KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 18 december 2011

Ronde kerstkaart.

Als basis voor deze kaart heb ik een creatable van Marianne Design gebruikt.
Het papier is van Marianne Design ( Christmas).
De takjes en de sneeuwvlok zijn gemaakt met een creatables, op de sneeuwvlok heb ik een ster van vilt geplakt.
Verder heb ik plapareltjes gebruikt.

De stempels zijn van Eline Pellinkhof, ingekleurd met derwent-potloden.
Op de bomen heb ik nog glitters aangebracht, maar dit is op de foto niet goed te zien.

Om de kaart te kunnen laten staan, heb ik nog een cirkel gebruikt en deze dubbelgevouwen achter de kaart geplakt.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

gré zei

wat een leuk kaartje
lekker bekkie heeft dat manneke

heel leuk groetjes gré

Annemarie zei

Wat een leuke kaart. De afdrukjes zijn ook mooi ingekleurd!
Groeten Annemarie

heidy zei

Wat een leuk kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, helemaal leuk. En de afdrukjes zijn weer schitterend geworden.
gr linda

Miranda de Groot zei

hij is prachtig
groetjes miranda

Annemarie en Merit zei

schattige ronde kaart..

gr annemarie en merit

Marja's Stamp Addiction zei

Wat is hij apart en mooi en lief. Pracht kaartje Jolande.
Fijne zondag en groetjes
Marja

Lia zei

Heel leuk zo deze ronde kaart, leuke stempel ook,

groetjes Lia

Mieke'S zei

Prachtig!
Groetjes Mieke'S

Adrie zei

Wat is die ronde creatable toch veelzijdig he , je ziet hem steeds weer terug in blogland. Je hebt er weer een ontzettend leuke kerstkaart mee gemaakt Jolande.
Groetjes Adrie

hennie zei

Wauw zeg leuke kaart.....
Hennie

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart weer Jolande. Aan inspiratie geen gebrek bij jou zie ik.

Groetjes Jet

Frouwkje zei

Prachtige kaart Jolande!!
Liefs, Frouwkje

Patricia zei

Wat een SCHATJE zeg!!!!!
Groetjes Patricia

Maia zei

Prachtig dit ronde kaartje,
Ik heb even bij gelezen op je blog, wat veel ideetjes heb je gemaakt voor kerst:
De mooie krans die ik volgend jaar ook nog eens wil maken als ik wat mobieler ben.
Dat kersthuisje ...zo schattig en leuk bedacht die dakrand met takjes!
En al je kaarten zijn anders en heel erg mooi!
Ik heb weer genoten!
Een hele fijne zondag,
Lieve groet Maia

jaimie zei

Hallo Jolande,

Amai ik stond wat creaties achter hier, maar wat knap allemaal ség !!!!!
En zo een leuke details erop allemaal, knap gedaan hoor!!!

Groetjes, Jaimie

Thea zei

Mooie kaart Jolande, weer eens iets anders dan een vierkante. Leuke afbeelding ook. En de glitters op de boompjes zie ik wel hoor ;-)

Groetjes Thea

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

regina zei

wat een schitterend kaartje!

gr regina

crealinedance zei

Hoi hoi Leuke kaart.gr.Nel

Irene zei

Lief tafereeltje en ik zie de glitter wel zitten hoor!

Fijne zondag, Irene

Kaartenkraam zei

Erg leuke kaart geworden en de glitter is goed zichtbaar hoor!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje weer ! mooi modelletje, ben verzot op cirkels !
grtjs, martina
x

Ans zei

Super, de glitter is goed te zien en wat is de stempel mooi ingekleurd. Wil het toch ook gaan proberen met de derwents.

Liefs Ans

M@rjan zei

Wow, wat een beauty Jolande!! Echt heel mooi met de witte cirkel en het contrast met de rest.

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Glitter is goed te zien en je kaart heel mooi
Groetjes

Esther zei

Schattig kaartje heb je er van gemaakt.

Groetjes Esther

Astrid zei

Schitterend Jolande, ik blijf het maar herhalen, kan er niks aan doen.
Leuk bedacht ook.
Groetjes Astrid

Aleida zei

Mooi kerstkaartje! Straks ben je al klaar voor volgend jaar!
groetjes,

Tineke's hobby zei

Wat een prachtige kaart heel mooi die vorm en de kleuren zo samen
Groetjes Tineke

Martha zei

Wat super mooi en zo lief!! Prachtige kleuren ook!
Groetjes,
Martha

Marlies zei

Een super leuke kaart!! Leuk model en een schattig geheel!! groetjes, Marlies

Yvonne zei

Mooi hoor. Leuk idee om een creatable als basis te gebruiken. Groeten, Yvonne

Riet zei

Schitterend gemaakt Jolanda,super die stempel,mooi papier en details.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Leuk model kaart en wat een lief stempeltje!.

gr.LOuise

Nicole zei

Hey Jolanda,wat een prachtige creaties heb ik weer gezien. Echt helemaal mooi. Liefs, Nicole

ScrappyDoo zei

Zo hee, wat een pracht van een kaart. En wat is die stempel lief. Maar dat je hem zo mooi hebt ingekleurd maakt ook heel veel!

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een lief kaartje en je vorige helemaal top hoor! groetjes Miranda

Fieneke zei

Mooi kaartje, en leuk zo'n rond model.
Groetjes Fieneke

Ans zei

Jolande, wat een geweldig lief en mooi kaartje.
Groetjes Ans