KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 14 januari 2012

Birthday wishes.

Durvina had een oproepje geplaatst om haar dochter NOA een verjaardagskaartje te sturen, dit kaartje heb ik voor haar gemaakt.

Gebruikte materialen:
Papier: Maja Design.
Rechthoek: Craftable.
Bloemen: gemaakt met verschillende creatables, het hart van de bloemen heb ik met een pons (zon) gemaakt.
Bloemblaadjes: Creatables (bewerkt met inkt).
Tekstlabel: Shapeabilities.
Lint.

Het afdrukje is van Whiff of Joy, ingekleurd met Derwent-potloden, de vleugels zijn bewerkt met glitterlijm.


Ook voor Noa haar tweelingbroer Thimo heb ik een kaartje gemaakt.
Gebruikte materialen:
Papier: Marianne Design (Party Fun).
De boom en het vogeltje: Creatables (bewerkt met inkt).
Het gras: Crealies.
Wolk: stempel van Imaginese, lijntjes met de lijmpen getekend en bewerkt met glitters.
Knoopjes.

Stoere Edwin heb ik ingekleurd met Distress-inkt en Derwent-potloden.

Ik heb inmiddels vernomen dat ze heel blij zijn met de kaartjes.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

28 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

mooie kaartjes
groetjes miranda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zijn je kaartjes weer mooi en schattig Jolande. Echt super.
En wat heb je een mooie layout op je blog. fantastisch mooi.
groetjes Marja

M@rjan zei

Twee prachtige verjaardagskaartjes, Jolande! Mooi effect die stickles!

Groetjes, Marjan

Neline zei

2 prachtige kaartjes!Edwin is ook heel stoer.
groetjes
Neline

Mieke zei

Het elfje vind ik heel mooi!
Leuke kaartjes zijn zit!

Mieke zei

*zijn DIT dus ;-)
Die boom heb ik onlangs ook gekocht, die is leuk he!

Tinie zei

Ja als de één jarig is, moet de andere ook eentje toch! Wat heb je ze schitterend gemaakt, de ene echt een meisjeskaart en die andere lekker stoer, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Je hebt ze super goed bedacht Jolande, de kaarten zijn enig!!!

Liefs, Irene

Brenda zei

Schitterende kaartjes!! De stickles op de vleugels is erg mooi!!!
Lieve groetjes Brenda

José zei

Wat een mooie kaarten zeg. Je kleurwerk is weer ongeevenaard!
Groetjes, Jose

Thea zei

Prachtige kaarten Jolande! Deze gaan zeker in de smaak vallen.

Groetjes Thea

cristel zei

2 schitterende kaartjes en je eerste kaart vindt ik je stempel superlief
grtjs

Esther zei

Schattige kaartjes beiden!!

Groetjes esther

Astrid zei

Mooie kaarten Jolande, super.
Groetjes Astrid

Marian zei

Zijn prachtige kaarten
Groetjes

Riet zei

Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Tineke zei

Superleuke kaartjes voor de tweeling!
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wat een leuke kaarten weer zeg!

Groetjes Jet

Ans zei

Hallo Jolande, kan eindelijk weer een berichtje plaatsen. De kaartjes zijn weer supermooi.

Liefs Ans

Hélène zei

Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste kaart, heel erg mooi!!

Groetjes Hélène

Suze zei

Prachtige kaarten Jolande, daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

lieve groetjes Suze

Yvonne zei

Hele mooie kaartjes allebei.
Ik vind de eerste persoonlijk de mooiste, misschien ook wel door de dromerige blik in de ogen van het elfje.
Groetjes Yvonne.

Miranda zei

wat een ontzettend leuke kaarten Jolande, heel gaaf en je creaties van de afgelopen dagen zijn ook weer supertjes
gr
miranda

wilga zei

2 prachtige kaartjes Jolande!,

Groetjes,Wilga

Marlies zei

Wat heb je twee hele mooie kaarten gemaakt! De bovenste vind ik super mooi met een heel leuke afbeelding en ook geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Wendy Koorevaar zei

Je kaarten zijn weer prachtig Jolande!
Mooi kleurwerk, ziet er allemaal top uit.

Liefs,
Wendy

Annette zei

Prachtige kaartjes, helemaal leuk. De bovenste afbeelding is super! xoxo Annette

gré zei

heel mooi jolande
eindelijk kan ik reageren

groetjes gré