KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 24 december 2011

Hulsttak.

Dit keer heb ik 2 kaartjes om te laten zien gemaakt met een stempel van Heartfelt.
Het papier is van Bo Bunny, het ovaal gemaakt met een craftable van Marianne Design.
Ik heb een ovaal uit de craftable gesneden, zodat je het mooie papier blijft zien.
Op het ovaal hotfixx-steentjes aangebracht.

De stempel heb ik eerst op het kaartje afgedrukt en daarna nog 4x op het scrap-papier.
De hulstblaadjes uitgeknipt en in 3D opgeplakt.
De swirls overgetrokken met de lijmpen en bewerkt met fijne glitters.
De houten knoopjes waren blank en heb ik bewerkt met Distrees-inkt (aged mahogony).

Voor het tweede kaartje heb ik ook papier van Bo Bunny gebruikt.
De stempel is gestempeld op een rechthoek, gemaakt met een nestebilitie.
Organzalint gebruikt voor de strik.

Deze stempel is kleiner als van de bovenste kaart, zitten beiden op 1 sheet.
De swirls heb ik bewerkt met een lijmpen en glitters.
Op de besjes zitten hotfix steentjes.
De hulstblaadjes zijn van het dessin-papier gemaakt en in 3D opgeplakt, op het besje heb ik glossy-accents aangebracht.

Ik wens voor iedereen een fijne kerstavond en mooie, liefdevolle kerstdagen.
Ik werk deze dagen en de avonden ben ik gezellig met mijn gezin.
Ook wens ik iedereen een spetterende jaarwisseling.
Ik ga even een blogpauze houden.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

chantal zei

hoi Jolande, vooreerst bedankt voor de mooie kaart, in t echt is ze nog mooier dan hierboven. Ik wens jullie fijne kerstdagen
Chantal

Miranda de Groot zei

dat ziet er mooi uit.
groetjes miranda

thea zei

IK wens jou ook hele fijne feestdagen, en geniet lekker van je blogpauze.

Esther zei

Prachtig hoor beiden!!
Jij en je familie van hetzelfde gewenst en tot volgend jaar zou ik zo zeggen.

Groetjes esther

Irene zei

Wat een prachtige kaarten om gedag te zeggen Jolande, zo rustig en zo chique!!!!
Jullie ook hele fijne dagen, Irene

Ageeth Holster zei

Prachtige kaarten Jolande. Echte chique kerstkaarten hoor.
Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen.
Groetjes van Ageeth

heidy zei

Oh wat zijn ze weer prachtig Jolande!
Hele fijne dagen!
Groetjes Heidy

Neline zei

Dat ziet er weer prachtig uit!
Jij ook hele fijne dagen!
groetjes
Neline

Henriëtte zei

Schitterende kaarten weer zeg!
Jij ook hele fijne dagen.

Groetjes Jet

martina's kaartjes zei

knappe, stijlvolle kaartjes ! heel erg geslaagd
nog fijne feesten,
grtjs, martina
x

Yvonne zei

Mooie kaartjes, heel stijlvol.
Jij en je gezin ook hele fijne feestdagen gewenst.
Groetjes Yvonne.

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaarten,jullie ook fijne dagen.Gr.Nel

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Ze zijn weer prachtig!!!

miriam zei

2 hele mooie kaartjes vooral de onderste.
Hele fijne dagen samen met je gezin
gr miriam

Ps mooie blogachtergrond

Tineke zei

Schitterende kaartjes allebei!
Goede dagen met je gezin.
Groetjes Tineke

Patricia zei

WAUW Jolande wat MOOI!!!!!
Jij ook hele fijne dagen en een GEZOND 2012!
Groetjes Patricia

gré zei

heel mooi

hele fijne dagen en voor jou en je dierbare een gezond en creatief 2012

groetjes gré

Ans zei

Schitterend, ze zijn echt schitterend.
Wens je hele fijne dagen en een creatief 2012.

Liefs Ans

Lia zei

Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt, de details zijn prachtig!
Ik wens jou en je gezin rustige fijne kerstdagen toe en een heel gezond creatief 2012,

Groetjes Lia

Linda zei

Wat zijn ze mooi geworden, super. Fijne feestdagen
gr linda

Kaartenkraam zei

Allebei zijn het weer prachtige kaarten geworden, erg stijlvol!

Ik wens jou en je dierbaren ook hele fijne kerstdagen toe en alles wat maar wenselijk is voor 2012!

groetjes van Ank

Hélène zei

Schitterende kaarten heb je weer gemaakt!

Hele fijne dagen!

Groetjes Hélène

Jannie zei

Hoi Jolande, wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.
Ik wens jullie ook hele fijne Kerstdagen dagen toe.

Groetjes Jannie

ScrappyDoo zei

Leuk zijn ze.

Marja's Creativity zei

Prachtig Jolande vooral de laatste is super.
heel fijne kerstdagen en groetjes
Marja

Tinie zei

Wat een super mooi resultaat, geweldig zeg!!
Hele fijne dagen toegewenst en vooral een gezond 2012!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Super mooie, chique kaarten heb je gemaakt!
Hele fijne kerstdagen en geniet van je blogpauze.
groetjes, Marlies

Adrie zei

Wat een prachtkaarten weer Jolande , heel fijntjes. Leuk die knopen als besjes.
Ik wens jou en je gezin een fijne tweede kerstdag verder. En een gezond 2012.
Groetjes Adrie

Martha zei

Wat een super mooie kaartje heb je gemaakt!!!
Fijne 2e Kerstdag nog en een gelukkig 2012!
Groetjes,
Martha

Wilma zei

Prachtig zijn ze! Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2012! Groetjes, Wilma.

Annemarie zei

Jolande wat een prachtige kerstkaarten. Erg stijlvol.
Ik wens jou de beste wensen voor 2012, ik hoop dat het voor iedereen een zeer creatief jaar wordt.
Groeten Annemarie

Miranda zei

Hoi Yolande, hoop dat je fijne dagen hebt gehad en wens je voor het komende jaar veel inspiratie, creativiteit en vooral in goede gezondheid! Prachtige kaartjes met deze leuke stempel! lieve groet Miranda

Jolanda zei

Hoi Jolande,
wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! ben ook een BB fan:0)
fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!
grtz Jolanda

Miranda zei

supermooie kaarten Jolande, heel gaaf, leuk die besjes in ge vorm van knopen
ik vind ook je mannetje bij de lantaarnpaal erg super
gr
miranda

Annette zei

Wat een leuke aparte kaarten met dat mooie papier van BoBunny!
xoxoAnnette