KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 19 december 2011

Little elf Kin.

Hallo allemaal, ik heb weer een kerstkaartje gemaakt.
Gebruikte materialen:
Papier: Maja Design.
In het midden een mal van Nellie Snellen, bewerkt met distress-inkt en met strassteentjes.
Lint voor de strik, bevestigt met een brad.
Hoekje gemaakt met een mal van Nellie Snellen en bewerkt met embossingpoeder.

Little elf Kin is een digi van Mo Manning en ingekleurd met distress-inkt, de bondrandjes zijn bewerkt met stickles.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke kaart is het geworden. Je digi van Mo Manning is ook heel erg leuk.
Groetjes Brenda.

Kiek zei

Deze leuke kaart zag ik gisteren al in mijn eigen bloglijst maar als ik erop klikte bestond de pagina niet............?! Nu kan ik hem groot zien. Mooie kaart en prachtig ingekleurd.

Groetjes Kiek

ScrappyDoo zei

Dat probleem had ik ook al. Wat een leuke digi en wat een mooie kaart.

miriam zei

dit is ook weer een mooie kaart jolanda
gr miriam

Marian de Maijer zei

Ziet er weer geweldig uit en dat bontrandje prachtig
Groetjes

Tineke zei

Een schattige kaart met een lieve digi!
Ook de ronde kaart hieronder vind ik prachtig.
Groetjes Tineke

Tinie zei

Prachtig zeg en wat heb je geweldig mooi papier gebruikt!!!

GRoetjes Tinie

Marlies zei

Een prachtige kaart! Mooie kleuren en heel mooi papier! groetjes, Marlies

Marijke zei

Hoi Jolande,
Wat een prachtige creaties heb je weer allemaal gemaakt!!!
SUPER hoor!
Groetjes,
Marijke

cristel zei

ik heb weer schitterende creaties gemist hoor
grtjs

Mariken zei

Hey, ik kom op jouw blog via het blog van Debby.
Wat heb je een mooi kaartje gemaakt! Leuke digi is dat.
Gr-jes Mariken.

Ans zei

Zijn hele mooie digi,s en deze creatie is prachtig. Schitterend zijn de bontrandjes.

Liefs Ans

Liefs Ineke zei

Jolande wat schitterend mooi en zo mooi ingekleurd. Heel veel liefs van Ineke

Crea Gea zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt,zien er allemaal geweldig mooi uit,heb er heel wat gemist deze week.

groetjes Gea

mandy zei

super lief kaartje ben gek op het stempeltje.
mooi ingekleurd. leuk dat je weer even op mijn blog was.
mandy

scraplouise zei

Prachtig kaartje weer Jolande, tsja die stempeltjes van Mo Manning blijven geweldig leuk en je hebt hem prachtig ingekleurd.

gr.LOuise

Tini zei

Jolande, Wat prachtig gemaakt zeg!Heel mooi gedaan, ik vind de kleurcombinatie ook zo geweldig, ook je vorige creaties vind ik echt heel mooi.

Gr. Tini

Adrie zei

Wat zijn ze leuk he deze digi's , ik heb er ook drie , maar eigenlijk te weinig mee gedaan.Heb ik nu spijt van , nu ik jouw kaart zie , volgend jaar dan maar. Je hebt hem geweldig mooi ingekleurd Jolande.
Groetjes Adrie

Miranda de Groot zei

Wat is dit toch een mooie kaart. Prachtig die kleuren.
Groetjes Miranda

gré zei

wat een schitterend kaartje

groetjes gré

heidy zei

Oh super Jolande en weer zo mooi gekleurd!
Groetjes Heidy

Nicole zei

Mooie kleuren zeg!! En een schitterend kaartje. Liefs, Nicole

Irene zei

Die voorraad voor 2012 groeit gestaag door en er komt geen eind aan je inspiratie, super leuk is deze weer Jol!

Irene

Aloesaloes zei

Prachtige kerstkaart met een schitterend ingekleurde elf! Ook de geëmboste hoekversiering is mooi gedaan, het lijkt zo net metaal.

Groetjes, Loes

Tineke zei

Prachtig is ook deze kerstkaart weer Jolande! En de digi is zo lief.
Groetjes Tineke

martina's kaartjes zei

hij blijft wel heel erg leuk ! mooi prachtig ingekleurd toppie !
grtjs, martina
x

Aleida zei

Wat is het toch een schattig elfje!
En een mooie kaart.
groetjes,

Gretha zei

Schitterende kaart en prachtige kleuren heb je gebruikt.
groetjes Gretha

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

janny zei

Weer een schitterende kaart!!
Groetjes Janny.

cristel zei

weer zo een super lief kerstkaartje maar het is ook een schattig stempeltje
grtjs

Annette zei

OH wat is ie weer leuk!Prachtig gedecoreerd.
Ik wil je langs deze weg Prettige Kerstdagen en een mooi scrapjaar toewensen!
xoxo Annette

Martha zei

Wat een geweldige kaart en super lieve digi!!!
Fijne feestdagen en een creatief 2012!!
Groetjes,
Martha

Ans zei

Kan maar een ding zeggen Jolande....je bent een kei in het bedenken van iedere keer weer leuke en aparte dingen. En dat alles geeft een kaartje van jou iets heel bijzonders.
Groetjes Ans

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Jolande!!
prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst voor jou en je familie.
Groetjes Trudy

Wilma zei

Jolande, deze kaart is ook al weer zo mooi! Ik vind het elfje heel leuk, maar vooral de kleuren die je gebruikt hebt vind ik super!
Fijne dagen toegewenst, Wilma

Gwendolyn zei

Wat een leuk kaartje! En gaaf gedaan met die glitters!

Fijne dagen!

Liefs Gwendolyn

anita01 zei

Eindeloos lief....

Warme kerstgroet en all the best voor 2012.

Anita.

Neltine zei

Wat heb je deze mooi gekleurd!!! Jeempie echt goed gedaan. Ik zit nog heel wat klungelen met die inkt. Maar als ik jouw kaartje zie geef ik de moed toch maar niet op en ga het nog even verder proberen:) Erg mooi hoor;)

Fijne kerstdagen en ik wens je een heeel gezond en creatief Nieuwjaar toe.

Groetjes,
Neltine