KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 9 december 2011

Merry Christmast met Little Elf Pipa.

De kerstkaarten voor dit jaar zijn de deur al uit, maar ik ga gewoon door voor volgend jaar.
Voor dit kaartje heb ik papier van Maja Design gebruikt.
De ster is gemaakt met een stans van Do Crafts, ook de kleinere sterren heb ik met deze stans gemaakt en hierop heb ik strass-sterretjes geplakt.
De label is gemaakt met een Nestebilitie, hierin heb ik de tekst gestempeld.
De stiksteekjes heb ik met de hand gemaakt.
Ik heb in de cirkel een grove zigzagsteek genaaid en daar doorheen lint geregen.

Pipa is een digi van Mo Manning, ingekleurd met Distress-inkt.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

Linda zei

Wat is het weer een leuk kaartje geworden, het plaatje is ook erg schattig. Wat een leuk idee omdat lint erdoor te rijgen.

Gr Linda

Ja dat was wat vorige keer, ik was aan het blogs bekijken en mijn laptop stond open en ik was effe broodje smeren voor mijn zoontje, dat ik terug kwam riep hij heel trots dat ie effe een berichtje had gezet bij een creatie, nou ja gelukkig had ie wat aardigs opgeschreven haha, hij vond jou reactie erg leuk.

regina zei

wat een gaaf kaartje!!

een heel leuk afdrukje en erg mooi gekleurd!

gr regina

Margo zei

Wat een prachtige kaart !
Liefs
Margo

Patricia zei

Wat een schatje zeg.
Volgend jaar...... men ik red het nog niet eens voor dit jaar haha.
Trouwens bedankt voor je SUPER leuke kaart, ook de meiden waren er helemaal weg van.
Groetjes Patricia

heidy zei

Toen ik begin dit jaar las dat je al aan de kerstkaarten begonnen was en iedere week eentje probeerde temaken,dacht.......die is gek haha
Maar Jolande ik neem mijn gedachte terug hoor,je hebt zo ghelijk,ik ga het dit jaar ook proberen!
En dit is weer een prachtig begin!
Groetjes Heidy

Ans zei

Wow, alle kaarten al klaar. En nu alweer zo,n superleuk kaartje voor volgend jaar! Hele leuke stempel ook.

Liefs Ans

scraplouise zei

Nog een paar te gaan, knap van je dat je door gaat, deze is ook weer heel leuk geworden, leuk digi en prachtig ingekleurd.

gr.LOuise

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerskaart weer met deze schattige digi.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Lia zei

Prachtig leuk kaartje weer, ik ben ook klaar, ben nu een grote opruiming aan het houden en dan eerst wat felicitatie kaarten, ook vanaf Januari elke week een kaartje maken, is mijn voornemen.

Groetjes Lia

martina's kaartjes zei

weer prachtig ingekleurd ! helemaal toppie ! leuke kaart, zo op z'n kop ! tof idee,
leuke details die je er in verwerkt hebt !
grtjs, martina
x

Mieke'S zei

Prachtig kaartje, leuk dat je al gelijk doorstart naar volgend jaar!
Er is ook zoveel mooi papier en leuke andere freubels!
Je vorige post vind ik ook super!
Fijne dag en groetjes van Mieke'S

Brenda zei

Wat een super leuke kaart weer, Jolande! Zo mooi ingekleurd, grappig die sticksels op de muts van je afdrukje!! Fijn weekend! Brenda

Tinie zei

Geweldige digi, een prachtige kerstkaart!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Niet te geloven dat je -met ALLES wat je het hele jaar laat zien - al klaar bent met je kaarten en zo'n beeldige al voor 2012 hebt gemaakt. Ik ga je voorbeeld maar eens volgen Jol want dit gestress bevalt me absoluut niet!!!

Irene

Scrap Girl Online zei

schattig kaartje en heel mooi ingekleurd.
groetjes Helga

Chantal zei

Jeetje, Kerstkaarten voor volgend jaar. Ik ben nog bezig met de kaarten voor dit jaar.

Deze kaart is erg leuk met elfje Pipa.

Chantal

Fieneke zei

heel leuk, wat super mooi ingekleurd. Dit afdrukje blijft echt geweldig. Zo'n lief plaatje!
Groetjes Fieneke

Tineke zei

Wat een schattige kaart Jolande!
Ik ben ook klaar met de kaarten voor dit jaar. Wat nu gemaakt wordt, is ook voor volgend jaar. Nu zit je er nog middenin en heb je alvast een start voor volgend jaar... ;-)
Groetjes Tineke

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart en de stempel vind ik heel gaaf
Groetjes

Trudy zei

wat een prachtige kaart Jolande!
Groetjes Trudy

ScrappyDoo zei

Leuk, mooi EN grappig.

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hij is super geweldig!

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een leuke.Gr.Nel

Wendy Koorevaar zei

Ik vind het een super mooi kaartje en dit elfje is ook zo'n schatje! Prachtig kleurwerk weer!

Groetjes,
Wendy

Crea Gea zei

Oh wat een schitterend kaartje en een supermooie digi.

groetjes Gea

Annemarie zei

Prachtig gemaakt Jolande. Wat is het toch prachtig papier! Leuk ook met die sterren erbij!
groeten Annemarie

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Aleida zei

Wat een geweldig mooi kaartje! En dat stempeltje is om te zoenen.
groetjes,

Yvonne zei

Heerlijk, zo'n vrolijk en blij kerstkaartje.
Groetjes Yvonne.

Annette zei

Hoi Jolande, wat een vrolijk kaartje inderdaad. Die kerststempel is kei leuk.
Mooi in gekleurd...:-)
xoxo Annette

Martha zei

Prachtig, wat een leuke en inderdaad vrolijke kerstkaart!
Groetjes,
Martha

M@rjan zei

Meid.. ga je door? Knap hoor, ik heb het wel gehad met de kerstkaartjes en dan heb ik er niet eens zoveel gemaakt. Maar dit is weer een superexemplaar, wat heb je dat stempeltje geweldig mooi gedaan.

Groetjes, Marjan

janny zei

Wat een schattige kaart is het weer geworden zeg, die digi blijft leuk he!!
Je kersttasje van je vorige post vind ik ook waanzinnig leuk gemaakt de kleuren zijn prachtig bij elkaar.
Groetjes Janny.

Elly zei

Leuk!!! en zo mooi ingekleurd!!
Je kerstbakje hieronder is ook supers!!!

Adrie zei

Petje af hoor Jolande , alles klaar en dan toch weer doorgaan.Ik ben nog niet klaar , en zal blij zijn als het zo ver is.Dan snel op de post en voorlopig geen kerstkaarten meer. Maar het stempeltje hier boven heb ik ook , en is dan toch wel weer erg leuk om te doen.
Jouw kaart is er in ieder geval geweldig leuk mee geworden.
Groetjes Adrie