KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 5 november 2011

Kerstsfeer.

Ik heb een kerstkaart gemaakt met een stempel van Magnolia.
Ik heb gebruik gemaakt van een Creatable en de cirkels zijn gestanst met een Nestebilitie.
De swirls zijn gemaakt met een Alterations van Tim Holtz.
Daarop zitten sneeuwvlokjes gemaakt met een pons, hierop heb ik strassteentjes geplakt.
Verder heb ik nog een strik gemaakt en wat strassteentjes gebruikt.

De stempel heb ik ingekleurd met de Derwents.
Ik heb 3D-snow aangebracht en op de raampjes glossy accents (helaas is dit op de foto niet te zien.
De vlammetjes van de kaarsje in de boom schitteren heel mooi, ik heb er stickles op aangebracht.

Fijn weekend,Groetjes Jolande.

41 opmerkingen:

Ans zei

Jolande, ik kan op de vroege morgen maar een ding zeggen: schitterend!
Fijn weekend.
Groetjes van Ans

regina zei

wat een schitterende kaart!

een heel mooi afdrukje en erg mooi gekleurd!

gr regina

Annemarie en Merit zei

"t is een plaatje ziet er heerlijk gezellig en knus uit!!

groetjes annemarie en merit

Linda zei

Wat een enig kaartje, een heel lief tafreeltje (schrijf je dat zo??)
gr Linda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh wauw, wat knap wéér ség !!

Groetjes, Jaimie

Esther zei

Heel mooi gekleurd zeg.
Prachtig kaartje.

Groetjes Esther

heidy zei

Wow super mooi kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

Miertje zei

Prachtige kaart !!
Echt de kerst sfeer !
Gr, Miranda

Crea Gea zei

Super een heel mooi kaartje,heel mooi ingekleurd

Groetjes Gea

ScrappyDoo zei

Leuk kaartje en een heel leuke vorm heb je gebruikt.

Irene zei

Een pronkstuk Jolande!

Fijn weekend, Irene

Mieke'S zei

Schitterend plaatje!
Groetjes Mieke'S

thea zei

Wat een onwijs leuke kaart, en zo mooi ingekleurd!

gré zei

een schitterend mooi kaartje

groetjes gré

José zei

Fantastisch! Wat een onwijs stempeltje weer en weer zo sfeervol ingekleurd. ERG mooie kaart!
Groetjes, Jose

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!! Mooi ingekleurd!
Liefs, Frouwkje

Kaartenkraam zei

Heerlijke mal is dat hè? Ik maak er ook graag ronde kaarten mee. Deze is ook schitterend geworden, prachtig zoals je destempel hebt ingekleurd!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

wat een uitnodigende kaart ! heel erg mooi gedaan
grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat een super geheel, het is weer een compleet plaatje, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Yvonne zei

Prachtige kaart Jolande, mooi sfeervol ingekleurd en dan die witte omlijsting.
Je zal de geluksvogel zijn die dit in de brievenbus vindt !
Groetjes, Yvonne.

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart zeg, je zou zo door die deur naar binnen willen stappen en voor de kerstboom gaan zitten.

Groetjes Jet

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande heeeel apart en heel erg mooi.
Prachtig geheel.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Brenda zei

Wat is dit een schitterend mooi kaartje zeg!! Heel fijn weekend en lieve groetjes Brenda

Marlies zei

Een super mooie en originele kaart, leuke model en een prachtige stempel!! Geweldig gekleurd!
groetjes, Marlies

Annette zei

Wat een mooie achtergrondstempel van Magnolia.
Heel mooi ingekleurd, moet ook weer eens gaan kleuren denk ik. Nu kleur ik graag in met Distress inkt. Kom je een keer kijken op mijn blog? Lijkt me enig.
xoxoAnnette

Tineke zei

Wauw, een geweldig mooie kerstkaart!
Groetjes Tineke

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi met dat model de stempel is ook erg mooi en mooi ingekleurd
Super geheel
Groetjes Tineke

Elly zei

Een hele mooie kaart !

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart Jolande. Heel erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Jeannette zei

Wat heb je er een mooi sfeertje in weten te brengen. Die deur nodigt echt uit om gezellig binnen te komen en bij de lichtjes te gaan zitten...
Heel mooi kaartje!

Groetjes, Jeannette

Suze zei

Prachtige kaart Jolande heel sjiek zo met dit tafereeltje.

Lieve groetjes Suze

Miranda zei

prachtig kaartje Jolande, heel erg mooi, de ballerinakaart vind ik ook erg mooi
gr
Miranda

Miranda de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Riet zei

Wat prachtig heb je dit gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

cristel zei

tis net een klein kerstschilderijtje
grtjs

Patricia zei

ziet er weer prachtig uit hoor,
Ik heb al 2 weken geen tijd gehad voor de knutsel!!! dat HAAT IK!!!
Hopelijk snel weer on-line
Groet patricia.

Annette zei

Dank je wel dat je volger bij me wilde worden. Ik hoop dat je het nog eens probeert.
Kan je anders niet bereiken dus op deze manier het maar geprobeerd..
xoxoAnnette

Margo zei

Wat een tof en origineel kaartje heb je weer gemaakt !
Je vindt bij jou toch elke keer weer iets aparts dat je nog niet eerder zag !
Ik weet echt niet waar je elke keer de inspiratie haalt !
Liefs
Margo

Adrie zei

Mooie kerstkaart weer Jolande , erg leuk die sneeuw in de hoekjes van de ramen.
Groetjes Adrie

Judith zei

Ik ben weer onder de indruk van je talent om plaatjes in te kleuren! Super!

Nicole zei

Geweldige stempel. Ik heb hem ook, haha!!
Lieve groetjes, Nicole