gea zei

Prachtig en wat een supermooi kant heb je gebruikt

groetjes Gea

hildedewilde zei

wat een leuk kadootje!
gr, hilde

martina's kaartjes zei

wat een lieve, mooie creatie ! helemaal geslaagd, dat zullen ze zeker wel leuk vinden !
grtjs, martina
x

Lia zei

Schitterend gedaan Jolande, dit is een prachtig cadeau, heel chique vind ik het,

groetjes Lia

scrapcreations-judith zei

Wat een prachtige pot, zeer decoratief.
Groetjes Judith

Neline zei

Wat prachtig, super gaaf cadeau!
Lief plaatje, mooie bloemen....weer helemaal supers dus;)
groetjes
Neline

Brenda en Astrid zei

Wat een leuk idee om dit zo te doen. Vindt het heel mooi om te zien.
Groetjes Brenda.

heidy zei

Wat een pracht cadeauJolande,dat heb je prachtig gemaakt!
Groetjes Heidy

Mieke'S zei

Prachtig!
Heel leuk idee.
Groetjes Mieke'S

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat een plaatje heb je weer gemaakt!

Irene zei

Super romantisch!!!!

Fijne zondag, Irene

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een prachtcreatie !!

Groetjes, Jaimie

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een mooie.Gr.nel

Kaartenkraam zei

Dat is leuk geven zo!

grietjes van Ank

CraftyC zei

Beautifully decorated, a very pretty jar
Clairexx

Fieneke zei

Wauw wat een mooi kado!
Groetjes Fieneke

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolanda.
Echt een pronkstuk voor in de kamer.

Liefs Riet.

Suze zei

Prachtig Jolande , wat is dit leuk kado geven zeg Prachtig.

Lieve groetjes Suze

Thea zei

Schitterend gemaakt Jolande! Een prachtig kado.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik heb zitten genieten van je creatie. Wat is dit superleuk. Het plaatje vind ik ook zo mooi!!!
De rozen, swirls, blaadjes, kantje.... .......ach...het is gewoon prachtig!!!
Liefs, Frouwkje

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik wil jou graag iets willen vragen. Zou ik van jou je e-mail adres mogen?
Liefs, Frouwkje

Yvonne zei

Ik heb er maar één woord voor: Prachtig !
Groetjes Yvonne.

miriam zei

het is een prachtige creatie jolanda ,maar ook je kaart hieronder ben ik helemaal weg van zo lief die kaart
gr miriam

Marijke zei

Prachtig gemaakt!!!
Erg leuk idee om kado te doen!
Groetjes,
Marijke

janny zei

Heel leuk gedaan daar zullen ze vast blij mee zijn.
Groetjes Janny.

M@rjan zei

Wat je al niet kunt maken van een Kruidvatkaars! Dat heb je weer grandioos gedaan Jolande! Het ziet er schitterend uit!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Jij bent ook van alle markten thuis, super om dit kado te doen!!!

Groetjes Tinie

Judith zei

... kan zo een (sfeer)winkel in !!

Adrie zei

Jeetje Jolande wat een schitterende creatie , die gaat ook op mijn to-do list. Ik vind hem helemaal te gek , supernetjes gemaakt ook.
Groetjes Adrie

Tineke's hobby zei

Wat heb je dit mooi gemaakt super leuk idee want dit geeft toch zeker veel leuker
Groetjes Tineke

Patricia zei

WAUW prachtig gemaakt weer Jolande!!!!!
Groet Patricia

Aloesaloes zei

Dit ziet er prachtig uit! Heel mooi versierd en door het plaatje ook erg sfeervol! Heerlijk zo'n geurkaars...

Groetjes, Loes

Marlies zei

Wat heb je een mooie cadeautje ervan gemaakt! Super mooi gemaakt en een heel leuk idee! groetjes, Marlies

Marian de Maijer zei

Prachtig cadeautje heb je gemaakt heel leukkkk
Groetjes

Brenda zei

Wat een geweldig leuk kado ga je weggeven! Zo leuk gedaan! Lieve groetjes Brenda

Ans zei

Wat een schitterend kado, vindt het deksel supermooi. Past er zo mooi bij.

Liefs Ans

scraplouise zei

Dat je van simpele pot toch zoiets prachtigs kan maken, echt schitterend en stijlvol gemaakt.

gr.LOuise

Aleida zei

Wat een mooie pot! Wat zal dat leuk staan als hij brandt.
groetje,

Annette zei

Prachtig kado hoor, heel mooi gepimpt
xoxo Annette

Gretha zei

Schitterend!!!!!
Groetjes Gretha

Wilma zei

Beeldschoon is je potje! Leuk idee met een geurkaars erin!
Liefs Wilma

Marja's Stamp Addiction zei

Super kado geworden Jolande en een heel erg apart en mooi idee. Prachtig uitgevoerd.
groetjes Marja

Tini zei

Heel mooi Jolande, heel leuk idee zo.
Gr. Tini

Margo zei

Wat prachtig !
Je bloemen zijn geweldig !
Liefs
Margo

Jolanda zei

Hoi Jolande,
Je creaties zijn prachtig! wat kleur jij mooi op kraft:0) tot de volgende blog!
grtz Jolanda

Anneke zei

wat prachtig is dit opgepimpt en zo stijlvol.
echt schitterend!

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat is dit mooi Jolande! Ik kan er naar blijven kijken, zo mooi versierd en prachtig met dat wit!

Lieve groetjes,
Wendy

Tineke zei

Wat ontzettend mooi Jolande! Een prachtig cadeautje is het zo.
Groetjes Tineke

Martha zei

Dit is prachtig Jolande!!!
Ziet er geweldig uit!
Groetjes,
Martha

Henriëtte zei

Wat een gaaf kado heb je gemaakt.

groetjes Jet