KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 16 januari 2012

3x kerst.



Ik heb 3 bijna dezelfde kerskaartjes gemaakt.
Ik heb als basis karton met een parelmoer glans gebruikt, de randen heb ik rondom gestempeld.
Papier is van Basic Grey (Little Black Dress).
Verder heb ik verschillende ponsen voor de bloemen en bloemblaadjes gebruikt.
Bij het bovenste kaartje heb ik een stempel van Magnolia voor de bloem gebruikt, gestempeld met distress-inkt en dit gelijk vervaagd met de waterkwast.
Verder heb ik nog een brad en plakpareltjes gebruikt.
3x hetzelfde papier en dezelfde sketsch en toch zijn ze net iets anders.
Lekker op een snelle manier 3 kerstkaartjes erbij.


Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Linda zei

Hele mooie chique kaartjes, ook dat roze kaartje is een schatje
gr linda

heidy zei

Oh ze zijn prachtig Jolande en je gaat wel erg hard he haha!
Groetjes Heidy

Lia zei

Zo nou dan heb je inderdaad heel snel 3 mooie kaartjes voor je nieuwe voorraad, chique hoor,
Groetjes Lia

regina zei

wow erg mooi!!

chique kaartjes!!

gr regina

Jannie zei

Schitterend kaartjes Jolande.
Je gaat echt lekker met KK.
Fijne dag, Jannie

Patricia zei

Wauw wat een leuke kaartjes zeg!
En bedankt voor de tip van google chrome!!!!
Groetjes Patricia

Riet zei

Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Home sweet home zei

Beautiful cards:):)

anneke's creaties zei

ge-wel-dig wat een mooie kaartjes, ja net allemaal iets anders, maar geweldig mooi
je hebt ook schitterend papier gebruikt

groetjes anneke

scraplouise zei

Nou dus ook maar Google Chrome geïnstalleerd en zowaar ik kan weer op alle blogs een reactie achterlaten.

Prachtige kaartje Jolande, zo schiet het lekker op.

gr.LOuise

Tinie zei

Ze zijn prachtig!!! Alle 3 toch zo verschillend en ik vind ze zeer stijlvol!!!

Groetjes Tinie

Myriam zei

Prachtige kaartjes!
Liefs, Myriam

Irene zei

Jol wat zijn ze schitterend en chique!!! Als je zo door gaat kun je in december duimen draaien (of toch maar liever kaartjes maken/haken??)!

Liefs, Irene

Jolara zei

wat een prachtige kaarte ! LIefs Joyce

Neline zei

Je gaat lekker met de kerstkaarten! Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig.
Mooi papier heb je gebruikt.
groetjes
Neline

Henriëtte zei

Die zijn Mooooooiiiiiiii. Handig om 3 kaarten tegelijk te maken met dezelfde lay-out. Schiet lekker op. Toch zijn ze stuk voor stuk weer anders en prachtig.

Groetjes Jet

M@rjan zei

Heel mooi, allemaal! Ook de kleurkeus is prachtig, chique uitstraling.

Groetjes, Marjan

Nicole zei

Wat een produktie!! Haha. Ik vind ze erg stijlvol en chique. Liefs, Nicole

Mia Niessen zei

Die zien er mooi uit en toch allemaal weer anders.

groetjes

Wendy Koorevaar zei

Super mooie kaarten Jolande! Heel stijlvol en zulk mooi papier, schitterend gedaan!

Liefs,
wendy

cristel zei

drie prachtige kaartjes hoor en toch zo verschillend knap werk
grtjs

Miranda zei

Drie prachtig stijlvolle kaarten Jolanda, leuk om te zien zo bijna alleen met mallen en bloemen, leuke inspiratie! groetjes Miranda

Tineke zei

Het zijn 3 schitterende kerstkaarten. Prachtig is het papier.
Groetjes Tineke

Aleida zei

Hele mooie kaarten! Het geeft niet dat ze een beetje op elkaar lijken, ze gaan toch naar verschillende adressen. Ik vind ze super.
groetjes,

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Woow Jolande, jij bent lekker bezig geweest, prachtige kaarten, mooie stanzen!

Liefs Ida

celia zei

Schitterend mooi!!!!

Ans zei

Superleuk, 3 heel verschillende en toch een beetje hetzelfe.

Liefs Ans

Miranda de Groot zei

dat zijn mooie kaarten
groetjes miranda

Hanny zei

Jolande wat heb je 3 mooie kaarten gemaakt!!!
Ik reageer maar even zo, Ik weet niet hoe het kan Jolande... Ik heb niet meer klachten. Sorry hoop dat het met de volgende post weer goed is.

Groetjes Hanny.

Suze zei

Mooie kaarten Jolande heel stijl vol.

lieve groetjes Suze

Gusta zei

wat een mooie kaarten Jolande
ik kan gelukkig ook weer reageren ik ben over gestapt op Firefox.

Groetjes Gusta

Adrie zei

Zo Jolande , jij gaat lekker. Op die manier , hoef jij in december alleen nog maar enveloppen te schrijven. Erg mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Adrie

Martha zei

Prachtig kaartjes Jolande!!
Groetjes,
Martha

Annette zei

Prachtige aparte kaartjes!heel leuk Jolande!
xoxo Annette

Ans zei

Wat een mooie kaarten Jolande. Mijn dochter deed ook de suggestie om over te gaan op google chrome. Is wel even wennen, maar dat komt vast wel goed.
Groetjes Ans

Скрапмамзель zei

Очень, ооочень красиво! Спасибо за заряд вдохновения!!!

Judith zei

Heel chique!