KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 30 januari 2012

Canvas voor Patrick.

Ik heb een canvas gescrapt voor mijn zoon, Patrick is vanochtend 26 jaar geleden, geboren.
Het was een ouderwetse winter, heel koud en in februari is na jaren weer een elfstedentocht geschaatst.
Ik heb het canvas eerst ingesmeerd met Gesso en daarna heb ik het gepoetst met Distress-inkt .               
Ik heb er daarna met een achtergrond stempel de tekst op gestempeld.    
Het bruine papier is van Basic Grey, de randen hiervan heb ik bewerkt met de distresser.
De foto's zijn afgedrukt op een canvas vel (Action), hiervan heb ik de randen gerafeld.
Ook de tekst heb ik afgedrukt op canvas.
In het lint heb ik plooien gemaakt en de plooien heb ik vast geniet.
De sterren zijn gemaakt van inpakmateriaal, ik heb ze gesneden met een stans van X-cut en ze bewerkt met distress-inkt.
Op de kleine sterren heb ik een brad bevestigt. 

Hier een detailfoto van één van de sterren.

Patrick is blij met zijn canvas en vind het heel mooi.

Groetjes Jolande

.

43 opmerkingen:

Lia zei

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, en wat een supermooie canvas heb je gescrapt, leuk om zo op te hangen als herinnering,
groetjes Lia

scraplouise zei

Allereerst van Harte Geficiteerd met je zoon. je Canvas is echt super geworden prachtige van kleur een mooie herinnering!.

gr.LOuise

regina zei

wat een gave canvas!

heel erg leuk gemaakt en van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een fijne dag!!

gr regina

Patricia zei

Gefeliciteerd met je zoon Jolande, en wat een PRACHTIGE canvas heb je gemaakt!
Super mooi strak en past PERFECT bij de foto's!
Groetjes Patricia

Miranda de Groot zei

Gefeliciteerd met je zoon. En wat een mooie canvas.
Groetjes Miranda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Schitterende mannelijke LO !

Groetjes, Jaimie

heidy zei

Hoi Jolande,gefeliciteerd met je zoon en wat een mooi canvas hebt je gemaakt,geweldig!
Groetjes Heidy

Margo zei

Wat een prachtig canvas ! Gefeliciteerd met je zoon !
Liefs
Margo

Kaartenkraam zei

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Knap staaltje werk heb je gemaakt!

groetjes van Ank

Frouwkje zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!! Kan me voorstellen dat hij blij is met het canvas. Prachtig gemaakt!!
Liefs, Frouwkje

chantal zei

Jolande, wat een super LO echt iets voor een man. Prachtig gewoon!
liefs Chantal

Tineke zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Een schitterende LO op canvas heb je voor hem gemaakt! Een prachtige herinnering.
Groetjes Tineke

Tinie zei

Wauwwww wat een schilderij! Super zeg, ik heb de foto even vergroot om de details te bekijken, prachtig!! En wat worden we oud he:)

Groetjes Tinie

Irene zei

WOW wat een bink van 26 zo te zien in Nevada op vakantie. Dat is wle even iets anders dande koude winter waarin hij op de wereld kwam. Je hebt een super canvas gemaakt Jolande!!!

Liefs, Irene

Thea zei

Van harte gegefeliciteerd met jullie zoon! Prachtige layout heb je gemaakt. Ben zelf ook geboren tijdens een dik pak sneeuw dus ik zeg altijd, zolang ik niet jarig ben geweest is de winter nog niet voorbij en zie, toch nog winter!

Fijne dag vandaag,
Groetjes Thea

Miranda zei

Gefeliciteerd Patrick en Jolanda met jouw zoon! Wat een leuk en origineel kado, kan me voorstellen dat hij er blij mee is!groetjes Miranda

M@rjan zei

Gefeliciteerd met jullie zoon! Dat canvas is geweldig geworden, mooi gedaan die achtergrond en met al die leuke foto's en stoere accenten. Super!

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat leuk dat je een canvas hebt gescrapt voor hem, ziet er echt mooi uit hoor!

Liefs,
wendy

wilga zei

Wat mooi Jolande!
en van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Groetjes,Wilga

cristel zei

gefeliciteerd hoor met de verjaardag van je zoon he geheel zijn papa en een prachtige canvas heb je gemaakt
grtjs

Trudy zei

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon!
En de canvas is prachtig Jolande!
Groetjes Trudy

Marian zei

Gefeliciteerd met je zoon
En je canvas is heel mooi schitterend geheel En leuk verzonnen de sterren van dat bubbeltjes platic.
En dat hartje van Joy craft klopt zit foam in maar na een aantal keren gaat het toch heel moeizaam dus gaat toch kijken voor dat spul foam
bedankt voor het meedenken Groetjes

miriam zei

gefeliciteerd met jullie zoon en wat een mooie canvas
gr miriam

Ans zei

Stoere lo echt voor een "jongen" van 26, gefeliciteerd.

Liefs Ans

gré zei

heel erg mooi
en gefeliciteerd met je zoon

groetjes gré

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Allereerst van harte gefeliciteerd en je canvac voor je zoon is werkelijk schitterend. Wat een mooie herinnering voor hem.
groetjes Marja

crealinedance zei

Hallo, gefeliciteerd met je zoon.Mooie layout.Gr.Nel

Renata van Miltenburg zei

Nog gefeliciteerd met jullie zoon. Prachtig canvas, een hele mooi herinnering voor hem.

Warme groet,

Renata

Linda zei

Wauw het is ook wel een heel erg mooi canvas geworden, echt gaaf
gr linda

Fieneke zei

Gefeliciteerd met je zoon en wat heb jij een super gave canvas gemaakt. Heel erg mooi!
Groetjes Fieneke

Martha zei

Nog gefeliciteerd met je zoon!! En wat een prachtige canvas zeg!!
Super!
Groetjes,
Martha

Ans zei

Wat zal Patrick dit mooi hebben gevonden Jolande. Je hebt een schitterend verjaardagscadeau voor hem gemaakt. Wij hadden vandaag ook een feestje. Mijn 2e kleindochter is 7 jaar geworden. En wat zo leuk was vanmiddag, was dat ze de kaarten met Noorse tekst hartstikke goed kon lezen, maar de kaarten uit Nederland moest haar moeder voorlezen.
Wens je nog een gezellige avond.
Groetjes van Ans

marian zei

Gefeliciteerd met jullie zoon. Het is een heel mooie LO geworden. Heb ook nog 2x canvas liggen, moet er nu toch echt iets mee gaan doen hoor, zeker als ik dit zo zie.

Groetjes Marian

Aleida zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Patrick! Je canvas is heel mooi geworden, heel persoonlijk ook en natuurlijk lekker stoer.
groetjes,

Tini zei

Wat een geweldige creatie is dit geworden zeg! Mooi details.Ik begrijp dat je zoon het mooi vind!
Groetjes Tini

Henriëtte zei

Ben wel een beetje laat maar nog Van Harte Gefeliciteerd met die grote zoon van je.
Je canvas is super geworden, kan me voorstellen dat hij m ook heel mooi vindt.

Groetjes Jet

Annemiek zei

Alsnog van harte met je grote zoon hoor! Je canvas is geweldig, geen wonder dat hij er blij mee is.

groetjes, Annemiek

Nicole zei

Nog van harte met je zoon. En je canvas is super stoer!!! Nog bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, liefs Nicole

Marlies zei

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Je hebt een super mooie canvas voor hem gemaakt! Echt prachtig en met hele mooie fotos! groetjes, Marlies

Adrie zei

Gefeliciteerd met jullie zoon Jolande , en ja bij een stoere vent , hoort een stoer canvas he.
Nou dat is in ieder geval geweldig gelukt , heel erg mooi.
Groetjes Adrie

Durvina zei

Gefeliciteerd!
En wat een stoere canvas, helemaal toppie.

liefs, Durvina

jolanda zei

Wat gaat de tijd hard hé Jolande? Je herinnert je nog zó goed dat ze geboren werden en ineens zijn het volwassen mannen.
Van harte gefeliciteerd nog met je zoon en wat heb je dit leuk gedaan met dat canvas.
groetjes, Jolanda

hennie zei

Die is super geworden....
Hennie