KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 14 december 2011

Kerstkaart met raam.

Voor dit kaartje heb ik papier van Marianne Design (Black & White) gebruikt.
Het raam heb ik gemaakt van de lantaarn van Marianne Design, (ik had een tijdje geleden een raam gemaakt van een vogelkooi gezien op internet, vond dit wel een leuk idee).
De takjes zijn gemaakt met een Doohickey en de bloem is gemaakt met een pons.
verder zijn er nog strassteentjes op de kaart verwerkt.

De binnenkant van de kaart, de hoekjes zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design.

De stempel is van Eline Pellinkhof, gestempeld op zwart karton, bewerkt met wit embossingpoeder en ingekleurd met Derwent-potloden.
De sneeuwvlokken zijn gemaakt met een gelpen.

Wat een heerlijk freubel weer, radio aan, luisteren naar het tikken van de regen tegen de ramen en freubelen maar.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

heidy zei

He je bent een paar daagjes vrij waarom ben je dan al op of heb je hem opgeslagen haha
Wat een mooi kaartje is het weer geworden Jolande!
Groetjes Heidy

gré zei

een schitterend kaartje is het weer
maar wat een leuk idee om er raampjes van te maken
die ga ik onthouden hoor
heb ook al ergens gelezen dat je van de bovenkant cupcakes kan maken
maar dat heb ik nog niet gezien
heel leuk je kaart

groetjes gré

Esther zei

Goed idee zo de ramen van de lantaarn.
Het geheel is verder erg leuk geworden.

Groetjes Esther

Patricia zei

Hij is PRACHTIG je kaart, jij blijft lekker bezig he met de kaarten??? haha
Groetjes Patricia

Linda zei

Ohhh wat mooi en wat een origineel idee, een schitterende kaart hoor
gr linda

Martha zei

Super, super mooi is dit!!! Wat geweldig dat raam, heel apart!
Groetjes,
Martha

Miranda de Groot zei

Dat ziet er super uit.
Groetjes Miranda

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Leuk verzonnen weer !

Henriëtte zei

Wat een gave kaart weer zeg en wat een leuk idee met dat raampje. Onthou ik hoor, misschien iets voor de kerstkaarten voor volgend jaar hihi

Groetjes en veel knutselplezier verder,
Jet

Frouwkje zei

Wat een gaaf idee om een raam te maken met het lantaarntje!! Er zitten zelfs knopjes op!
Ik vind het supergaaf gedaan Jolande!
Liefs, Frouwkje

Brenda en Astrid zei

Wat leuk idee zo met dat raam ervoor. Zeer orgineel.
Groetjes Brenda

Neline zei

Wat gaaf gedaan Jolande, echt een super leuk idee zo met het raam!
Je kaart is prachtig geworden.
groetjes
Neline

Annemarie en Merit zei

Wat super gaafg gedaan zo! Heel leuk.

liefs, merit en annemarie

Margo zei

Wat prachtig Jolande !
Liefs
Margo

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuk idee en wat mooi uitgevoerd!

groetjes van Ank

Marja's Stamp Addiction zei

Dit is weer een pracht creatie Jolande. Wat leuk met de luikjes. Super.
groetjes Marja

scraplouise zei

Prachtig prachtig, je gaat nog steeds lekker hé

gr.LOuise

ScrappyDoo zei

Gaaf zeg met dat raampje!

Astrid zei

Een geweldig mooi kaartje Jolande, heeeel gaaf.
Groetjes Astrid

Tinie zei

Wat een super idee, het is een beauty!!!

Groetjes Tinie

janny zei

Heel erg leuk zeg!!
Hihi moet die lantaarn toch nog eens goed bekijken want volgens mij mis ik iets hoe je dat gedaan heb maar heb die lantaarn nog niet goed bekeken hoor vind het een super idee!
Groetjes Janny.

Fieneke zei

Heel erg leuk, super mooi resultaat.
Groetjes Fieneke

hennie zei

Mooi werk Jolande!!!
Hetzelfde papier ligt op mijn werktafel om een verjaardagskaart voor mijn broer te maken, ik hoop dat ik de kaart zaterdag op mijn blog kan zetten. Het wordt een fotokaart.
Groetjes hennie.

Tineke zei

Wat een super idee om de mal zo te gebruiken... Een schitterende kaart Jolande!!
Groetjes Tineke

Ans zei

Een schitterende kaart en een leuk idee om het stansje zo te gebruiken.

Liefs Ans

M@rjan zei

Mooi gedaan, dat raampje! Heel je kaart is trouwens prachtig!

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Knap werk dat raampje ziet er allemaal super mooi uit
Groetjes

Brenda zei

Wat een mooie kaart, geweldig dat raampje!!
Lieve groetjes brenda

anneke zei

Wat een leuke kaart en wat een idee dat raam zo erg mooi.

groetjes Anneke

wilga zei

Wat een super leuk idee Jolande!!

Groetjes,Wilga

Marlies zei

Een super mooie kaart en wat een goed idee van het raampje! Ook een hele mooie stempel en ook een heel leuk effect door het stempelen op zwart!
groetjes, Marlies

Aleida zei

Heel erg leuk gemaakt! Die raampjes komen zo heel goed tot hun recht, net als de stempel op zwart karton.
groetjes,

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.
Echt super.

Liefs Riet.

Miranda zei

Hoi Jolanda, prachtig die kaart met het raam en wat een leuk idee zeg! Ook dat achtergrondpapier is schitterend! groetjes Miranda

Tini zei

Hoi Jolande, ik dacht dat ik al gereageerd had, maar dus niet, maar ik vind hem echt heel mooi, ik denk dat ik je ideetje nog even wil pikken voor de Kerst, ik ben nog steeds niet helemaal klaar met mijn Kerstkaarten, ik vind het ontzettend leuk gedaan zo.
Gr. Tini