KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 20 januari 2012

Charlie Chaplin

Ik heb bij dit kaartje weer gepoetst met Distress-inkt.
Voor de achtergrond heb ik papier uit een paperblok van Marianne Design (Songbook) afgedrukt op glad wit kaartkarton, daarna heb ik het gepoetst met verschillende kleurtjes Distressinkt.
Het afdrukje heb ik gestanst met een nestabilitie, het afdrukje gemaskt en daarna gepoetst.
In de hoek lint bevestigt met een brad.

De lantaarnpaal is een stempel van Kaiserkraft en bewerkt met embossingpoeder.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en ingekleurd met Derwent potloden.
Ik vind het zelf een mooi mannenkaartje.

Groetjes Jolande.

44 opmerkingen:

sylvia zei

Wat een bijzondere kaart
Dat is nou eens weer heel wat anders
Erg mooi
Groetjes sylvia

Ans zei

Je bent lekker aan het "poetsen" geweest Jolande. Ik poets ook wel eens maar dan anders dan jij.
Maar alle gekheid op een stokje.... ik vind je kaart helemaal geweldig!
Groetjes Ans

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart Jolanda, weer zoiets heel anders PRACHTIG!!!

fijn weekend annemarie en merit

scraplouise zei

Zeker hij is super, geweldige stempel hoor.

gr.LOuise

Kaartenkraam zei

Het is een prachtige mannenkaart!

groetjes van Ank

Neline zei

Wat een super mooie kaart! Leuk met de achtergrond zo erbij, charlie chaplin is supers ingekleurd.
Super geheel.
groetjes
Neline

José zei

Wow poetserd, wat heb je dit weer prachtig gedaan. Ik vind het supermooi!
Groetjes, Jose

Thea zei

Mooie mannenkaart en je kleurwerk is weer schitterend!

Groetjes Thea

martina's kaartjes zei

een supermooie, stijlvolle mannenkaart !heel erg geslaagd
grtjs, martina
x

Chantal zei

Ik vind het ook een mooie mannen- kaart. Leuk zo met Charlie Chaplin.

Chantal

Henriëtte zei

Het is een schitterende mannenkaart. Echt gaaf geworden. Stempels zijn ook erg mooi.

Groetjes Jet

hennie zei

Mooi gemaakt Jolande!
Mijn complimenten hoor!
Lieve groetjes hennie.

gré zei

een mooi mannenkaartje
maar mij maak je er ook blij mee
ben een heel groot fan van
laurel en hardy

groetjes gré

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een heerlijke kaart, mooi gemaakt! groetjes Miranda

Fieneke zei

Super Jolande, wat een leuk plaatje en wat mooi gecombineerd met alle andere stempels en het poetsten met distress!
Groetjes Fieneke

Mia Niessen zei

Hoi Jolanda

Super ziet er erg mooi uit en geeft een heel ander effect door jou poetsen.
je man is ook prachtig geworden,dus een prachtig resultaat.

Het poetsen waard!

Tineke zei

Een superleuke mannenkaart met Charlie Chaplin!!!
Groetjes Tineke

thea zei

Geweldige kaart Jolanda, inderdaad echt een mannenkaart, super leuk idee zo met die lantarenpaal, ik heb die stempel ook nog niet zo veel mee gedaan.

Groetjes,
Thea

Hanny zei

Wat een prachtige mannenkaart Jolande!

Groetjes Hanny.

heidy zei

Oh wat is tie weer geweldig en ja een perfecte mannekaart!
Groetjes Heidy

Irene zei

Leuk zeg, weer eens heel iets anders dan we vaak zien en zo mooi gepoetst!!!

Fijn weekend, Irene

crealinedance zei

Dat is een leuke.Gr.Nel

Marian zei

Ziet er grappig en gezellig uit
Groetjes

janny zei

Het is een prachtige mannenkaart geworden en je gepoets vind ik waanzinnig, ik begrijp niet hoe je het voor elkaar krijg hoor want dat licht over die arm, GEWELDIG!!
Groetjes Janny.

Aleida zei

Wat een leuk onderwerp voor een mannenkaartje! Heel mooi afgewerkt, met al dat kleuren, poetsen en embossen.
groetjes,

sjouks kaarten zei

Heel mooi!
Wat een mooi effect dat poetsen!
Groetjes Sjoukje

Ans zei

Dit is echt een supermooie mannenkaart. Zal ook eens vaker gaan poetsen.

Liefs Ans

Miranda de Groot zei

Dat heb je mooi gepoetst.
Groetjes Miranda

Suze zei

Schitterend Jolande het is weer een iets anders.

lieve groetjes Suze.

Je boek ziet er trouwens ook weer geweldig uit

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie mannenkaart, ik vind de digi ook helemaal te gek.

Groetjes Ans

Hélène zei

Wat een leukerd!! De digi is erg leuk.

Groetjes Hélène

miriam zei

toen ik je titel zag schoot meteen het liedje door mijn hoofd
Mooie kaart
gr miriam

Patricia zei

OHHHHHHHHHHHHHH wat is tie super leuk zeg!!!!
Groet Patricia

cristel zei

mooi zeg maar gewoon schitterend heel mooi geheel je kaart hoor en poets jij maar lekker door
grtjs

crea-elma zei

Heel leuk kaartje geworden.

groetjes Elma

regina zei

oo wat een leuk kaartje!!
een super leuke digi!!

gr regina

Margo zei

Wat prachtiog !
Erg leuke digi en je lantaarn is net echt !
Liefs
Margo

Wendy Koorevaar zei

Het is een prachtig kaartje geworden! En wat heb je dat mooi gedaan met de achtergrond, zal vast veel werk zijn geweest.

Fijn weekend!

Liefs,
Wendy

M@rjan zei

Wat heb je dat werken met inkt mooi gedaan, het is een schitterende kaart, met de lantaarn en het afdrukje erbij!

Groetjes, Marjan

Miranda zei

in 1 woord GEWELDIG, helemaal toppie Jolande
gr
Miranda

Marlies zei

Een super mooie mannenkaart heb je gemaakt en wat heb GEWELDIG gekleurd, zo mooi lukt het me niet met de derwents, ze lijken altijd wat fletser over te komen maar dat heb jij niet!
groetjes, Marlies

Annette zei

Ik wilde dat ik zo mijn huis kon "poetsen"! LOL. Het is een vet mannenkaartje!
xoxo Annette

Adrie zei

Helemaal geweldig Jolande , wat een gave kaart. Ben weg van de digi , ga ik ook maar eens achteraan denk ik.
Groetjes Adrie

Wilma zei

Wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt, Jolande! Ik vind de digi super! Fijn weekend, Wilma