KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 31 december 2011

Gelukkig nieuwjaar.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie bezoekjes en lieve reacties het afgelopen jaar.
Ik lees de reacties met veel plezier.


Ik wens voor iedereen een mooi, liefdevol en creatief jaar.

Geluk

Als ergens geluk en voorspoed voor het oprapen lag
Zou ik daar heen gaan op deze dag
Handen vol zou ik opgooien dan, hoog in de lucht
Dwarrelend op de wind in vogel vlucht
Langs sterren en de maan zou het gaan
Al snel zou het jullie kant uitgaan
Al was het een klein beetje maar
Ik wens jullie een gelukkig en voorspoedig Nieuwjaar!

Liefs Jolande.

27 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Dankjewel en wat een prachtige kaart heb je bij het mooie gedicht hier neergezet!
Voor jou en al jouw dierbaren natuurlijk ook niets dan goeds voor 2012!

groetjes van Ank

heidy zei

Hoi Jolande,wat een prachtig gedichtje!
Voor jullie ook allemaal een geweldig 2012!
Groetjes Heidy

scraplouise zei

Prachtig gedichtje Jolande, ik wens jou en je gezin een gezellig, liedevol en creatief 2012 toe.

gr.LOuise

Crea Astrid zei

Wat een mooi gedaicht Jolande.
Voor jou en je gezin ook een gelukkig, gezond en creatief 2012 toegewenst.

Groetjes Astrid.

Annemiek zei

Mooi verwword met dat gedicht Jolande! Voor jou en ieder die je lief is, ook alle goeds gewenst voor dit nieuwe jaar.

Groetjs, Annemiek

martina's kaartjes zei

hoi jolande, wat een leuk gedichtje ! mooi ! net een nieuwjaarsbrief.
ik wens je nog langs deze weg een heel fijn, gezond en creatief 2012 voor jou en je familie !
bedankt voor je superleuke kaartje ! goed en wel toegekomen,
liefs, martina
x

gré zei

wat een mooi gedicht
ik wens jou met je dierbaren ook een heeeeel gelukkig nieuwjaar en veel gezondheid

groetjes gré

Astrid zei

Gelukkig nieuw jaar voor jou en je gezin, en wat een prachtig gedicht zeg.
Groetjes Astrid

crealinedance zei

Hoi Jullie ook een gezond en gelukkig nieuwjaar.Dat we weer leuke dingen mogen maken.Gr.Nel

Martha zei

Wat een lief gedicht!!
Jullie ook een heel gelukkig, gezond en creatief Nieuwjaar!
Groetjes,
Martha

Jannie zei

Ook van mij een heel gezond en gelukkig en creatief 2012 toegewenst

Groetjes Jannie

Ria zei

Dank je wel voor de mooie woorde in het gedicht, ook jullie en super mooi 2012 !!!

groetjes Ria S.

Patricia zei

Wauw wat een mooi gedicht! Jij ook een heel GEZOND en creatief 2012!
Nu op naar ons weekendje.........Heb er zin in!
Groetjes Patricia

Marian de Maijer zei

Mooi gedicht
Jij ook een liefdevolle,gezonde,en natuurlijk een creatief 2012.Dat we weer veel mogen bloggen.
Groetjes

Miranda de Groot zei

Een gezond en creatief 2012.
Groetjes Miranda

Ans zei

Hei Jolande,
Wat een prachtig gedicht aan het begin van een hopelijk schitterend 2012. Hoop dat ik ook dit jaar weer mag genieten van al het moois dat je iedere keer weer tevoorschijn tovert.
Godt Nyttår!
Groetjes van Ans

Linda zei

Heel mooi gedicht en ik wens jous ook alle goeds voor 2012
gr linda

Margo zei

Hoi Jolande,
een fantastisch 2012 gewenst !
Je hebt hieronder weer prachtige kaarten gemaakt en een heel leuk huisje !
Liefs
Margo

Maia zei

Prachtig gedicht Jolanda!
ik wens jou en je familie ook een fantastisch gezond en creatief 2012toe!
Groetjes Maia

Ans zei

Wat een mooi gedichtje.
Wens jou en iedereen die je lief is een heel goed 2012.

Liefs Ans

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik wens jou ook een gezond, gelukkig, liefdevol en creatief 2012!!
Liefs, Frouwkje

Marijke zei

Wat een mooi gedicht!
Ik wens jouw en je gezin veel Geluk, Gezondheid en vooral een Fantastisch 2012!!!
Groetjes,
Marijke

Suze zei

Hallo Jolande ik wens jou en je gezin een gelukkig gezond, liefde vol en creatief 2012 toe.

lieve groetjes Suze

Tineke zei

Wat een mooi gedicht Jolande!
Ik wens jou met je gezin ook het allerbeste toe voor 2012.
Groetjes Tineke

cristel zei

prachtige tekst en ik wens je natuurlijk ook een heel fijn nieuwjaar toe met alles wat je maar wensen kan
grtjs

Elly zei

Prachtig gedichtje Jolande! Ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

groetjes, Elly

Henriëtte zei

Jij ook een gezond, gelukkig en creatief 2012 samen met iedereen die je lief en dierbaar is.

Groetjes Jet