KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 16 december 2011

It's raining men.........

Voor dit kaartje ben ik weer aan het poetsen gegaan, met distress-stains en inkt.
Ik heb glad kaartkarton gebruikt en daarop de lantaarnpaal gestempeld en met embossingpoeder bewerkt.
Ik heb distress-stain (antique linen) aangebracht en daarna distress-stain (faded jeans), langs de randen heb ik gepoetst met distress-inkt (faded jeans).
De lantaarnpaal heb ik gemaskt en toen heb ik met een achtergrond stempel en acrylverf de witte stippen gestempeld.

De man met paraplu is gemaakt met een embossingfolder van Tim Holtz, na het embossen heb ik het gepoetst met distress-inkt (black shoot) en toen uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt. Jose heeft hier de Alterations van Tim Holtz van, die heb ik niet en ik heb het dus met de embossingfolder opgelost.

De lantaarnpaal is een stempel van Kaiserkraft.
Ik heb de lantaarn laten branden door het in te kleuren met gele stift en het met water wat laten vervagen.

Ik vind het zelf een mooi mannenkaartje.

Ik wens jullie een fijn weekend, groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Bernadet zei

wat een apart kaartje Jolanda!!
Echt iets voor een man ja

Patricia zei

Ziet er SUPER uit zeg!!!!
Helemaal mijn style haha
Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

hij is helemaal toepasselijk nu, hier valt het als bakken uit de lucht ! vorig jaar was het sneeuw nu regen, wel eh... ik weet het zo niet wat ik verkies hoor ! in ieder geval een hele toffe kaart weer !
nog een fijn weekend,
grtjs, martina
x

Henriëtte zei

Is zeker een mooie mannenkaart. Superleuk gedaan weer.

Groetjes Jet

Thea zei

Ja ik ben vroeg, maar ik heb Willem uitgezwaaid vanmorgen. Die heeft een bedrijfsuitje vandaag en morgen. Maar ik heb al van alles gedaan, dus nu al een voldaan gevoel. Straks lekker aan de freubel want het regent toch :-(
Ik vind je mannenkaart prachtig, dat poetsen met inkt is leuk om te doen. Ondanks wat vieze vingers. Ik heb de x-mas tags van Tim Holtz gevolg, zo leuk ook.

Fijne dag,
groetjes Thea

Neline zei

Heel toepasselijk kaartje Jolande! Prachtig gedaan met de verschillende technieken.
groetjes
Neline

gré zei

wat een leuk mannenkaartje
heel erg leuk hoe dat je het hebt gedaan

groetjes gré

Anette zei

Word je ook altijd zo blij van dat poetsen????Ik wel!! Goeie oplossing voor het mannetje.... en die lantaren......die ligt nog ongebruikt bij mijn voorraad....maar die is toch mooi....zucht.

Tineke zei

Prachtig mannenkaartje!! Het kaartje past precies bij het weer.... jammer genoeg.
Groetjes Tineke

Brenda zei

Geweldig mannenkaartje!! Mooie kleuren!
Liefs Brenda

Irene zei

Haha, heb ik net op het verkeerde blog gereageert dus bij deze nogmaals:
een SUPER TH-creatie!!!!

Irene

Kaartenkraam zei

It sure is raining man!!!!!!!!!! Leuke kaart en alweer met prachtige technieken gemaakt!

groetjes van Ank

heidy zei

Prachtig mannekaartje Jolande
Groetjes Heidy

Fieneke zei

Heel gaaf. Mooi opgelost zo zonder stans!
Groetjes Fieneke

Trudy zei

wat een schitterende kaart is dit Jolande!
Groetjes Trudy

Martha zei

Een super mooie mannenkaart!
Fijn weekend Jolande.
Groetjes,
Martha

crealinedance zei

Hoi hoi Het mannetje pas wel deze week met al de regen haha.Leuk hoor.Gr.Nel

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart heel mooi met die man met paraplu super geheel
een echte mannenkaart
Groetjes Tineke

Aleida zei

Daar heb je helemaal gelijk in: het is een mooi mannenkaartje! Leuk met al dat poets en masker werk.
groetjes,

Marlies zei

Een super mooie mannenkaart en wat een hoop werk met alle technieken, wel een super resultaat! Heel origineel! groetjes, Marlies

Adrie zei

Jij dacht waarschijnlijk ik ga mijn kaart aan het weer aanpassen. Nou dat is je gelukt , hij is prachtig geworden. Zou het helpen als je er morgen één met een zonnetje maakt , missch. past het weer zich dan aan , aan jouw kaart.
Groetjes Adrie

ScrappyDoo zei

Ik moest al lachen om de tekst! Wat een prachtig kaartje. Ik verkoop de stempel nu met 20% korting!! Die kun je ook uitknippen.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Ans zei

Kan eigenlijk maar een ding zeggen....je bent een kei. Wat een prachtige kaart.
Groetjes van Ans
P.S. Mijn dochter heeft craftables besteld. Ze zijn van de week binnengekomen en ze legt ze op kerstavond onder de kerstboom. Moet dus nog even wachten met uitproberen.
Fijn weekend!
Groetjes van Ans

Annette zei

Ik liep door mijn drukke week wat achter met bloggen, maar wat een mooie creaties heb je weer gemaakt. Het zijn stuk voor stuk geweldige plaatjes. Het huisje is geweldig hoor.xoxo Annette

regina zei

een prachtig kaartje!

gr regina

Crea Astrid zei

Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt.
Vind je huis ook super gemaakt.

Fijn weekend.

Groetjes AStrid.

chantal zei

mooi mooi en nog eens mooi!
liefs Chantal

Neltine zei

Haha nou jij kan goed poetsen hoor hihi.
Echt mooi gemaakt zo! Prachtige kleurtjes en een ideale mannenkaart. Net even aan mijn man laten zien en hij vind hem ook mooi;)

Groetjes,
Neltine

Yvonne zei

Geweldig mooi kaartje Jolande,helemaal mijn stijl.
Groetjes Yvonne.

M@rjan zei

Prachtig!! Een mooie sfeervolle winterkaart met mooie technieken en kleuren!

Groetjes, Marjan

Ans zei

Zou wat zijn als het echt mannen regende, maar dit kaartje is supermooi, een hele mooie stempel van d lantaarn.

Liefs Ans

janny zei

Heel erg mooi en wat een werk weer, mijn complimenten hoor!
Groetjes Janny.

Lia zei

Vind het een geweldige mannenkaart, super gedaan,

groetjes Lia