KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 4 januari 2012

Cadeau-doosje voor Anouk.

Dit is het doosje voor Anouk.
Het papier is van DCWV ( The Black Currant Stack, dit papier heb ik ook al eens gebruikt voor een canvas voor Anouk.
De hoekjes zijn gemaakt met creatables van Marianne Design.
De klok is een alterations van Tim Holtz.

De bloem is uit het zelfde papier geknipt.

Ook hier heb ik het originele doosje beplakt en er zit zeebanket in, Anouk is geen snoeper, maar zeebanket vind zij heerlijk.

Groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Prachtig gedaan! En haar voorliefde voor zeebanket begrijp ik helemaal!!! *lol*

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

wat een leuk doosje ! ik weet niet of ik de verscheurende beslissing zou kunnen nemen, kiezen voor het doosje of de inhoud hmmmmmm. gelukig krijgt zij de beide ! hahahaha
mooi gedaan
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

hennie zei

Nou doe mij ook maar zo'n enig doosje Jolande.
Erg leuk weer, fijne dag, groetjes hennie.

ScrappyDoo zei

Mooie kleuren! Voor mij voorlopig geen zeebanket meer, Gelukkig zou ik dan naar het prachtige doosje kunnen kijken, hahaha

Tineke zei

Ook het doosje voor Anouk is schitterend! Over de inhoud maar te zwijgen..
Groetjes Tineke

Martha zei

Wat een prachtige cadeaudoosjes heb je gemaakt zeg!! Geweldig!
Groetjes,
Martha

Tini zei

Heel mooi zeg, lekker om te krijgen!
Gr. Tini

Astrid zei

Erg leuk doosje Jolande leuke kleuren ook en zo, daar zal ze wel blij mee zijn denk i.
Groetjes Astrid

Neline zei

Deze is ook weer prachtig! Supers gedaan.
groetjes
Neline

Esther zei

Ziet er weer erg leuk uit hoor.
Tja en chocola,daar zwicht toch iedereen voor.haha

Groetjes esther

José zei

Weer zo'n heel mooi doosje! Prachtig! Die klok blijft geweldig leuk.
Groetjes, Jose

jaimie zei

Hallo Jolande,

Prachtiige doosjes heb je gemaakt !

Groetjes, Jaimie

Tinie zei

Wat kun je toch veel met die klok doen he! Dit is weer een prachtige creatie!!!

Groetjes Tinie

Trudy zei

Wat een prachtig doosje is dit |
Jolande!
Groetjes Trudy

Fieneke zei

Nog zo'n leuk doosje met zo'n heerlijke inhoud. Mooi gemaakt hoor!
Groetjes Fieneke

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Henriëtte zei

Schitterend weer Jolande!

Groetjes Jet

Patricia zei

Deze is ook weer PRACHTIG zeg!
Ik vond alleen je andere verhaal spannender..... haha
Groetjes Patricia

heidy zei

Oh wat is deze ook mooi geworden Jolande!
Groetjes Heidy

gré zei

deze is ook geweldig
mmmn en lekker

groetjes gré

scraplouise zei

Deze is ook al zo mooi geworden Jolande.

gr.LOuise

Adrie zei

Wat is die TH klok toch veelzijdig he Tinie , ook hier past hij weer geweldig op.
Weer een leuk cadeuatje.
Groetjes Adrie

Adrie zei

Ooooooh wat lomp , ik bedoel natuurlijk Jolande.
Had net gezien dat ik nog bij jou en Tinie wat moest schrijven , Tinie is de laatste en daardoor in mijn hoofd blijven hangen sorryyyy.
Groetjes Adrie

Ans zei

Daar zal Anouk super blij mee zijn. Heel mooi doosje en de kleur, mijn favoriete.

Liefs Ans

Nicole zei

Prachtige creaties weer Jolande. Helemaal super. Liefs, nicole

Linda zei

alweer zo'n mooi doosje, mooi gedaan
gr linda

Marlies zei

Een hele mooie chique doosje! Mooi kleuren! groetjes, Marlies

Miranda de Groot zei

Erg leuk gedaan.
Groetjes Miranda

Yvonne zei

Wat een mooi en gezellig doosje om cadeau te krijgen.
Groetjes Yvonne.

regina zei

wat een gaaf doosje!

leuke kleurtjes en erg leuk om cadeau te krijgen!

gr regina

Scrap Girl Online zei

leuk en lekker dossje.
Nog de beste wensen en veel freubel plezier in 2012
Groet Helga