KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 27 januari 2012

Fairy.



Hallo allemaal, dit keer een kaartje met een mooie fairy.
Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Basic Grey (Wisteria).
De libelles heb ik uit het papier geknipt en met 3D foam opgeplakt.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een nestabilitie.

De digi is van Miranda en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden.
Op de vleugels heb ik glitterlijm aangebracht en achter de vleugels heb ik 3D foam geplakt.
Ik heb perongeluk de verkeerde glitterlijm gepakt en vind het nu eigenlijk TE, maar ja ik moet het er zo maar mee doen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

Miertje zei

Geweldige kaart !!
Gr, Miranda

Margo zei

Ik vind het niet te hoor ! Erg mooi met die glitters, dat feetje is echt geweldig mooi en die vlinders en vleugels heb je leuk gedaan zo met 3D !
Liefs
Margo

Patricia zei

Ik vind hem PRACHTIG zeg!!!!!
Mooie kleuren ook!
Groet Patricia

heidy zei

Prachtig kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

Linda zei

Prachtige kaart en zo kleurvol
gr linda

Miranda de Groot zei

Mooi hoor.
Groetjes Miranda

Lia zei

Heel mooi, leuk ingekleurd,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wel een heel andere stijl, mijn ding is het niet zo zeer... beetje speciaal. Wel geslaagd hoor !
grtjs, martina
x

scraplouise zei

Waauw dit is even heel wat anders, maar wel heel mooi.

gr.LOuise

Annemiek zei

Heel mooi gedaan Jolande, net als de andere kaarten/tasjes van afgelopen week, maar sorry, geen tijd om bij elke post een reactei achter te laten.

Groetjes, Annemiek

Neline zei

Dit is weer heel wat anders, maar wel weer prachtig gedaan.
Mooi van kleur en heel mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

hennie zei

Je hebt erg mooi gewerkt Jolande!
Ik vind je kleurwerk zo mooi.
Mijn complimenten.
Je tasjes zijn ook enig hoor.
Lieve groetjes hennie.

José zei

Schitterend gedaan Jolande. Heel mooie digi en weer zulk schitterend kleurwerk. Mooi de glitter op de vleugels, dat geeft het zeker wat extra's!
Groetjes, Jose

gré zei

hartstikke mooi
vind die glitter juist heel mooi passen bij deze fee

groetjes gré

Tinie zei

Wowwww wat heb je geweldige kleuren gebruikt, super ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Martha zei

Wat een super kaartje zeg, leuke afbeelding en prachtig ingekleurd!
Groetjes,
Martha

Hanny zei

Prachtige kaart Jolande!!!En ook heel erg mooi gekleurd!!

Groetjes Hanny.

Tini zei

Heel mooi gemaakt Jolande!
Groetjes Tini

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat mooi zeg! Een prachtige fee en leuk met de libelle's erbij!

Fijn weekend!

Liefs,
Wendy

janny zei

Mooie kaart en de kleuren zijn heel mooi hoor niet te van de vleugels juist leuk!!
Groetjes Janny.

Ans zei

ooooo, dit is zo mooi, prachtige kleuren. SUPERMOOI.

Liefs Ans

Tineke zei

Een heel ander soort kaart maar wel prachtig.
Groetjes Tineke

M@rjan zei

Heel erg mooi Jolande! Ja, wat een mooi papier is dat, hè?

Groetjes, Marjan

Adrie zei

Erg aparte kaart Jolande , ik vind vooral de vleugels erg mooi.
Groetjes Adrie

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een mooie fairy kaart, ik herken de stempel van mijn naamgenoot! En inderdaad geel is juist goed voor de babykamer, jij weet wel wat ik bedoel! lieve groet Miranda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze lieve digi van Miranda.

Groetjes Astrid.

Marlies zei

Een prachtige kaart met een mooie fee!Ook hele mooie kleuren! En ik vind de glitters wel mooi en niet te.
groetjes, Marlies

Mieke'S zei

Een heel andere stijl!
Heeft ook z'n bekoring.
Groetjes Mieke'S

Suze zei

Heel mooi Jolande

Lieve groetjes Suze

Miranda zei

WOWWWWWWWWWWWWWW wat een gave kaart heb je gemaakt met mijn elfje...ga er van blozen
helemaal top Jolande
gr
Miranda