KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 23 november 2011

Sticky.

Dit kerstkaartje heb ik gemaakt met papier van Basic Grey (Wisteria), het is geen kerstpapier, maar ik vond het wel leuk om op een kerstkaart te gebruiken.
Ik heb kant van de markt gebruikt, daarop touw geplakt.
De grote ster is gemaakt van boom-schors, gekocht bij Blokker, zelf heb ik de tekst erop gestempeld.
De andere sterren geponst van kraft en geverfd met witte verf.

Sticky is een digi van Mo Manning en ingekleurd met Derwents, is het geen lieverdje?

Groetjes Jolande.

55 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo Jolande,

Leuke kaart en prachtig ingekleurd !

Groetjes, Jaimie

heidy zei

WoeJolande,wat heb je hem waanzinnig gekleurd!
Heel mooi lief kaartje!
Groetjes Heidy

Kiek zei

Wat een lieverdje. Mooi ingekleurd!

Groetjes Kiek

gré zei

een heel erg mooi kaartje

groetjes gré

Martha zei

Het is prachtig en super mooi ingekleurd zeg!!
Groetjes,
Martha

Linda zei

Wauw prachtig is ie weer geworden, leuk met die boomschors
gr linda

scraplouise zei

Inderdaad een schatje en mooi ingekleurd, kortom weer een plaatje van een kaartje.

gr.LOuise

Miertje zei

Wat een gave digi en zo gaaf ingekleurd !!
Mooi kerst kaartje !
Gr, Miranda

Fieneke zei

Wat een mooi kaartje, wat een super lief plaatje en heel erg schitterend ingekleurd!
Groetjes Fieneke

Miranda de Groot zei

oooooh wat een schatje. mooie kleur papier.
groetjes miranda

Lia zei

Zeker een liefie en gaaf hoor dat paars,

groetjes Lia

Neline zei

Wat prachtig weer en inderdaad een schatje.
Wat super mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

Irene zei

Sticky is echt een scheetje en wat zal hij sticky zijn als hij die cane heeft opgepeuzeld!!! Je kaart en vooral het kleurwerk zijn weer.............je weet wel, hihihi!!!

Fijne dag, Irene

Nora zei

Heel jouw kaart is een lieverdje, zooo mooi! Het was me eerst nog niet opgevallen dat je geen kerstpapier hebt gebruikt. Maar ik vind het een op en top kerstkaart!
Liefs,
Nora

cristel zei

zo super schattig zeg
grtjs

M@rjan zei

Het papier kan ook heel goed voor een kerstkaart. Ik gebruik tegenwoordig bijna nooit meer echt kerstpapier. En wat heb je dat stempeltje weer heel mooi en subtiel gekleurd, Jolande! Prachtig kaartje!

Groetjes, Marjan

Kaartenkraam zei

Ik vind het papier schitterend en zeker geschikt voor een kerstkaart, weer eens wat anders en je kleurtechniek is subliem!

groetjes van Ank

Wendy Koorevaar zei

Ik vind hem erg mooi geworden en zo'n lief afdrukje! En dit papier kan heel goed voor de kerst hoor!

Lieve groetjes,
Wendy

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Prachtige kaart. Mooie stempel en super gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

hildedewilde zei

wat een superschattig kaartje jolande! Ik vind paars ook super voor kerstkaartjes!
gr, hilde

crealinedance zei

Hoi hoi Je hebt de smaak te pakken van het kleuren heel leuk.Gr.Nel

Marian de Maijer zei

Snoezige stempel en prachtig gekleurd
Groetjes

Henriëtte zei

Wederom een schitterende kaart en wat heb je een lief stempelafdrukje gebruikt.

Groetjes Jet

miriam zei

prachtige kaart vindt dit wel een hele mooie kleur voor een kerstkaart. Ook mooie digi en mooi ingekleurd
gr mriiam

Adrie zei

Al is het geen kerstpapier , het past prima Jolande,erg mooie kleur. En je digi is zeker een lieverdje , en wat istie knap ingekleurd.
Groetjes Adrie

Tinie zei

Wat een plaatje!! Super mooi geheel, met hele leuke details en wat is die digi leuk!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Wat een lieverd! Maakt niet dat het geen kerstpapier is. Ik kijk er ook niet naar. Soms past iets gewoon bij elkaar.
Groetjes Tineke

Ans zei

Wow, dit is supermooi. Maar paars is dan ook mijn lievelingskleur.

Had vanmiddag al gekeken en inplaatst dat ik een berichtje achterlaat wordt ik........... volger terwijl ik dat al lang bent.

Liefs Ans

martina's kaartjes zei

wat een PRACHTIG kaartje !! ook de kaart hieronder is gewoonweg een toppertje !!! supermooi gedaan, dat inkleuren, om van te snoepen ! helemaal knap ! jawel, petje af hoor !
grtjs, martina
x

Aleida zei

Wat een snoezig elfje en hoe mooi ingekleurd! Een hele mooie kerstkaart!
groetjes,

Hilda zei

En of dat het een lieverdje is, superrrrrrrrrrrrr. Ik vind het een scheettepeettie hihihi.

groetjes hilda

regina zei

wow schitterend kaartje!!

en wat gaaf gekleurd!!

gr regina

Yvonne zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren.
Het stempeltje is wel een heel erg schatje zeg.
Groetjes Yvonne.

* Üla * zei

Schitterende kaart, Jol. De kleuren vind ik juist helemaal geweldig, ook de sterren heb je mooi bewerkt en leuk opgeplakt en het stempeltje is super ingekleurd!
groetjes Ula

Marlies zei

Een super mooie kaart met heel mooie papier, het kan inderdaad heel goed voor de kerst! Ook een schattige afbeelding en geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Margo zei

Wat een schat van een kerstkaart !
Ik vind het een erg leuke stempel !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda,mooi ingekleurd dit afdrukje.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Crea Gea zei

Het is zeker een lieverdje,een prachtig kaartje

groetjes Gea

Judith zei

Hallo Jolande,
Ik heb op een aantal blogberichten van jou niet gereageerd, maar wel bewonderd. Je bent super bezig. Zo veel stijlen en allemaal even gedetailleerd!
Vandaag zie ik een tasje in mijn dashbord maar als ik erop klik, blijkt je blog onvindbaar. Ik kom gewoon nog eens terug. Wellicht ik blogger even van slag?
Groetjes, Judith

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

prachtig kaartje weer!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en wat een schattige digi.

Groetjes Astrid.

Tini zei

Mooi zeg! Wat leuk die ster!


Gr. Tini

Nicole zei

Ik ben helemaal verliefd op je stempel. Wat een poeppie. Mooi ingekleurd ook. Al met al een prachtige kaart. Liefs, Nicole

janny zei

Het is een super lief stempeltje en een mooie kaart die je ermee gemaakt heb.
Groetjes Janny.

Marja's Stamp Addiction zei

Super weer Jolande, een schattige, prachtige kaart
groetjes
Marja

Scrap Girl Online zei

echt een heel leuk kaartje jolanda!
Groetjes Helga

Annette zei

Prachtig kaartje,leuk weer op dat craftpapier.
Grappig dat tegengestelde lintje
xoxoAnnette

jans zei

kan niet meer bij je nieuwe creaties komen dus langs deze weg heel mooi grt jans

Wilma zei

Prachtig kaartje en het stempeltje is een echte cutie!
Liefs Wilma

Annemarie zei

Super mooi gekleurd Jolande.
Een mooi kaartje!

Liefs Ineke zei

Wat is je kaart ontzettend mooi.

Groetjes en liefs van Ineke

José zei

Wat istie weer mooi Jolande. Ik krijg geen genoeg van jouw prachtige kleurwerk. Schitterend gewoon!
Groetjes, Jose

Ans S. zei

Super mooi gemaakt, die digi is schattig en heel mooi ingekleurd.

Groetjes Ans

Maia zei

Eindelijk even bij lezen op je blog...wat een prachtige verschillende kerstkaarten heb je gemaakt!
Mooi dat kleuren op kraft dat ga ik zeker ook een keer uitproberen als ik weer kan scrappen.
Wat een werk maar echt prachtig was je shadowbox kaart...jammer om weg te geven!
Alvast een heel fijn weekend
Groetjes Maia

Yvonne zei

Ik wilde reageren op je "Tilda strooit hartjes" maar dan krijg ik te zien dat de pagina niet bestaat. Had ik laatst ook bij één van je berichtjes. Hebben meer mensen hier last van ?
Groetjes Yvonne.