KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 11 januari 2012

Ferrero rocher doosje.

Doosje Ferrero Rocher gepimpt.
Ik heb een band om het doosje gemaakt.
Het papier is Van Tilda.
De randen er langs zijn gemaakt met een randpons van Martha Stewart.
Ik heb er ook nog een kantje langs geplakt.

De takjes, bloem en roos zijn gemaakt met creatables van Marianne Design.
Op de takjes heb ik parel-kraaltjes geplakt.
De bloem is bewerkt met inkt.
In de roos heb ik een parelkraal geplakt.

Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

heidy zei

Wat ziet dat er prachtig en lekker uit Jolande!
Groetjes Heidy

Patricia zei

Wauw wat een PRACHTIG doosje zeg!
Heel mooi gemaakt!
Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

deze is mooi ! die pareltjes zijn helemaal toppie ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Miranda de Groot zei

heel erg mooi. leuk om zo cadeau te geven of krijgen.
groetjes miranda

miriam zei

eindelijk kan ik hem bewonderen ,hij kwam al voorbij in de leeslijst maandag maar als ik er op klikte kwam hij niet tevoorschijn.
Het ziet er prachtig uit ,de parels vindt ik erg mooi gedaan
gr miriam

Linda zei

Wat een prachtige creatie weer, en lekker ook
gr linda

gré zei

het is allebei
lekker en mooi
leuk gedaan

groetjes gré

Margo zei

Wat mooi en je bloem is prachtig !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Wat een simpel idee en wat een prachtige uitwerking en wat schitterend die pareltjes op de takjes.
gr.LOuise

Neltine zei

Jeeemig wat een idee. Ik heb nog zo'n doosje liggen. Wel leeg helaas hihih.
maar een stukje zeep past er misschien ook leuk in.

Maar ik zou natuurlijk nog even naar de winkel kunnen voor een volle doos hihi.

Groetjes,
Neltine

hennie zei

Wat heb jij toch met al die heerlijkheden die bij jou de deur uitgaan, zo prachtig gepimpt.
Het is weer een kunstwerk.
Lieve groetjes hennie.

Lia zei

Dat ziet er zo veel gezelliger uit, als een kaal doosje.
Groetjes Lia

Astrid zei

Helemaal geweldig zeg, dit doosje Ferrero.
Groetjes Astrid

Fieneke zei

Wat een mooi kadootje geworden. Is gelijk super leuk om te geven! Je vorige kaartje is trouwens ook heel erg leuk (met het lieve meisje).
Groetjes Fieneke

Kaartenkraam zei

Prachtige decoratie en zo weelderig met al die parels!

groetjes van Ank

Lia zei

Mooi hoor. Ik zag van de week al een kleine foto ervan, maar kon het berichtje niet geopend krijgen....Blogger was weer aan het spoken denk ik. Is wel heel erg leuk om zo een doos chocolade te ontvangen!

groetjes Lia

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Prachtig doosje! Mooi met het kant!
Liefs, Frouwkje

Crea Astrid zei

Deze bedoelde ik dus Jolande. Die had ik van de week al in het dashboard gezien, maar als ik het aanklikte en op je blog kwam om te reageren, stond die er niet op.
Het doosje ziet er prachtig uit. Mooi van kleur ook en natuurlijk een lekkere inhoud.

Groetjes Astrid.

Tinie zei

Je moet er maar opkomen!! Wat een prachtig geheel zo, ook super om te mogen ontvangen!!

Groetjes Tinie

Suze zei

Een heel mooi doosje Jolande, leuk kadootje zo.

Lieve groetjes Suze

Irene zei

Heee daar is ie dan toch, leuk gedaan Jolande zo is het een dubbele tractatie!

Liefs, Irene

Agnes zei

Wow, wat gaaf gepimpt!
Leuk om te geven zo!
groetjes, Agnes

Marian de Maijer zei

Ziet er weer super uit
Groetjes

Tineke zei

Wauw, dat ziet er leuk uit!!
Raar joh van je berichtjes. Het spookt een beetje op blogs. Zo staan alle updates van al mn gevolgde blogs in de leeslijst en zo zijn ze weer weg...
Groetjes Tineke

Martha zei

Erg mooi zeg!! Elegant!!
Groetjes,
Martha

Tini zei

Dit is ook weer heel mooi geworden! Heel leuk gedaan zo en heel lekker!
Gr. Tini

M@rjan zei

Prachtig en chique!!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Heel mooi Jolande!!!!
Groetjes Trudy

Annette zei

Wat een feestje, lekkere chocolaatjes en een mooie wikkel, wouw!
xoxo Annette

marian zei

Het is een schitterend doosje zo, heb je mooi gemaakt.
Groetjes Marian

Brenda zei

schitterend zeg, ben helemaal weg van de parels op de takjes!! Die ga ik onthouden!!
Lieve groetjes brenda

regina zei

wow schitterend gemaakt!

een heel leuk idee!

gr regina

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat prachtig gedaan zeg! Dit is echt super leuk om cadeau te doen. Het is gewoon al mooi om neer te zetten in huis (zonde om aan te breken voor de chocola...).

Liefs,
Wendy

Durvina zei

Wouw, da's mooi.
Enne lekker natuurlijk.

liefs, Durvina

Marlies zei

Oh wat mooi gemaakt! Heel leuk idee en de pareltjes op de creatables zijn prachtig!! groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Jolande. Ik vind het weer geweldig mooi.

Groetjes en liefs van Ineke