KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 15 december 2011

Welkom in mijn kersthuis.

Dit kaartje heb ik voor de challenge van Annette's Creafarm gemaakt, waar je het gratis patroon kunt aanvragen.
Ik heb voor de gehele kaart papier met linnenstructuur gebruikt en dit bewerkt met distress-inkt.
De voorkant van het huis heb ik eerst bewerkt met distress-stains (antique linen), daarna heb ik de horizontale lijnen gerild met de scor-pal en bewerkt met distress-inkt (walnut stain).

De schoorsteen is ook eerst ingesmeerd met distress-stains (antique linen) en daarna gerild met de scorpal( eerst verticaal de lijnen gerild en daarna horizontaal), daarna bewerkt met distress-inkt (walnut stain).
Het dak is bewerkt met distress-inkt (festive berries).
Het raamkozijn is bewerkt met distress-inkt (iced spruce).
Achter het raam brand het licht, ik heb eerst gekleurd met Derwent-potloden en daarna stickels aangebracht.
De takjes zijn gemaakt met een mal van Joy en bewerkt met distress-inkt (forest moss).
Op de punt van het dak een sneeuwvlok gemaakt met een Pons van Martha Stewart en daarop een plakparel met glitters.

De deur en Tilda zijn stempels van Magnolia, de maten hiervan heb ik aangepast met hulp van Word.
De afdrukjes zijn ingekleurd met Derwent-potloden.

Op het bontrandje van de jas heb ik stickels aangebracht.

De kerstboom is van Eline Pellinkhof.

Hier zie je goed dat de kaart echt de vorm van het huis heeft.
Sneeuw heb ik gemaakt met flowersoft.
Het was een hele klus om deze kaart te maken, maar ik vond het heel leuk om te doen.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Kiek zei

Wat een lieve, leuke kaart! Wat knap dat je de distressinkt precies op de rillijnen krijgt bij mij gaat er dan altijd wat naast! Goed bedacht trouwens die rillijnen als planken.

Groetjes Kiek

heidy zei

Oh geweldig Jolande!
Groetjes Heidy

Patricia zei

Wauw!!! Super leuk gemaakt zeg!
Groetjes Patricia

Hélène zei

Wat ongelofelijk gaaf gemaakt!!! en wat een werk heb je erin gestoken. Het patroon is super, zet deze op mijn "to do" list ;-) Leuk!

Groetjes Hélène

Tini zei

Wat een prachtig resultaat Jolande! Heel leuk gedaan, ook zo mooi dat je de stempel van het deurtje zo leuk toegepast hebt, heel creatief hoor!
Gr.Tini

gré zei

heel erg leuk gedaan
leuk huisje

groetjes gré

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik kan me voorstellen dat het een hele klus was.
Maar wat is het huis waanzinnig leuk geworden. Wat ben je creatief geweest!! Dat je met de scorpal de lijnen hebt aangebracht is ook zo,n goed idee!! Prachtige kleuren, stempel heel mooi ingekleurd! Ik kan nog wel even doorgaan hoor....maar dan wordt het bericht zo lang!
T'is gewoon SUPER!!!!
Liefs, Frouwkje

Annemarie en Merit zei

gaaf Jolande, wat een leuk huisje.
je bent ook wel heel creatief dat raampje hieronder was ook al zo mooi.

groetjes annemarie en merit

scraplouise zei

Nou dat kan ik me voorstellen dat het een hele klus was, maar het resultaat mag er zijn, echt een plaatje.

gr.LOuise

Miranda de Groot zei

Wat een leuk huisje is dit.
Groetjes Miranda

Fieneke zei

Wat een super leuk, creatief huisje. Mooi gemaakt zeg, wat een werk. Ik heb trouwens nog even op jouw blog terug gekeken. Die krans met pedaalemmerzakken is ook super!
Groetjes Fieneke

celia zei

Schitterend!!!

hennie zei

Wat een "schatje"!
Heel erg leuk gemaakt Jolande.
Groetjes hennie.

miriam zei

Het is prachtig en een echt schattig huisje
gr miriam

Lia zei

Wauw, kan mij goed voorstellen dat je hier een hoop werk aan hebt gehad, maar je mag jezelf een schouderklopje geven, hij is SUPER,

groetjes Lia

Neline zei

wowww...wat gaaf gedaan!!! Echt prachtig, en wat een werk, maar je hebt ook wel iets heel erg moois;)
groetjes
Neline

Monique zei

Hier bestaat er maar één woord voor
"SCHITTEREND"!!!
Helemaal af hoor! Voor mij de eerste prijs!
groetjes
Monique

Thea zei

Dat was zeker een hele klus, maar dan ook zeer zeker de moeite waard om eens goed te bekijken.
Wat heb je dit prachtig gemaakt Jolande, echt schitterend!

Groetjes Thea

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Hij is prachtig! Mooi gemaakt!

Trudy zei

Wow!!!!Het is een prachtige kersthuis geworden Jolande! Geweldig!!
Groetjes Trudy

Linda zei

Ohhhhh wat is ie mooi geworden, echt supergaaf gedaan
gr linda

Tineke zei

Onwijs mooi is het kersthuis Jolande!! Prachtig gemaakt.
Groetjes Tineke

Scrap Girl Online zei

Wat een ontzettend gaaf huis!!!
Echt super bedacht.
Groetjes Helga

regina zei

wow wat gaaf huisje heb je gemaakt!

gr regina

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een schatje.Gr.Nel

Miranda zei

wat een supergaaf huis Jolande, echt heeeeeeeeeeeeel mooi
en wat een leuk idee om het zo te doen
gr
miranda

janny zei

Je ziet zo wel wat een werk erin zit zeg maar hij is dan ook een plaatje geworden!!!
Groetjes Janny.

M@rjan zei

Snap dat dit een klus was, maar wat is het mooi geworden!

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Je huisje is echt heel mooiiii
Groetjes

Yvonne zei

Prachtig huisje Jolande en wat een goed idee met die rillijnen.
Inderdaad een hele klus maar het is zeker een kaart om trots op te wezen.
Groetjes Yvonne.

martina's kaartjes zei

wat mooi ! daar heb je vast wel wat uurtjes aan besteed ! het resultaat mag er zeker zijn
grtjs, martina
x

Mieke'S zei

Lief kaartje!
Groetjes Mieke'S

Marlies zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt!! Wel een werk maar wel een super resultaat!! Ik vind het helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

Adrie zei

Wat een klus Jolande , maar erg leuk om te bekijken , op iedere foto weer wat ander te zien. Knappe details. Je krans van vuiliszakken is ook geweldig.
Groetjes Adrie

Neltine zei

Jeempie de peemie hey, die is leuk!! Van mij mag je winnen hoor. Supergaaf gemaakt en dan al die details. Ik zou zo in het huisje willen wonen al pas ik er niet in vrees ik hihi.

Groetjes,
Neltine

Irene zei

Dat wil ik wel geloven dat het een hele klus was (en dat uit jouw mond zegt al genoeg lijkt me!) maar ooh Jolande wat een prachtig huisje!!!

Irene

Ans S. zei

Wat een schitterend huisje, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Martha zei

Dit is helemaal geweldig!!! Wat super gezellig ziet dit er uit! En wat prachtig gedaan!
Groetjes,
Martha

Tineke's hobby zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt heel mooi zo dat kersthuis
Groetjes Tineke

Ans zei

Kan me goed voorstellen dat het een hele klus is geweest, maar je mag ontzettend trots zijn op je kersthuis hoor.
Groetjes van Ans