KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 12 december 2011

Krans met glazen bol.

Hallo allemaal, gisteren had ik problemen met het bloggen, ik kon op verschillende blogs niet komen, ik hoop dat het vandaag beter zal gaan.
Ik heb een krans gemaakt met een strokrans en pedaalemmerzakken, gekocht bij Blokker, kosten 2 euro.
Hoe je deze krans kunt maken zie je bij Anneke's Creaties.
Bedankt Anneke, voor deze geweldige turtorial.

In de glazenbol zitten kerstlampjes, staat zo gezellig als het s'avonds brand.
Hier kun je de uitvoering van Linda zien.
Zij heeft er ook iets prachtigs van gemaakt.

Ik ben anderhalve week vrij van mijn werk, even lekker bijtanken, ik heb het nodig en uiteraard aan de freubel.

Groetjes Jolande.

26 opmerkingen:

Lia zei

Schitterende krans, ik heb ook even bij de andere dames gekeken, vind het super, geniet van je vrije week,

groetjes Lia

Patricia zei

Wauw hij is PRACHTIG zeg!!!!!!
Enne..... prettige (knutsel)vakantie.
Groetjes Patricia

heidy zei

Wauw Jolande,dit is waanzinnig,prachtig!
Groetjes Heidy

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt.
Geweldig mooi.

Heel veel liefs van Ineke

Crea Gea zei

Supermooi en zo gezellig met de lampjes aan.

groetjes Gea

Miranda de Groot zei

Wat mooi zeg.
Groetjes Miranda

scraplouise zei

Waauw helemaal geweldig Jolande, zal eruug mooi staan.
Geniet van je vakantie.

gr.LOuise

Tineke zei

Een prachtige krans! Zal gezellig staan als de lichtjes in de bol branden.
Ook je kaart hieronder is erg leuk.
Groetjes Tineke

miriam zei

het ziet er leuk en gezellig uit
gr miriam

Linda zei

Ohhhhh wauw die is mooi, wat zal dat mooi zijn als die lichtjes branden, het ziet er heel chique uit.
Wat lief om een linkje naar mijn blog te zetten, dank je wel.
groetjes Linda

M@rjan zei

Mooi!! Ik had hem al bij Anneke gezien, maar deze uitwerking mag er ook zijn! Ook je kerstkaartje hieronder is een schatje, met dat lieve stempeltje!

Groetjes, Marjan

Thea zei

Wow wat prachtig Jolande, zo maar even kijken bij Anneke.

Groetjes Thea

anneke's creaties zei

woh deze is ook schitterend,
wat kun je toch leuke dingen maken voor weinig geld,
dit staat erg leuk met die mooie zilveren bol in het midden,
ja ik vind deze ook suuuuuuuuper,
en bedankt dat je een link naar mijn blog hebt gedaan.

groetjes anneke

Yvonne zei

Geweldig, wat ziet dat er mooi uit en eigenlijk is het zo simpel. Ik heb ook even bij Anneke gekeken en daar een berichtje achter gelaten.
Groetjes Yvonne.

Marja's Stamp Addiction zei

Wat is dit prachtig Jolande. Kwijl er van. De zilveren bol komt zo mooi uit. Super.
groetjes Marja

Wendy Koorevaar zei

Wow wat een schitterende krans Jolande! Super mooi gemaakt! Het staat ook zo gaaf met die zilveren bol erbij.

Liefs,
wendy

José zei

Wat een idee zeg. Het effect is hartstikke mooi. Zal me een werk zijn geweest zeg!
Geniet van je vrije dagen.
Groetjes, Jose

janny zei

Wat een leuk idee zeg, hij is geweldig geworden!
Ik ga gauw eens kijken bij haar blog wat zij ervan gemaakt heeft.
Groetjes Janny.

Tinie zei

Ik had hem al gezien bij Anneke en vond het zo'n super idee, hij is van jou prachtig, helemaal met zo'n bol erin!!!

Groetjes Tinie

Trudy zei

Wat een prachtige creatie Jolande.
Groetjes Trudy

Aleida zei

Wat geestig! Het lijkt wel een tutu!
groetjes,

Henri√ętte zei

Wat een werk heb je daar aan gehad! Maar het resultaat is er dan ook naar. Schitterend.
Fijne knutselvakantie.

Groetjes Jet

Martha zei

Prachtig zeg, ziet er heel mooi uit!! De kaart uit je vorige berichtje is ook super mooi en erg lief!
Groetjes,
Martha

Riet zei

Wat leuk gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

regina zei

ooo dat is prachtig!!

is volgens mij wel veel werk maar erg mooi!!

gr regina

martina's kaartjes zei

het is een supereffect ! moooooooi gemaakt
grtjs, martina
x