KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 5 december 2011

Baby Fairy Flora.

Dit keer heb ik een geboortekaartje gemaakt.
In mei verwacht ik een neefje of nichtje, dus moet ik ook nog een kaart voor een jongen maken.
Het papier is van Marianne Design.
Het witte vierkant is gemaakt met een Craftable van Marianne Design.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
De bloem en de bloemblaadjes zijn gehaakt.
Verder heb ik nog kant en strassteentjes gebruikt voor de afwerking.

Baby Fairy Flora is een digi van Mo Manning en is ingekleurd met distress-inkt.
Op de vleugels heb ik stickels aangebracht en langs de onderkant van het jurkje lijm met de lijmpen en glitters.

Groetjes Jolande.

41 opmerkingen:

Ans zei

Echt een meisje dat geknuffeld moet worden.. zo lief. Las dat je een craftable hebt gebruikt. Kun je die stansen in alle machines gebruiken? Ik vind ze erg mooi en zou er best eentje aan willen schaffen. Vandaar mijn vraag.
Groetjes van Ans

regina zei

oooooch wat een schattig kaartje!

gr regina

Lia zei

Prachtige gekleurd kaartje, leuk afdrukje,

groetjes Lia

heidy zei

Wat een schatje!
Groetjes heidy

Patricia zei

Wat een PLAATJE weer Jolande!!!!!
Groet Patricia

Linda zei

ohhhh wat een lieffie
gr linda

scraplouise zei

Wat een leukerdje, leuk hé die stempels van MM heb er toevallig van de week ook eentje gekocht voor een geboortekaartje,

gr.LOuise

Crea Gea zei

Wat een schatje,een prachtig kaartje.

groetjes Gea

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat een prachtige digi!!!! Epn wat een lief kaartje!

Tini zei

Heel mooi Jolande, ppk je vorige creaties zijn prachtig, had geen tijd om op de vorige te reageren.
Gr. Tini

Frouwkje zei

Wat een schattig stempeltje en prachtig ingekleurd!!
Liefs, Frouwkje

Ans zei

Wow, wat een leuk kaartje. Moet ook aan de gang want ook ik krijg er een nichtje of neefje bij. Vindt het stempeltje reuze.

Liefs Ans

Esther zei

Heel leuk gemaakt weer.
Prachtige gehaakte bloem.

Groetjes esther

Irene zei

Wat een super schattig kaartje en zoooo verrassend in het groen, daar ben ik dol op!!!! Enig plaatje en het haakwerk is weer super!!

Groetjes, Irene

Tineke zei

Oohh wat een lief babykaartje!!! De digi is zo schattig en staat zo vrolijk bij dit papier van Eline.
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Wat een schattige digi is dat! Leuk kaartje geworden ben benieuwd wat de 'mannelijke' versie zal zijn.

groetjes van Ank

Martha zei

Wat super schattig is dit, mooie kleuren en mooi ingekleurd!!!
groetjes,
Martha

Yvonne zei

Wat is dit een super schattig kaartje. Geweldig lief stempeltje ook.
Je bent een kei in het inkleuren, zo mooi.
Groetjes Yvonne.

Scrap Girl Online zei

Hoi Jolanda,
Leuk babykaartje.
Ik vind je zelfgemaakte bloem ook erg leuk.
Ben benieuwd naar de jongens kaart.
Groetjes Helga

Hannie St zei

Een supermooie kaart Jolande,

groetjes, Hannie

Henriëtte zei

Wat een schatje zeg! Ik moet ook aan de geboortekaartjes beginnen, is een meisje geboren in de kennissenkring en dan nog bij 2 stellen een baby op komst. Dit is wel een erg leuk ideetje weer.

Groetjes Jet

martina's kaartjes zei

wat een dotje ! heel erg mooi !!!! grtjs, martina
x

thea zei

Super leuke kaart!

Marian de Maijer zei

Snoezige digi en je kaart heel mooi
Groetjes

Tinie zei

Wat is dit een schatje!!! Het is een prachtige kaart geworden!!!

Groetjes Tinie

Wendy Koorevaar zei

Ahh wat een lieffie! Ik kende deze baby van MoManning niet maar vind het echt een schatje. Je hebt er ook een prachtig kaartje mee gemaakt.

Lieve groetjes,
Wendy

Marlies zei

Een hele mooie, schattige babykaart heb je gemaakt! Leuke afbeelding en zo mooi gekleurd!
groetjes, Marlies

Aleida zei

Wat een blije dreumes! En een vrolijk babykaartje!
groetjes,

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een schatje.Gr.Nel

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Jolanda.
Zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Kim zei

Wat een dotje en dat roze met groen is geweldig. Dat jongenskaartje zal ook wel lukken, je hebt gelukkig nog even om wat moois te maken.

Ik heb trouwens een candy op mijn blog, dus kom even kijken als je wilt.

Groetjes van Kim

Annemiek zei

Ik loop erg achter met reageren, maar je hebt weer prachtige kaarten gemaakt hoor!

groetjes, Annemiek

Marja's Stamp Addiction zei

Wat onwijs lief Jolanda. En gaaf de glitters op de vleugels.
groetjes Marja

Brenda zei

Wat een schattig kaartje, leuk die glitters op de vleugeltjes! Lieve groetjes brenda

Hélène zei

Wat een lief afdrukje en wat heb je haar mooi ingekleurd. Je kaart ziet er erg "sweet" uit.

Groetjes Hélène

Durvina zei

Wat een schatje!

groetjes, Durvina

Nicole zei

Wat een sweetie, Jolanda. Zoooo'n lieve stempel, mooi ingekleurd ook. Liefs, Nicole

Wilma zei

Wat een schatje! Ik vind het knap dat je een echt geboortekaartje gemaakt hebt, zonder de traditionele kleuren te gebruiken! Heel lief!
Groetjes Wilma

miriam zei

wat een lief kaartje ,mooi gedaan
gr miriam

Trudy zei

Ik vind je kaart prachtig Jolande,
en wat een mooie kleurcombinatie .
Groetjes Trudy

Annette zei

Wat een schatje is dit stempeltje toch, prachtig ingekleurd hoor. Heel mooi hoor.Annette